بهترین دوره های آموزشی آنلاین (2019)

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین دوره های آموزشی آنلاین (2019)

خیلی خوش آمدید! مهران موسوی هستم، طراح گرافیک و در این مطلب شما را با بهترین دوره های آموزشی آنلاین آشنا می کنم.

 

من از طریق فیلم های آموزشی معرفی شده در این صفحه توانسته ام به بسیاری از افراد با بهترین شیوه های آموزشی، نرم افزار های گرافیکی مانند فتوشاپ، افتر افکت، ایلوستریتور و… را آموزش دهم.

 

این دوره های آموزشی برای وب سایت یوکسیم (Learn.uxeem.com) است. در ادامه ویژگی های این دوره ها و وب سایت آموزش یوکسیم را برای شما توضیح می دهم.

 

وقت خود را بیهوده هدر نکنید

در یادگیری یک مهارت جدید شما نیاز به دانستن تاریخچه آن ندارید! … این تنها یکی از پارامتر هایی است که در بسیاری از آموزش های موجود در وب، در کنار سایر مسائل تکنیکی دیگر تولید یک آموزش رعایت نمی شود، باعث هدر رفتن وقت شما می شود.

 

“مسائلی که دیگران در 30 دقیقه به شما آموزش می دهند را در 5 دقیقه با یوکسیم یاد بگیرید”

 

یکی از ویژگی های آموزش های یوکسیم این است بدون اتلاف وقت مستقیم به سراغ آموزش نرم افزار و بخش های مهم آن می رویم. بخش های مختلف هر نرم افزار دسته بندی شده و در ویدیو های کوتاه هر یک بطور کامل آموزش داده می شود.

فیلم های آموزشی

 

یک بار و برای همیشه یاد بگیرید

بهتر است مهارتی که می خواهید یاد بگیرید را از افرادی آموزش ببینید. افرادی که در آن زمینه کار کرده اند و سابقه کاری لازم را دارند.

 

“در وب سایت یوکسیم هدف اصلی ما آموزش است. یادگیری و رضایت شما در اولویت قرار داد”

 

جدا از آموزش هایی که در بخش  Learn Uxeemارسال می شود. ما همواره در بخش بلاگ و کانال های خود در یوتیوب، آپارات، نماشا و … آموزش های رایگان منتشر می کنیم.

دوره های آموزشی یوکسیم از بهترین آموزش های ویدیویی به زبان فارسی می باشند. این دوره ها همگی بروزرسانی می شوند و با خرید آن ها همچنان قادر به مشاهده ویدیو هایی خواهید بود که در آینده افزوده خواهد شد.

 

دوره های آموزشی رایگان و تخفیف های ویژه

هر ماه یک دوره آموزشی کامل بصورت رایگان در سایت یوکسیم قرار می گیرید و برای دوره های فروشی نیز تخفیف های ویژه ای درنظر گرفته می شود. شما حتی می توانید در تماس با پشتیبانی درخواست تهیه یک دوره آموزشی کامل را کنید.

ما معمولاً دوره هایی که تولید می کنیم بر اساس نظرات کاربران است که از طریق پلتفرم های مختلف با ما در میان می گذارند.

 

“برای مشاهده دوره ها به آدرس Learn.uxeem.com بروید”

 

آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ برای افراد مبتدی

در دوره آموزش فتوشاپ برای افراد مبتدی یوکسیم شما می توانید با هزینه ای بسیار کم فتوشاپ را بطور استاندارد یاد بگیرید. آموزش های این دوره در ویدیو های کوتاه تهیه شده اند تا در هر بخش، آن موضوع را بطور کامل یاد بگیرید و سپس به بخش های دیگر فتوشاپ بپردازیم.

 

در این دوره یاد می گیرید :

آشنایی با محیط فتوشاپ

کار با پرونده های فتوشاپ

کار با پنل لایه ها

جستجو و مرتب سازی لایه ها

کار با پنجره Layer Styles

کار با ابزار ها

ماسک ها و انواع آن

فیلتر های فتوشاپ

و …

این دوره یکی از بهترین دوره های آموزش مقدماتی فتوشاپ می باشد.

 

آموزش افتر افکت

آموزش افتر افکت برای افراد مبتدی

حتی اگر یک بار هم نرم افزار افتر افکت را ندیده اید، با آموزش افتر افکت وب سایت یوکسیم می توانید در کمتر از یک هفته بسیاری از قسمت های این نرم افزار را یاد بگیرید و اولین پروژه موشن گرافیک خود را در همین دوره انجام دهید.

 

در این دوره یاد می گیرید :

آشنایی با محیط نرم افزار

نحوه وارد کردن و استفاده از فایل های مختلف

کار با پنل تایم لاین (Timeline)

کار با ابزار ها

موشن گرافیک و انواع افکت ها

کار با کی فریم ها (Keyframes)

تنظیم موقعیت و فاصله اشکال

خروجی گرفتن و ذخیره سازی استاندارد پرونده

و …

 

آموزش ایلوستریتور برای افراد مبتدی

اگر به طراحی گرافیک علاقه دارید، دانستن نحوه طراحی وکتور برای شما الزامیست! در آموزش ایلوستریتور وب سایت یوکسیم شما را بطور کامل با این نرم افزار آشنا می کنیم و 3 پروژه واقعی را تا انتهای دوره انجام می دهیم.

 

تمرین های مختلف این دوره باعث می شود که تمام آموزش های داده شده در ذهن شما باقی بماند و با کمی تمرین می توانید این نرم افزار یاد گرفته و دیگر نیازی به آموزش دیگر نداشته باشید.

 

آموزش ایلوستریتور

 

در این دوره یاد می گیرید :

آشنایی با محیط نرم افزار ایلوستریتور

کار با پرونده ها

کار با آرت بورد ها (Artboards)

کار با ابزار ها

کار با پنل لایه ها و مسیر ها

ساخت اشکال مختلف

ترکیب اشکال

طراحی 2 پروژه واقعی و یک پروژه تمرین

و …

 

برای مشاهده تمام دوره های آموزشی ما تنها کافیست به آدرس Learn.uxeem.com مراجعه کنید. همچنین آموزش های مختلفی بصورت رایگان در کانال یوتیوب ما قرار می گیرید.

 

اگر امکان دسترسی به یوتیوب را ندارید می توانید با مراجعه به بخش مطالب بلاگ ما در سایت، نحوه دانلود از یوتیوب برای مشاهده این ویدیو ها را یاد بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت