ارزانترین تورهای خارجی برای ایرانیان + تورهای لحظه آخری

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ارزانترین تورهای خارجی برای ایرانیان + تورهای لحظه آخری

ارزانترین تورهای خارجی برای ایرانیان

جهانگردی و دیدن دنیاها و فرهنگ ‎های تازه یکی از رویاهای هر کسی است که تنها مقداری به سفر کردن علاقه داشته باشد. اما  با شرایط اقتصادی کشورمان تحقق این رویا چندان کار ساده ‎ای نیست. برای بسیاری از مردم سفرهای خارجی جزء آن دسته از رویاهایی قرار گرفته‎اند که دست نیافتنی به نظر می‎رسند.

 

برای آن دسته از افراد هم که توانایی رفتن به چنین سفرهایی را دارند؛ امروزه هزینه‌های بالای برخی از تورهای خارجی  به یکی از دغدغه‌های اصلی تبدیل شده است که می‌تواند لذت سفر را کم کند اما، این برای همه سفرهای خارجی صدق نمی‎کند. بسیاری از کشورهای اطرافمان هستند که به‎ راحتی و با هزینه کم می‎توانند به عنوان مقصد سفر انتخاب شوند.

 

با کمی تحقیق متوجه می‌شویم که مقاصد نزدیک و ارزانی در کشورهای اطراف‌مان وجود دارد که تورهای باکیفیت و مقرون به‌صرفه‌ای در آنها برپا می‌شود. هرکدام از آنها دارای جذابیت‌های خاصی است که گردشگران ایرانی را به سمت خود می‌کشاند.

 

در این یاداشت قصد داریم به صورت مختصر و مفید ارزیابی کنیم که ارزان ترین تورهای خارجی کدامند؟ اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستید این یاداشت یک راهنمای مفید برای شما خواهد بود.

 

تور گرجستان

گرجستان در منطقه‌ی اوراسیا قرار گرفته است و تلفیقی از فرهنگ دو قاره‌ی اروپا و آسیا را در دل خود جای داده است. این کشور با مناظر طبیعی زیبا و جاذبه‌های گردشگری منحصر به‌فرد همانند کلیساهای تاریخی و قلعه‌های باشکوه امکان سفر به این کشور را برای طیف وسیعی از انتخاب‌های گردشگری را ایجاد کرده است.

 

تفلیس و باتومی از جمله شهرهای توریستی در گرجستان محسوب می‌شوند و هرساله هزاران گردشگر از اقصی نقاط جهان به‌ویژه گردشگران ایرانی را به سمت خود می‌کشاند.

 

تور تفلیس  و تور باتومی در تمامی طول سال برگذار می‌شود و این موضوع شانس گردشگران را برای پیدا کردن تور لحظه آخری گرجستان افزایش داده است. این کشور در کنار جاذبه‌های گردشگری متنوع دارای در لیست تورهای ارزان‌ قیمت قرار می‌گیرد و با سفر به این کشور لحظات به‌یادماندنی را در کنار خانواده‌ی خود رقم خواهید زد.

 

در میان هتل‌های گرجستان هتلگرند پالاس گرجستان، هتل لگاسی باتومی، هتل آستوری تفلیس  و هتل سیتی سنتر تفلیس در رده‌ی هتل‌های اقتصادی قرار دارند و امکانات بی‌نظیری همانند استخر، سالن ماساژ، جکوزی و اینترنت وای‌فای در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

 

ارزانترین تورهای خارجی برای ایرانیان + تورهای لحظه آخری

تور استانبول

بدون شک استانبول محبوب‌ترین تور گردشگری در بین ایرانیان به‌شمار می‌آید و در طول سال در هرلحظه می‌توانید با یک جستجوی ساده اینترنتی با حجم زیادی از آفرهای ویژه‌ی تور استانبول مواجه شوید.

 

این شهر سومین شهر توریستی دنیا به‌شمار می‌آید که با برپایی بیش از 100 فستیوال و جشنواره‌های متنوع همانند جشنواره‌ی خرید استانبول یکی از برترین شهرهای اروپایی برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی فرهنگ و هنر می‌باشد. البته در این شهر مراکز خرید شیک و مدرنی قرار گرفته است، از این جهت توصیه می‌شود اگر علاقه‌مند به خرید هستید تور ترکیه را از دست ندهید.

