تست غربالگری در نوزادان، امری واجب است !

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تست غربالگری در نوزادان، امری واجب است !

کم شنوایی بیماری است که انسان از ابتدای بشریت تا کنون با آن دست و پنجه نرم میکند. بیماری کم شنوایی علل مختلفی دارد، برخی با کهولت سن و ژنتیک را میتوان از علل کم شنوایی در افراد دانست.

 

به تازگی یکی از مهم ترین کارهایی که بعد از تولد نوزادان باید به آن حتما رسیدگی شود،تست غربالگری در نوزادان است،که متاسفانه فقط دسته‌ای از مبتلایان به اختلالات شنوایی در ایران شناسایی می‌شوند و بقیه بی‌آن‌که حق‌شان باشد از نعمت شنوایی محروم می‌شوند.

 

افرادی که با مرور زمان دچار کم شنوایی می شوند با ارزیابی آن و استفاده از سمعک می توانند سلامت شنوایی خود را بدست آورند، کلینیک سمعک شنوایی قلهک با انجام تست شنوایی در منزل و انواع خدمت دهی کار را برای شما عزیزان آسان کرده است.

سمعک نامرئی چیست؟

شنوایی مهمترین و اصلی ترین حس در انسان که با آن میتواند با هم نوعان خود ارتباط برقرار کند. به همین دلیل کم شنوایی در افراد باعث دوری از اجتماع و پایین آمدن اعتماد به نفس در افراد می شود. برخی از افراد با وجود پیشرفت و تکنولوژی سمعک، هنوز به علت ذهنیت خود از بزرگ بودن سمعک، از استفاده از سمعک اجتناب می کنند. نکته ای که باید برای این افراد گفته شود این است که سمعک در بازار امروز بسیار پیشرفت کرده و از نظر اندازه و محل قرارگیری به انواع مختلفی تقسیم می شود. برای سمعک نامرئی به گونه ای ساخته شده است که در داخلی ترین قسمت استخوانی گوش قرار می گیرد و اصلا در دیدرس قرار ندارد. در اصل ویژگی بارز سمعک نامرئی یا همان مینیاتوری دیده نشدن آن است.

سمعک، وسیله ای برای بهبود کم شنوایی

افراد کم شنوا باید توجه داشته باشند که سمعک های جدید به مقدار خیلی زیادی کیفیت شنیداری و زندگی آنها را بهبود می بخشد و در اصل سمعک برای این افراد مانند یک فیلتر در گوششان عمل می کند.

 

با توجه به فناوری امروز سمعک دارای انواع مختلفی است که فرد براساس درصد کم شنوایی، نیازهای فردی، سلیقه ی شخصی و میزان هزینه ی فرد، انتخاب می شود که برای دانستن درصد کم شنوایی فرد باید به متخصص مراجعه کند تا با انجام آزمایشات لازمه، درصد شنوایی فرد اندازه گیری می شود. نکته ی اصلی که حتما باید به آن توجه شود، نیازهای فرد کم شنوا است برای مثال برخی افراد شناگر و قایقران کم شنوا باید از سمعک های ضدآب استفاده کنند. شما با مراجعه به کلینیک سمعک شنوایی قلهک می توانید از تمامی خدمات این کلینیک بهره مند شوید. کلینیک سمعک قلهک با بهترین مشاوره در دو شیفت صبح و بعد ازظهر در خدمت شماست.

تست غربالگری در نوزادان، امری واجب است !

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سمعک

در حال حاضر به علت تنوع سمعک و نوسانات ارزی نمی توان گفت قیمت سمعک بسیار متغیر است. میتوان گفت که قیمت سمعک به عوامل مختلفی بستگی دارد برای مثال قیمت سمعک با اندازه آن ارتباط مستقیم دارد پس بر این اساس میتوان گفت هرچه سمعک ظریف تر باشد قیمت آن بالا تر است همچنین باید اشاره شود از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت سمعک، لوازم جانبی سمعک است.

 

خرید سمعک برای بهبود کم شنوایی یک هزینه کاملا مثبت است پس بدون هیچ دغدغه ای به انتخاب نوع سمعک خود بپردازید. وب سایت سمعک شنوایی قلهک بر آن است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

منبع : ویرلن

جدیدترین مطالب سایت