معرفی بهترین سفر‌ها و تورهای خارجی یک‌ هفته‌ ای تابستان

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی بهترین سفر‌ها و تورهای خارجی یک‌ هفته‌ ای تابستان

بهترین تورهای خارجی در تابستان

سفرهای یک هفته ای 7 روزه در تابستان با این تورها را امتحان کنید. در تابستان، همه ی فرصت بیشتری برای مسافرت دارند ودر هر سال، چند روزی تعطیلی را برای تابستان کنار می گذراند، در این جا به چند مقصد پر طرفدار که برای یک هفته تا ده روز بازدید مناسب است را معرفی می کنیم.

 

دیدن کاخ‌های زیبای تزار‌ها با تور روسیه

تور روسیه انتخاب بسیار مناسبی برای سفر تابستان است، در مسکو و سنت پترزبورگ هوا زیاد گرم نمی شود ودر روز‌هاي‌ بلند تابستان، زمان کافی برای دیدنی‌هاي‌ مختلف این شهر‌ها فراهم است. البته تور‌هاي‌ پیشنهادی آژانس مقتدر سیر به چند صورت برنامه‌ریزی میشود تا هر شخصی طبق سلیقه شخصی، برنامه‌ریزی سفر کنید. مقصد جدید ساحلی که به برنامه‌ریزی تورها اضافه شده، شهر ساحلی سوچی است که مسافران می توانند به مدت یک هفته، در سواحل دریا و این شهر ساحلی تفریح کنند.

 

تمامی تور‌هاي‌ روسیه، با پرواز‌هاي‌ نوردویند انجام میشود، آژانس مقتدر سیر، چارترکننده اصلی این پرواز‌ در ایران است و بهمین دلیل، سفر روسیه با این آژانس، بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد شد.

 

در تور‌ها، تمامی مسافران دارای خدمات ترنسفر فرودگاهی و بین‌شهری هستند و به همراه یک راهنمای پارسی زبان برای چند گشت شهری در شهر‌هاي‌ روسیه میروند.

 

مسکو، شهری که اسمش هم هیجان‌انگیز است، شهر ایوان مخوف و استالین، شهری که رنگی از زندگی تزار‌ها رابه چهره دارد. یادتان باشد دراین شهر، هر جور که شده، بازدید از کرملین را در برنامه خود قرار دهید. این جا شاهد حمله ناپلئون و هزاران ماجرای تاریخی بوده است. قدم بزنید و به میدان سرخ که کلیسای سنت باسیل در ان قرار دارد، بروید و عکس‌هاي‌ رنگارنگ یادگاری بگیرید.

 

در سنت پترزبورگ، برای دیدن نمونه‌اي از مجموعه کاخ‌هاي‌ دوران تزار‌ها، به گرند پلس که مجموعه‌ کاخ‌هاي‌ باشکوه است بروید، این جا به دستور پتر کبیر ساخته شده که به ثبت یونسکو نیز رسیده است. دراین مجموعه، نخستین چیزی که شما را خیره میکند، فواره‌هاي‌ زیبای گرند کاسکاد است که فضای این مجموعه را برای‌تان شبیه نقاشی میکند. در کوچه پس کوچه‌هاي‌ این شهر، قدم بزنید و زندگی رابا مردم روسیه تجربه کنید.

 

تمامی هتل‌هاي‌ روسیه باکیفیت هستند و با خیال آسان، حتی ‌میتوانید هتل سه یا چهار ستاره انتخاب کنید، لازم به ذکر است که در تمام هتل‌ها، برای گردشگران صبحانه نیز سرو می شود. سفر به روسیه، انتخاب مناسبی برای سفر این ماه است، با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای خرید تور خود اقدام کنید.

معرفی بهترین سفر‌ها و تورهای خارجی یک‌ هفته‌ ای تابستان

برای دیدن بلگراد با تور صربستان سفر کنید

تور صربستان انتخاب هیجان‌انگیزی برای سفر است، اما بهترین زمان سفر که فرصت کافی برای گشت و گذار داشته باشید و همین‌طور هوا مساعد باشد، تابستان است.

 

صربستان دیگر نیاز به ویزا ندارد و آژانس مقتدرسیر، برنامه‌ریزی مناسب و دقیقی را برای این تور‌ها انجام داده است.

 

شما میتوانید با پرواز‌هاي‌ ایرانی قشم ایر یا ایران ایر به بلگراد برسید، طول این پرواز حدود ۴ ساعت و نیم است که این زمان پرواز، برای سفر با کودکان هم مناسب است، به خصوص که در فرودگاه هم با ترنسفر‌هاي‌ هماهنگ شده آژانس، به هتل زیبای خود می رسید.

