تبلیغات در گوگل و سئو چطور به جذب مشتریان بیشتر کمک میکنند ؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تبلیغات در گوگل و سئو چطور به جذب مشتریان بیشتر کمک میکنند ؟

بخش قابل توجهی از کارابرن اینترنتی برای پیدا کردن خدمات و محصولات مورد نیاز خود در گوگل جستجو میکنند، بنابراین اگر حضوری پررنگ و موثر در نتایج گوگل داشته باشید میتوانید آنها را جذب کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

 

قطعا موتور جستجوی گوگل امروز بهترین راه برای پیدا کردن انواع کالا و خدمات است که در تمام دنیا و همینطور ایران روزانه میلیون ها بار مورد استفادهکاربران قرار میگیرد.

 

بنابراین هر کسب و کاری که بتواند وب سایت خوبی راه اندازی کند و در رتبه اول نتایج گوگل قرار بگیرد میتواند بخش قابل توجهی از مشتریان خود را از طریق گوگل جذب کند. اما دستیابی به رتبه نتایج گوگل در کلمات کلیدی پرجستجو به هیچ وجه کار آسانی نیست.

 

به همین دلیل مدیران بازاریابی برندهای معروف و همینطور استارت آپ ها بخش قابل توجهی از زمان، نیروی انسانی و هزینه خود را برای حضور قدرتمند در نتایج جستجوی گوگل درنظر میگیرند.

 

همانطور که میدانید قرار گرفتن وب سایت شما در صفحه اول گوگل با دو روش میسر میشود؛ اول بهینه سازی سایت یا به اصطلاح سئو سایت که برای حضور در نتایج ارگانیک و اصلی گوگل انجام میشود و نیازمند تلاش و ممارست بسیار است و همچنین تخصص بالا می‌طلبد و همچنین زمانبر است و دوم استفاده از پلتفرم تبلیغاتی گوگل Google Ads که برای نمایش بصورت تبلیغات در گوگل است و نیازمند زمان و تلاش زیادی نیست اما هزینه های بیشتری دارد.

 

تبلیغات در گوگل و سئو چطور به جذب مشتریان بیشتر کمک میکنند ؟

برای هر دو روش در درجه اول وب سایت شما باید براساس جدید ترین استاندارد های طراحی سایت با نمایش مناسب در موبایل راه اندازی شده باشد و محتوایی با کیفیت و مرتبط را ارائه کند.

 

در تولید محتوای سایت نیز لازم است از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و البته جدید ترین تکنیک های سئوی سایت را بکار بگیرید.

 

تبلیغات کلیکی گوگل یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک گوگل Google AdWords چیست؟

 

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در موتورهای جستجوگر یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات پرداخت برای کلیکیا همان PPC می باشد.

 

این ابزار بازاریابی اینترنتی به شما امکان قرار دادن تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل برای بیشتر دیده شدن و کلیک خوردن لینک‌هایتان را می دهد. برای مثال شما برای کلمه کلیدی مورد نظر ، هزینه می‌پردازید، در این حالت موتورهای جستجوگر موظف به نمایش لینک شما (نه لزوما در جزو اولین نتایج) در جستجوهایی که شامل این کلمه کلیدی می‌شوند، می‌باشند.

 

درواقع در تبلیغات کلیکی گوگل هر زمانی که تبلیغات شما کلیک بخورد، یا بازدید کننده‌ای به وبسایتتان مراجعه کند، باید به این موتورهای جستجوگر هزینه‌ای بپردازید.

 

اگر PPC شما به درستی عمل کند، این هزینه ناچیز خواهد بود. زیرا همانطور که می‌توانید تصور کنید این بازدید کاربر، ارزش بیشتری نسبت به هزینه‌ پرداختی برای کلیک او را دارد.

 

به بیان دیگر اگر شما برای هر کلیک ۳ دلار بپردازید، و بازدید آن کاربر منجر به خرید ۳۰۰ دلاری او از وبسایتتان بشود، در این حالت شما سود فراوانی را کسب کرده‌اید.

تبلیغات در گوگل و سئو چطور به جذب مشتریان بیشتر کمک میکنند ؟

چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟

برای بررسی تاثیر تبلیغات گوگل در توسعه کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر ، ابتدا به تجربه بزرگ‌ترین برندهای صنایع مختلف در دنیا اشاره میکنیم که این روش تبلیغات و بازاریابی آنلاین را به عنوان اولین راه برای معرفی استارتاپ و یا پروموشن‌های تبلیغاتی خود انتخاب میکنند و البته شرکت گوگل هم بالاترین درصد درآمد خود را از این سیستم تبلیغاتی کسب میکند .

 

نمایش تبلیغات در جستجو گوگل رایگان است و شما فقط بابت کاربرانی که وارد وبسایت شما میشوند هزینه کلیک را پرداخت میکنید .

مشتریان خود با جستجو در گوگل شما را پیدا میکنند و لازم نیست شما بدنبال آنها بروید .

مشتریان به برند شما اعتماد می‌کنند ، زیرا تصور می‌کنند وبسایت شما خیلی قدرتمند و پر طرفدار است که در رتبه یک گوگل قرار گرفته است .

تبلیغ در موتور جستجو گوگل هدفمند ترین روش برای جذب مشتریان مورد نظر شماست .

بالاترین امکانات مدیریت آگهی برای تاثیرگذاری تبلیغات ارائه میشود .

گزارش دقیق از تعداد نمایش و تعداد کلیک ، هزینه ها و …

 

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

قیمت تبلیغات گوگل (که به عنوان Google AdWords شناخته شده) بستگی به چندین متغیر دارد.

 

تبلیغات گوگل بر اساس یک سیستم حراجی عمل می کند که به کسب و کارهایی که کمپین های تبلیغاتی با کیفیت بالا و مکان های تبلیغاتی بهتری دارند، پاداش می دهد.

 

شما می توانید کنترل دقیقی بر چگونگی استفاده از بودجه هایGoogle Ads خود داشته باشید، برای مثال با استفاده از تاکتیک هایی مانند زمان بندی تبلیغات، تبلیغات جغرافیایی و یا هدف گیری دستگاهیdevice خاص.

 

میانگین قیمت تبلیغات در گوگل یا همان هزینه هر کلیک در Google Ads بین ۱ تا ۲ دلار در شبکه جستجو است!

 

اما اگر میخواهید در این مورد بیشتر بدانید توصیه میکنیم به وب سایت ویرلن  مراجعه کنید تا ادامه مطالب فوق و جدید ترین مقالات آموزش سئو و تبلیغات اینترنتی را مطالعه کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت