خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو برای داشتن رتبه ای بالاتر

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو برای داشتن رتبه ای بالاتر

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی را می توان یکی از خلاقانه ترین روش های تبلیغاتی دانست زیرا در این روش، بدون آنکه مخاطب بفهمد که با یک متن تبلیغاتی طرف است، آن را دنبال کرده و به طور ناخودآگاه بر روی ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و او را ترغیب می کند تا از آن کالا یا خدمت دیدن نماید. در واقع رپورتاژ آگهی یک متن خبری است که به شکل کاملا ماهرانه ای نوشته می شود و برای مخاطب بسیار جذاب و خواندنی است و همین که یک آگهی تبلیغاتی به نظر نمی رسد، آن را برای مخاطب جذاب کرده است. امروزه نیز بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و برندهای شناخته شده از این روش برای تبلیغات و مطرح شدن در دنیا استفاده می کنند. این روش تبلیغاتی تنها روشی است که به صورت نامحدود در سایت آگهی دهنده نمایش داده می شود.

 

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

 شما می توانید با قرار دادن لینک سایت خود در متن رپورتاژ آگهی، سیگنال بازدیدکنندگان از سایت خود را افزایش داده و همین امر سبب می شود تا سایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جست و جو نمایش داده شود. قطعا داشتن یک لینک دائمی از یک وب سایت بسیار مهم و معتبر، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بازدید از سایت شما داشته باشد. با استفاده از این نوع روش تبلیغاتی، اعتبار سایت شما نیز بیشتر شده و با اینکه این روش به صورت مستقیم بر سئو تاثیر نمی گذارد، اما به بهترین شکل به صورت غیر مستقیم بر سئو سایت تاثیر می گذارد. قطعا افرادی که از سایت شما دیدن می کنند، می توانند باعث افزایش بازدیدکنندگان از سایت شده و همین امر باعث افزایش رتبه سایت شما می شود.

 

نکاتی که در خرید رپورتاژ باید به آنها دقت کنید

حتما دقت کنید که رپورتاژ آگهی را از یک سایت بسیار معتبر خریداری کنید. همچنین دقت کنید که این سایت از نظر موضوعی بسیار شبیه به موضوع سایت شما باشد.

 بهتر است از سایت های خبرگزاری برای قرار دادن رپورتاژ سایت خود استفاده کنید.

حتما به اعتبار سایت و دامنه آن خیلی دقت کنید. سایت هایی که دارای اعتبار دامنه بیش از 50 درصد هستند، بهترین انتخاب برای انتشار رپورتاژ هستند.

حتما به امتیاز spam score سایت مورد نظر دقت کنید، سایتی که امتیاز آن بین صفر تا سه است، بهترین انتخاب برای انتشار آگهی هستند.

خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو برای داشتن رتبه ای بالاتر

محتوای رپورتاژ باید چگونه باشد؟

تعداد کلمات متن خبر رپورتاژ آگهی باید بین 700 الی 1200 کلمه باشد.

حتما باید در متن رپورتاژ از پاراگراف بندی و هدینگ h2 نیز به درستی استفاده کنید.

 انکر تکست های شما همان چیزهایی هستند که برای بالا بردن رتبه سایت شما استفاده می شوند. بنابراین از کلمات کلیدی مرتبط با سایت، در آنها استفاده کنید.

حتما سه الی پنج لینک در متن رپورتاژ خود استفاده کنید.

حتما در متن رپورتاژ به نام برندتان نیز لینک دهید.

از تگ های نوفالو در لینک های خود به هیچ عنوان استفاده نکنید و حتما از لینک های فالو استفاده کنید.

 حتما از تصاویر نیز در متن رپورتاژ خود استفاده کنید و در متن مربوط به  تصویر رپورتاژ، حتما از کلمات کلیدی نیز استفاده کنید.

حتما برای هر رپورتاژ آگهی خود از متن های اختصاصی استفاده کنید و هیچ گاه از متون تکراری برای رپورتاژهای مختلف استفاده نکنید.

حتما هر لینک خود در رپورتاژ آگهی را به یک صفحه از سایت تان لینک دهید. با اینکار، حتی رتبه صفحاتی از سایت که توسط بازدیدکنندگان کمتر مورد بازدید قرار گرفته اند نیز بالا می رود.

 

ویژگی های یک رپورتاژ خوب

متن محتوای رپورتاژ باید به گونه ای باشد که برای مخاطب جذاب و خواندنی باشد و از همه مهمتر اینکه، این متن باید به بهترین شکل ممکن باعث معرفی برند و محصول مورد نظر شده و به نوعی بر ذهن مخاطب تاثیر بگذارد و تبلیغ این برند را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

 

حتما از تکنیک های بازاریابی محتوانویسی و تبلیغ نویسی به بهترین شکل ممکن و به خلاقانه ترین روش، در متن رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید.

 

حتما از تعداد کلمات مناسب برای نوشتن محتوای رپورتاژ خود استفاده کنید و در این کار از افراط و تفریط دوری کنید.

 

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی

یکی از روش های بسیار عالی و مقرون به صرفه برای تبلیغات می باشد.

 

باعث اعتبار بخشیدن به سایت شما می شود زیرا بک لینک هایی که از طرف سایت های معتبر به سایت شما داده می شود، می توانند بازدیدکنندگان از سایت شما را افزایش ن.

 

اعتبار کاربران به نام برند شما خیلی بیشتر می شود زیرا مطلب تبلیغاتی شما در سایتی با اعتبار بالا منتشر شده است که همین امر می تواند باعث اعتماد مخاطبان به برند شما شود.

 

سایت شما به بهترین شکل ممکن دیده می شود و همین امر می تواند باعث شناخته تر شدن شما و برند شما می شود.

 

هزینه ای که برای اینکار پرداخت می کنید، بسیار ارزان تر از سایر روش های تبلیغاتی است و چون این رپورتاژ به صورت دائمی در سایت نمایش داده می شود، شما نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای تمدید تبلیغ نخواهید داشت.

 

متن این نوع روش تبلیغاتی برای مخاطبان آنقدر جذاب و خواندنی است که کسی نمی تواند از خواندن آن بگذرد.

 

رپورتاژ آگهی را می توان در رسانه های متفاوتی همچون اینترنت، تلویزیون، روزنامه ها و … نمایش داد.

 

رتبه سایت شما را طرز چشمگیری افزایش می دهد.

 

خرید رپورتاژ از تسمینو

سایت اینترنتی تسمینو، یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ می باشد که مجری اجرای انواع رپورتاژ آگهی به صورت حرفه ای می باشد. تسمینو با تجربه ای بالغ بر پنج سال در زمینه انتشار و اجرای انواع رپورتاژ، می تواند به شما کمک کند تا برند خود را در سطح گسترده ای معرفی کرده و همین امر سبب می شود تا برند شما شناخته تر شده و کسب و کار شما به بهترین شکل ممکن رونق پیدا کند. برای خرید انواع رپورتاژ با بهترین قیمت و کیفیت، می توانید با ما در تماس باشید.

 

هدف از رپورتاژ اگهی :

رپورتاژ اگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد.

 

خرید رپورتاژ از تسمینو

سایت اینترنتی تسمینو، یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ می باشد که مجری اجرای انواع رپورتاژ آگهی به صورت حرفه ای می باشد. تسمینو با تجربه ای بالغ بر پنج سال در زمینه انتشار و اجرای انواع رپورتاژ، می تواند به شما کمک کند تا برند خود را در سطح گسترده ای معرفی کرده و همین امر سبب می شود تا برند شما شناخته تر شده و کسب و کار شما به بهترین شکل ممکن رونق پیدا کند. برای خرید انواع رپورتاژ با بهترین قیمت و کیفیت، می توانید با ما در تماس باشید.

 

جهت خرید رپورتاژ آگهی از برترین خبرگزاری ها با مجموعه تسمینو در ارتباط باشید به آدرس : tesmino.com/reportage 
آدرس ایمیل : info@tesmino.com

 

شماره تماس : 02128424339

جدیدترین مطالب سایت