 

دراین شهر اروپایی، هتل‌ها بسیار مناسب هستند و هتل سه ستاره خوب که در محل خوب و دست‌رسی آسان باشد هم، بسیار مناسب است. تمامی هتل‌هاي‌ پیشنهادی توسط آژانس مقتدر سیر را بررسی کنید، اینها دارای صبحانه رایگان هستند تا شما روزتان را پر انرژی و با خوردن یک صبحانه اروپایی آغاز کنید.

 

 

بلگراد با چهره‌اي پر‌خاطره و معماری‌ شگفت‌انگیزش، مقصدی جذاب برای شماست. در این جا بناهای تاریخی، موزه‌ها و کلیساها، داستان‌هاي‌ زیادی از این مردم اروپای شرقی، در خود جای داده‌اند. به دیدن موزه ملی و موزه یوگوسلاوی بروید و شاهد سرگذشت پر فراز و نشیب این مردم باشید. در کافه‌هاي‌ اطراف دانوب، قهوه و نوشیدنی‌هاي‌ خوش‌مزه بنوشید و با مردم اروپای شرقی رفت و آمد کنید.

 

یکی از شناخته شده‌ ترین غذا هاي بلگراد، همبرگر صربی است، این برگر‌ها که در اروپا مشهور شده را حتماً امتحان کنید. یادتان باشد در صربستان، نیازی به دلار یا یورو برای خرج کردن ندارید و واحد پولی آنان دینار صربستان است.

 

لباس‌هاي‌ خنکی بردارید و به بلگراد سفر کنید و از فروشگاه‌هاي‌ اروپایی خرید کنید و تجربه سفر به اروپای شرقی را دراین تابستان امتحان کنید.

معرفی بهترین سفر‌ها و تورهای خارجی یک‌ هفته‌ ای تابستان

تفریح و هیجان در ساحل مدیترانه با تور آنتالیا

این‌جا مخصوص سفر‌هاي‌ تابستانه ساخته شده، پر از سواحل زیبا، با ورزش‌ها و تفریح‌هاي‌ آبی هیجان‌انگیز است که باعث مشهور شدن این شهر بین گردشگران شده است.

 

سواحل لارا ؛ کنیالتی و همچنین ساحل آدراسان، از پرطرفدار‌ترین سواحل بین گردشگران هستند. این جا جایی است که می توانید حمام آفتاب بگیرید و شنا کنید یا حتی غواصی را تجربه کنید یا مشغول خواندن کتاب مورد علاقه خود شوید. اطراف این سواحل رستوران‌هاي‌ خوبی هستند که از غذاها و نوشیدنی‌هاي‌ خوش طعم ان‌ها نیز لذت می برید.

 

دراین شهر، علاوه بر داشتن هتل‌هاي‌ ساحلی مجلل و خوش‌گذرانی‌هاي‌ آبی، برای خرید کردن هم بسیار مناسب است. اکثر برندهای ترکی و اروپایی، در انواع مراکز خرید این شهر شعبه دارند، یکی از مدرن‌ترین و مجهز‌ترین این مراکز خرید، مال آف آنتالیا است، حتماً سری به این جا بزنید.

 

دراین فصل، تعداد زیادی از هتل‌هاي‌ آنتالیا دارای خدمات سرویس غذایی ۲۴ ساعته هستند، بهمین دلیل، در انتخاب هتل حتماً با کارشناسان آژانس مقتدر سیر مشورت کنید. اگر همراه کودکان سفر می روید، میتوانید هتلی را انتخاب کنید که خدمات نگه‌داری کودک دارد یا پارک و استخر بازی برای بچه‌ها داشته باشد.

 

تور‌ها با سه پرواز‌ اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر برنامه‌ریزی میشوند، البته پرواز‌ اطلس جت، در فرودگاه نزدیک‌تری به مرکز شهر فرود می آید. در تمامی پروازها مسافران دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند و بدون هزینه از فرودگاه به هتل میرسند.

 

این شهر زیبا، دیدنی‌هاي‌ تاریخی خوبی هم دارد که به همراه راهنمای پارسی زبان تور، به یک گشت زیبای شهری میروید و با تاریخ جالب این منطقه نیز آشنا می شوید.

 

برای ورود به آنتالیا نیاز به ویزا ندارید، فقط پاسپورت شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد. برای خرید تور آنتالیا با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت