بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

در اینبخش بهترین مراکز خریدو بازارهای جدید و قدیمی آنتالیا در ترکیه رابه شما معرفی خواهیم نمود .

 

بهترین مراکز خرید آنتالیا

یکی از جذابیت هاي‌ سفر با تور آنتالیا ؛ خرید از مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا است .  توریستی بودن شهر آنتالیا و حجم بسیار زیاد مسافرینی که هرساله به این شهر سفر میکنند ؛ موجب شده است تا مراکز خرید متعدد و بزرگی دربخش هاي‌ مختلف این شهر فعالیت داشته باشند تا مسافرین بتوانند با هر سلیقه و بودجه اي کالاهای مورد نظر خودرا خریداری نمایند . در اینبخش اطلاعات کلی و کاملی در ارتباط با مراکز خرید آنتالیا گردآوری کرده ایم تا در زمان سفر شما به شهر آنتالیا بتواند مورد استفاده شما قرار بگیرد .

بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی ؛ درسال ۲۰۱۱ در منطق لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و با داشتن ۱۵۰ فروشگاه که شامل برند هاي‌ ترک و برندهای بین المللی میباشند ؛ در مدت کوتاهی توانسته است به یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا تبدیل گردد .

 

این مرکز خرید ۴ طبقه در ابتدای منطقه لارا واقع شده است و اگر شما در هتل های آنتالیا که در منطقه لارا واقع شده اند ؛ اقامت داشته باشید ؛ دسترسی بسیار اسانی به این مرکز خرید خواهید داشت .

 

علاوه بر فروشگاههای مختلفی که دراین مرکز خرید قرار گرفته اند ؛ که شامل فروشگاههای فروش لباس ؛ زیور آلات ؛ کیف و کفش ؛ لوازم خانگی ؛ لوازم ورزشی و اسپرت و فروشگاههای مخصوص کودکان میباشند ؛ حدود ۳۰ رستوران و کافه تریا نیز آماده ارائه سرویس به مشتریان این مرکز خرید میباشند .

بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید ماک آنتالیا که درسال ۲۰۱۳ در مرکز شهر آنتالیا افتتاح شده است ؛ یکی از مراکز خرید مدرن و بزرگ آنتالیا است که با ۱۵۵ فروشگاه یکی از مراکز خرید پر طرفدار دراین شهر می‌باشد . این مرکز خرید که فضایی حدود ۵۱٫۰۰۰ متر مربع ایجاد شده است ؛ دارای یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر نیز می‌باشد .

 

دراین مرکز خرید برند هاي‌ ترک و همین طور مارک ها و برند هاي‌ بین المللی دارای شعبه هستند  و با هر نوع بودجه و سلیقه اي مطمئناٌ از این مرکز خرید دست خالی باز نخواهید گشت .

 

اگر در هتل هاي‌ مرکز شهر آنتالیا  اقامت داشته باشید ؛ دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان می‌باشد . مارک آنتالیا داررای تعدادی رستوران و کافه تریا نیز میباشد که درصورت تمایل می توانید استفاده کرده و لذت ببرید .

بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

مرکز خرید دپو آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا که سالهاست به نامی آشنا برای مسافرینی که به آنتالیا سفر می‌کنند تبدیل گردیده است ؛ فعالیت خودرا از سال ۲۰۰۴ شروع کرده است . این مرکز خرید دارای ۸۵ مفازه است  که اغلب انها فروشگاههای Outlet  برند هاي‌ معروف ترک و بین المللی هستند و شما می توانید با قیمت مناسبی خرید مورد نظر خودرا از مغازهها و فروشگاههای موجود دراین مرکز خرید انجام بدهید .

 

مرکز خرید دپو در انتهای منطقه لارا ودر نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است ؛ جزو بهترین مراکز خرید آنتالیا و که بسیار مورد علاقه مسافرین میباشد و طبق معمولٌ گردشگرانی و توریست هایي که به آنتالیا سفر میکنند ؛ حتماًٌ برای خرید به مرکز خرید دپو مراجعه میکنند . دراین مرکز خرید ۱۵ رستوران و کافه تریا نیز برای استفاده علاقمندان قرار گرفته است .

بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

مرکز خرید مال آف آنتالیا

این مرکز خرید بزرگ ترین و جدیدترین مرکز خرید آنتالیا است که در آپریل ۲۰۱۷ افتتاح گردیده است . مرکز خرید مال آف آنتالیا در زمینی به مساحت ۱۳۱٫۰۰۰ متر مربع ودر کنار مرکز خرید دپو احداث گردیده است و  دارای ۲۳۴ فروشگاه میباشد .

 

در میان این فروشگاههای هم برند هاي‌ ترک و هم برند هاي‌ خارجی دیده می‌شود . مال آف آنتالیا دارای سربسته بزرگی برای بازی کودکان است و خانواده ها در هنگام خرید می‌توانند کودکان خودرا برای بازی دراین محوطه بگذارند و با خیال آسان خرید هاي‌ خودرا انجام دهند .

