بهترین ست لباس برای آقایان در مهمانی‌ های رسمی و مهم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین ست لباس برای آقایان در مهمانی‌ های رسمی و مهم

5 نمونه مدل ست لباس برای آقایان

در اینجا 5 نمونه از بهترین ست لباس مردانه رسمی را به شما معرفی خواهیم نمود. وقتی صحبت از پوشش رسمی یا Formal میشود، خیلی از آقایان مطمئن نیستند باید چه بپوشند و اصولا آیا مهمانی که به ان دعوت شده‌اند، رسمی است یا نیمه رسمی.

 

اگر شما هم جزو این دسته آقایان هستید، مقاله‌اي که در ادامه میخوانید بشما می گوید چطور می توانید متوجه میزان رسمیت مهمانی شوید و هم پنج ایده برای ست کردن لباس مجلسی مردانه بشما خواهد داد.

 

کدام مهمانی رسمی است؟

وارد مهمانی شده‌اید، نگاهی به مهمان ‌ها می‌اندازید ودر همان چند ثانیه اول متوجه میشوید استایلتان برای این مهمانی به اندازه کافی رسمی نیست. قطعا احساسی که دراین لحظه پیدا میکنید جالب نیست و احتمالا سردرگم میشوید که باید چه کار کنید.

 

اگر این وضعیت برای شما هم پیش آمده است؛ بهتر است بدانید با استفاده از چه ترفندهایی می توان متوجه میزان رسمیت یک مهمانی شد و اصلا مهمانی رسمی چه ویژگی‌هایي دارد.بطور خلاصه مهمانی رسمی فضایی جدی دارد که در ان باید به بهترین و جدی‌ترین شکل ممکن ظاهر شد؛ از جنس لباس گرفته تا مدل ان باید در خور مهمانی، میزبان و خودتان باشد.

 

بعضی از میزبان‌ها قبل از هر مهمانی تم ان و درجه رسمیتش را مشخص می کنند؛ اما گاهی وقت‌ها ممکن است بعنوان مهمان همراه دعوت شده باشید یا به هر دلیل دیگری با میزبان و نوع مهمانی آشنا نباشید. دراین صورت حتماً از همراهتان درباره رسمیت مهمانی بپرسید یا اگر همراه ندارید به یکی از مهمان ‌ها زنگ بزنید و بپرسید پوشیدن چه لباسی برای این مهمانی مناسبتر است.

 

یک ترفند بسیار کاربردی در شرایطی که نتوانستید از روش‌هاي‌ بالا به میزان رسمیت مهمانی پی ببرید این است که رسمی لباس بپوشید؛ یعنی بجای این که سراغ انواع مدل شلوار لی، کتان و پارچه ای مردانه بروید یا کت تک بخرید، یک دست کت و شلوار رسمی بپوشید. پیراهن رسمی به تن کنید و از کفش چرمی و کراوات برای تکمیل ست رسمی‌تان کمک بگیرید.

 

اگر بعد از ورود به مهمانی متوجه شدید بیش از حد رسمی هستید؛ می توانید با خیال آسان کراوات را باز کنید، کت را دربیاورید و دو دکمه از بالای پیراهنتان را باز بگذارید و آستین‌هایتان را کمی تا بزنید. بهمین اسانی استایل کاملا رسمی شما به استایل نیمه رسمی تبدیل خواهد شد. بنابر این همیشه رسمی‌تر پوشیدن بهتر از نیمه رسمی بودن است؛ چون میتوان ست رسمی رابه نیمه‌رسمی تبدیل کرد؛ اما برعکسش ممکن نیست.

 

ست رسمی مردانه شامل چه لباس‌ هایی می‌شود؟

بهترین ست لباس برای آقایان در مهمانی‌ های رسمی و مهم

نخستین و ضروری‌ترین جزو ست رسمی مردانه کت و شلوار است؛ البته با توجه به این نکته که بین کت و شلوار های مردانه مجلسی و اسپرت باید سراغ مدل‌هاي‌ مجلسی بروید. رنگ این کت و شلوارها طبق معمول مشکی است یا سایر رنگ‌هاي‌ خنثی اما تیره را پوشش می دهد.

 

تاکسیدو و کراوات مشکی یکی از رسمی‌ترین شکل‌هاي‌ ممکن استایل مردانه هستند و استفاده از پاپیون هم رسمیت بالایی دارد. وجود جلیقه، کمربند و کفش چرمی ساده اما رسمی و پیراهن رسمی از دیگر ضروریات استایل تمام رسمی مردانه است. در ادامه با پنج نمونه استایل کاملا رسمی آشنا خواهید شد.

 

استایل اول؛ وقتی به عروسی دعوت شده‌ اید

 لباس‌هاي‌ مورد نیاز: کت و شلوار خاکی+ پیراهن سفید+ کراوات سبز کاملا تیره+ کفش رسمی مشکی فرض کنید به جشن عروسی دوستتان دعوت شده‌اید و دل‌تان می خواهد استایل شیکی داشته باشید که در عین حال سنتان را هم بالا نبرد. دراین صورت یک دست کت و شلوار شیک خاکی رنگ می تواند ایده خوبی برایتان باشد.

 

این کت و شلوار درکنار پیراهن سفید که رنگی خنثی دارد، خودش را زیباتر نشان می دهد و استفاده از کراوات سبز تیره سنتان را پایین خواهد آورد. در نهایت با استفاده از راهنمای خرید کفش مردانه سراغ انتخاب یک جفت کفش چرمی مشکی بروید که ساده اما رسمی باشد.

 

استایل دوم؛ دعوت شده به نامزدی

لباس‌ هاي‌ مورد نیاز: کت و شلوار بژ+ پیراهن سفید با یقه ایستاده+ لوفر قهوه‌اي تیره+ کراوات قهوه‌اي تیره دومین استایلی که می توانید با خیال آسان سراغ ان بروید، استایل بژ است. پوشیدن کت و شلوار بژ به خصوص برای انواع جشن‌هاي‌ نامزدی مناسب است. این ست علاوه بر این که رسمی است؛ میزان رسمیت کمتری نسبت به ست اول دارد و برای جشن‌هایي مثل تولدهای مهم یا جشن نامزدی و بله بران مناسب است.

 

استایل سوم؛ جلسه مهم کاری

لباس‌هاي‌ مورد نیاز: کت و شلوار سرمه‌اي+ پیراهن آبی روشن+ کراوات سرمه‌اي+ کفش مردانه مشکی ممکن است به یک جلسه مهم کاری دعوت شده باشید. برای این که بتوانید دراین جلسه رسمی باشید؛ اما فرم لباس پوشیدنتان با مهمانی فرق کند،

 

داشتن یک دست کت و شلوار آبی ملوانی یا سرمه‌اي سیر به همراه کراواتی بهمین رنگ ایده بسیار خوبی است. نکته مهم این است که برای شیک تر شدن این استایل بهتر است از پیراهن سفید استفاده نکنید و بجای ان سراغ پیراهن آبی کمرنگ بروید. دلیل این امر بهتر بنظر رسیدن رنگ‌های هم‌خانواده در کنار هم است.

 

استایل چهارم؛ یک شام اداری

بهترین ست لباس برای آقایان در مهمانی‌ های رسمی و مهم

لباس‌هاي‌ مورد نیاز: کت و شلوار سرمه‌اي+ پیراهن سفید با راه راه آبی ملایم+ کمربند و کفش مسی تیره گاهی وقت‌ها قرار است سر میز شام با شرکای تجاری‌تان جمع شوید، شام بخورید و درباره مسائل کاری توافق کنید. دراین صورت استایلی متشکل از کت و شلوار سرمه‌اي، پیراهن راه راه و کفش مسی می تواند ایده خوبی برایتان باشد. به خصوص اگر شرکای شما دوستتان هم هستند.

 

استایل پنجم قرار مهم تابستانه

لباس‌هاي‌ مورد نیاز: کت و شلوار طوسی ملایم+ پیراهن سفید رسمی+ کفش قهوه‌اي تیره+ جلیقه طوسی استفاده از کت و شلوار طوسی ملایم برای موقعیت‌هاي‌ رسمی نیمه اول سال که هوا گرم است، بهتر است؛ به این دلیل که طوسی ملایم خنک‌تر از توسی تیره بنظر میرسد. اگر جلسه مهم کاری یا مهمانی رسمی که به ان دعوت شده‌اید، در نیمه اول سال برگزار میشود، می توانید از این ست استفاده کنید.

 

نکته تکمیلی

به خاطر داشته باشید انتخاب رنگ‌ها علاوه بر این که باید با موقعیتی که به ان دعوت شده‌اید، هماهنگی داشته باشد؛ باید به رنگ پوست، چشم و موهایتان هم بیاید.

 

بهمین دلیل قبل از خرید ابتدا از اصول ست کردن لباس و تناسب رنگ‌ها باخبر شوید و بعد دنبال ست لباس مجلسی مردانه‌اي باشید که بشما بیشتر از سایر مدل‌ها و رنگ‌ها می آید.

 

حتما توجه داشته باشید که ست کردن لباس در مهمانی های رسمی و مهم بسیار مهم است و باعث جذاب تر شدن شما خواهد شد از همین رو در پایین مدل های جذاب دیگر لباس و ست لباس مردانه قرار گرفته است .

جدیدترین مطالب سایت