حمایت فروشگاه دیجی کالا از محصولات ایرانی – digikala

مجموعه : رپورتاژ آگهی
حمایت فروشگاه دیجی کالا از محصولات ایرانی – digikala

حمایت فروشگاه دیجی کالا از محصولات ایرانی – digikala

سایت دیجی کالا digikala.com از معتبرترین فروشگاه هاي‌ ایرانی می‌باشد که طرفداران خاص خودرا دارد. دیجی کالا در نشستی خبری از برنامه هاي‌ این شرکت در راستای حمایت از تولید ایرانی خبر داد و همچنین از محصولات جدید این گروه رونمایی کرد. به گزارش تالاب ؛ دیجی کالا دراین نشست خبری از برنامه‌هاي‌ سال ۹۷ گفت که بیشتر در راستای حمایت از تولید داخلی بود.

 

تالاب: مدیران عامل این فروشگاه اینترنتی اعلام کردند که درسال 96 حدود ۴۷ درصد از محصولات فروش رفته در دیجی کالا ایرانی بوده‌اند و امید دارند که این فروش درسال جاری به 52 درصد برسد.

 

خدمات جدید دیجی کالا

دیجی کالا در  سال پیش‌رو با ورود به دو حوزه‌ FinTech  «فناوری مالی» و FMCG «مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف» و همچنین راه اندازی باشگاه مشتریان گروه دیجی‌کالا و مرکزی نوآوری‌هاي‌ دیجی‌کالا«Innovation Center»  اعضای جدیدی رابه گروه خود اضافه کرده است که با اضافه شدن این خدمات و محصولات جدید، گروه دیجی‌کالا درسال ۱۳۹۷ شامل دیجی‌کالا «Digikala»؛ دیجی‌استایل «Digistyle»؛ فیدیبو «Fidibo»؛ دیجی‌کلاب «Digiclub»؛ دیجی‌پی  «DigiPay» و دیجی‌کالا نکست «Digikala Next» خواهد بود.

حمایت فروشگاه دیجی کالا از محصولات ایرانی - digikala

ادغام استارت‌آپ هماپی در گروه دیجی‌کالا و راه‌اندازی دیجی‌پِي

 

ادغام استارت‌آپ هماپی در گروه دیجی‌کالا در راستای سیاست حمایت از استارت‌آپ‌هاي‌ موفق و ورود گروه دیجی‌کالا به حوزه‌هاي‌ گوناگون تکنولوژی صورت پذیرفته است ودر سال جاری، گروه، با برند جدید دیجی‌پی رسما وارد حوزه‌ي فین‌تک خواهد شد.

 


حتما بخوانید:  مدیران موفق دیجی کالا چه کسانی هستند ؟ (+ عکس)


 

سرویس اشتراک زمانی کتاب: فیدیبو پلاس «Subscription»

در سرویس اشتراک زمانی کتاب، فیدیبو پلاس، کاربران فیدیبو امکان خرید طرح‌هاي‌ ماهانه یا سازمانی دارند. در طرح فیدیبو پلاس ماهانه، کاربر با پرداخت حق عضویت، امکان استفاده از تمامی کتاب‌هاي‌ موجود در ان طرح را دارد. در طرح فیدیبوپلاس سازمانی، سازمان‌ها می توانند با پرداخت حق عضویت برای اعضای سازمان خود طرح اشتراکی با کتاب‌هاي‌ خاص فعال کنند.

 

 ورود به حوزه‌ FMCG «مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف»

دیجی‌کالا درسال جاری با اضافه کردن مواد غذایی تازه به گروه موادغذایی خشک و مواد بهداشتی، گروه FMCG خودرا تکمیل خواهد کرد.

به گفته مدیر عالم دیجی کالا، یکی از مهم ترین چشم‌اندازهای این طرح محقق کردن رویای کشاورز، باغدار و دامدار ایرانی برای عرضه‌ي مستقیم، بی‌واسطه و سریع ‌ محصولات خود به دست مصرف‌کننده‌ نهایی است.

از سوی دیگر تجربه‌ي جدیدی برای مصرف‌کنندگان خلق خواهد شد که پیش از این در کشور وجود نداشت. همکاری و مشارکت گروه دیجی‌کالا با برترین فعالین این حوزه، منجر به اتفاقات نویی در آینده‌اي نزدیک خواهد بود که ظرف ماه آینده اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

 

باشگاه مشتریان گروه دیجی‌کالا «DigiClub»

دیجی‌کلاب، باشگاه مشتریان دیجی‌کالا، با هدف قدردانی، تشویق و  ارائه تسهیلات و تخفیف‌هاي‌ بیشتر به مشتریان وفادار دیجی‌کالا  طراحی شده است. مشتریان دیجی‌کالا با کسب امتیاز در دیجی‌کلاب، میتوانند خدمات و تسهیلات افزون‌تری، از  محصولات و خدمات گروه دیجی‌کالا و سایر همکاران تجاری دریافت کنند.

 

 حمایت فروشگاه دیجی کالا از محصولات ایرانی - digikala

برنامه‌های دیجی‌کالا برای حمایت از تولید ملی و برندهای ایرانی

 

درسال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، جشنواره‌‌ها و خدمات ویژه‌اي برای حمایت از کالاهای ایرانی و ارتقای فرهنگ خرید کالای با کیفیت ایرانی طراحی شده است.

 

کالاهای شگفت‌انگیز ایرانی، برند ایرانی هفته، جایزه‌ي سالانه‌ي دیجی‌‌کالا به محبوب‌ترین برندهای ایرانی در گروه‌هاي‌ کالایی مختلف و همچنین دریافت کارمزد حداقلی از تولید کنندگان ایرانی در  خدمات مارکت‌پلیس، بخشی از این برنامه‌هاست.

 

جدیدترین مطالب سایت