 

اگرچه شما می‌توانید با اقامت در یک هتل فوق لاکچری، یک کلاس پروازی عالی و سر زدن به تمام مراکز خرید و رستوران‌های معروف و مطرح استانبول یک سفر گران‌قیمت به استانبول  داشته باشید اما با پیمودن خلاف این راه یعنی اقامت در یک هتل معمولی، استفاده از بلیط چارتر و یا تورهای لحظه آخری استانبول و سر زدن گزینشی به مراکز خرید هزینه سفر شما به‌صورت چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

 

هتل‌های استانبول در کنار خدمات و کیفیت ایده‌آل، از قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار هستند که در این هتل گرند واشنگتن استانبول، هتل کامبالی پلازا، هتل بلک برد استانبول و همچنین هتل آلفا استانبول نسبت به خدمات‌شان دارای قیمت بهتری می‌باشند.

 

ارزانترین تورهای خارجی برای ایرانیان + تورهای لحظه آخری

تور باکو

شهر باکو با غنای تاریخی، فرهنگی، وضعیت جغرافیایی مناسب، آب و هوای مطلوب، جاذبه‌های گردشگری جذاب و فضای شهری زیبا یکی از برترین مقاصد سفر در اطراف ایران به‌شمار می‌آید. در این شهر جاذبه‌های گردشگری متنوعی قرار دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به کاخ اسماعیلیه باکو، کوه آتشین باکو، برج دختر، برج شعله و مرکز حیدر علی‌افاشاره کرد.

 

تورهای زمینی زیادی هم برای باکو وجود دارد و اتوبوس‌هایی لوکس گردشگران را به این شهر می‌رسانند؛ اما نکته قابل توجه این است که نزدیکی شهر باکو به ایران، این امکان را فراهم می‌کند که گردشگران بتوانند مسافرتی کوتاه به این شهر را تجربه کنند؛ در این صورت نمی‌ارزد که مدت زیادی از وقت سفر در راه هدر شود.

 

از طرف دیگر، پروازهای باکو هم با امکانات مطلوبی و قیمت مناسبی انجام می‌شوند و هیچ‌گونه نگرانی در مورد آن‌ها وجود ندارد. برای اطلاع از قیمت تورهای باکو می‌توانید با کارشناسان سالیان در ارتباط باشید، اما این را بدانید که هزینه این تورها در مقایسه با سایر تورهای اطراف ایران کمتر است و حتی اگر بتوانید یک تور لحظه آخری باکو پیدا کنید که مناسب شرایط شما باشد؛ این هزینه‎ها کمتر هم می‎شود.

 

برای اقامت در هر شهری میزان بوجه‌ی شما تعیین کننده‌ی محل اقامت‌تان است که در شهر باکو نیز همین موضوع برقرار است. در این شهر هتل‌های مختلفی وجود دارد که بهترین خاطرات اقامت را برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

ارزانترین تورهای خارجی برای ایرانیان + تورهای لحظه آخری

تور ایروان

ایروان شهر بسیار قدیمی است که قدمت آن به قرن هشتم پیش از میلاد بازمی‌گردد و از این‌رو، آثار تاریخی فراوانی از دوران گذشته همانند کلیساهای قدیمی به‌جای مانده است.

در کنار آثار تاریخی بی‌نظیر طبیعت ایروان گردشگران را مجذوب خود می‌کند. سالانه هزاران نفر از سرتاسر دنیا برای بازدید از طبیعت آن و جاذبه‌های گردشگری آن راهی ایروان می‌شوند.

 

از جمله‌ی این جاذبه‌های گردشگری و چشم‌اندازهای طبیعی می‌توان به پارک ملی دیلیجان، صومعه گغارد ارمنستان، صومعه نور اوانکو موزه تاریخ ارمنستان اشاره کرد.

 

تورهای ایروان جزو تورهای بسیار بسیار ارزان هستند و نزدیکی مسیر هم بر این ارزانی دامن می‌زند؛ چنانچه که پروازهای ارمنستان، جزو ارزان‌ترین پروازهای خارجی هستند.

 

هتل های تور ایروان هم ارزان‌تر از سایر شهرهای توریستی اطراف ایران هستند و این تور از این جهت، تنوع بسیار خوبی در قیمت‌ها دارد. همچنین تورهای لحظه آخری ایروان  یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه‌های سفر و اقامت شما می‌باشد.

 

همچنین این مزیت بزرگ برای گردشگران وجود دارد که می‌توان به‌صورت زمینی نیز به این شهر سفر کرد که اتفاقاً به‌دلیل نزدیکی و زیبایی‌های فراوان دارای مخاطبان زیادی است. 

 

شایان ذکر است که پروازهای ایروان هم در سطحی وسیع از ایران به مقصد ارمنستان می‌روند و تورهای ارمنستان هم با گردشگران زیادی برگزار می‌شوند.

 

جدیدترین مطالب سایت