 

همچنین دارای سینما بزرگی است که ۱۱ سالن جداگانه دارد و بهترین فیلم هاي‌ به روز دنیا را نمایش می‌دهد . این مرکز خرید نیز در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قراردارند ودر حال حاضر یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا میباشد.

بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میکروس آنتالیا ؛ قدیمی‌ترین مرکز خرید مدرن دراین شهر میباشد . مسافرینی که قبل از سال ۲۰۰۴ به شهر آنتالیا ترکیه سفر کرده باشند ؛ حتماًٌ به خاطر دارند که این مرکز خرید که در فضایی به وسعت ۵۰٫۰۰۰ متر مربع ودر مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است ؛ بهترین مرکز خرید آنتالیا به حساب می آمد.

 

امروزه باوجود این که مراکز خرید لوکس متعددی  در شهر آنتالیا احداث شده است ؛ هنوز مرکز خرید میگروس جزو مراکز خرید خوب این شهر بوده و تعداد زیادی از توریست ها و گردشگران به خصوص آنهایی که در منطقه کنیالتی آنتالیا اقامت می‌کنند ؛ برای خرید مرکز خرید میگروس را انتخاب می‌کنند . این مرکز خرید کلاٌ دارای حدود ۱۲۸ مغازه مختلف می‌باشد.

بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

خرید در منطقه قدیم شهر آنتالیا

منطقه قدیمی شهر آنتالیا ؛ یکی از زیباترین بخش هاي‌ این شهر و جزو یکی از جاهای دیدنی آنتالیا میباشد . این منطقه که سنگفرش شده و به سبک قدیمی نگه‌داری می شود ؛ پر از مغازه هایي است که سبک قدیمی دارند . این مغازهها اغلب به فروش سوغاتی و صنایع دستی آنتالیا مشغول هستند و اگر علاقمند به خرید سوغاتی هاي‌ خاص این شهر دارید ؛ یکی از  بهترین مراکز خرید آنتالیا که می‌توانید سر بزنید ؛ منطقه قدیمی شهر آنتالیا است .

 

با قدم زدن دراین منطقه هم از فضای زیبا و قدیمی  شهر لذت خواهید برد و هم خرید خواهید کرد . در هنگام خرید کردن دراین منطقه ؛ چانه زدن را فراموش نکنید . اجناس ارائه شده در مغازه هاي‌ این منطقه قیمت ثابت ندارند و می‌توانید با قیمت هاي‌ مناسبی خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

خرید در بازار قدیمی آنتالیا

درکنار تمام مراکز خرید پر زرق و برق و مدرنی که در سال‌های اخیر در شهر آنتالیا ایجاد شده است ؛ بازار قدیمی آنتالیا مکانی است که هنوز علاقمندان مخصوص به خودرا دارد و اعلب توریست ها  مایل به گشت و گزار و خرید در مغازه هاي‌ قدیمی و فضای سنتی داخل بازار قدیمی آنتالیا میباشند .

 

مغازههای این بازار به فروش ادویه جات ترکی ؛ صنایع دستی ترکیه و کفش و لباس هاي‌ ترک مشغول هستند . همین طور می توانید انواع باقلوا و شیرینی هاي‌ خوش طعم ترکیه را نیز دراین بازار خریداری گنید . این بازار نیر دربخش قدیمی شهر آنتالیا قرار دارد و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی آنتالیا به اسانی قابل دسترسی میباشد.

بهترین مراکز خرید آنتالیا (مراکز خرید و بازارهای شهر آنتالیا )

خرید در خیابان جمهوریت آنتالیا

خیابان جمهوریت آنتالیا  ؛ محلی مناسبی برای علاقمندان به خرید ارزان قیمت در آنتالیا است . اگر  علاقمند هستید تا خرید مناسب و ارزان قیمت در آنتالیا داشته باشید ؛ حتماًٌ سری به خیابان جمهوریت آنتالیا بزنید .

 

مغازه هاي‌ این منطقه که درکنار بلوار اصلی قراردارند ؛ اغلب مربوط به مارک ها و برند هاي‌ کوچک  ترک میباشند و همین طور تعداد زیادی رستوران و کافه تریا هاي‌ کوچک که غذا هاي محلی ترک را سرو میکنند درکنار یک دیگر دراین منطقه قرار گرفته اند .

 

این خیابان که در مرکز شهر ودر کنار بخش قدیمی شهر آنتالیا واقع شده است ؛ جزو شلوغ ترین بخش هاي‌ شهر آنتالیا بوده و بسیار پر تردد است ودر هر قسمت از شهر آنتالیا که اقامت داشته باشید ؛ به راختی می‌توانید به خیابان جمهوریت آنتالیا دسترسی داشته باشید.

 

جدیدترین مطالب سایت