خرید پاپ آپ ارزان و باکیفیت

مجموعه : رپورتاژ آگهی
خرید پاپ آپ ارزان و باکیفیت

آیا میدانید خرید پاپ آپ باکیفیت میتواند مسیر موفقیت کسب و کار آنلاین شما را با هر هدف و استراتژی تسهیل کند؟

 

 تبلیغات پاپ آپ یکی از شناخته شده ترین و البته بهترین روش ها برای افزایش عضویت در کانال تلگرام ،ثبت نام در وبسایت ، ثبت نام در خبرنامه و یا معرفی محصولات و خدمات می باشد.

 

تبلیغات پاپ آپ یکی از اولین الگو های تبلیغاتی بود که بین وبمستران برای کسب درآمد پدیدار شد و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. چراکه در بسیاری از زمینه ها هنوز هم بهترین روش تبلیغاتی به حساب می آید.

 

پاپ آپ (pop-up) به پنجره ی تبلیغاتی گفته می شود که بعد از باز کردن یک سایت و یا کلیک و اسکرول در آن برای شما باز می شود. پاپ آپ ها عموما یا در قسمت پایینی صفحه ی سایت و یا در یک زبانه تازه باز می شوند.

 

البته شیوه ی دیگری از پاپ آپ ها نیز وجود دارند که در یک برگه دیگر در پشت مرورگر اصلی باز خواهد شد و شما زمانی که اقدام به بستن صفحات نمایید متوجه آن ها خواهید شد و به اصطلاح  under pop-up  خوانده می شوند.

 

کاربرد پاپ آپ ها

پاپ ها به دلیل عمر زیادی که از پیدایش آن ها می گذرد در موارد بسیار زیادی توانایی شان آزموده شده است بنابراین بهتر از هر سیستم تبلیغاتی دیگر می توان میزان بازدهی آن برای اهداف مختلف را تعیین نمود.

 

به طور کلی می توان پاپ آپ را برای هرگونه هدف تبلیغاتی به کار برد اما قدرت پاپ ها در جذب اطلاعات از بازدید کنندگان بسیار بالاتر می باشد به طوری که برای خبرنامه ها ،ثبت  نام در وبسایت ، تکمیل فرم سفارش یک محصول  ، عضویت در کانال تلگرام و… بسیار مناسب می باشند.

 

خرید پاپ آپ ارزان و باکیفیت

مزایای تبلیغات پاپ آپ

تبلیغات به وسیله ی پاپ آپ مزایای بسیار زیادی دارد و این به نسبت قیمت استفاده از آن بسیار قابل توجه می باشد.عموما درآمد وبسمتران از تبلیغات به وسیله پاپ آپ 10 برابر درآمد به وسیله ی سایر روش های دیگر می باشد  علاوه بر این تبلیغات پاپ آپ صرفا به وسیله ی  کد های جاوا اسکریپت تولید می شود برای همین بسیار سبک است و مشکلی در لود وبسایت به وجود نمی آورد.

 

 و این بر خلاف وبسایت هایی می باشد که پر از بنر های تبلیغاتی سنگین می باشند که گاها کاربر را نیز آزرده می کنند.

 

سرعت لود وبسایت از جمله مهم ترین فاکتور ها در امتیاز بندی سئو وبسایت ها از نظر گوگل می باشد و برای وبمستران از اهمیت ویژه ای برخودار است. برای همین است که وبمستران حرفه ای در انتخاب شیوه های سریع تر تبلیغات با احتیاط عمل می کنند.

 

تبلیغات پاپ آپ برای تبلیغ دهنده ها نیز مزایای بسیاری دارد. از جمله اینکه در تبلیغات پاپ آپ محدودیتی در اندازه و سایز بنر ها وجود ندارد و به راحتی می توان با طراحی یک لندینگ جذب نرخ تبدیل را چند برابر کرد همچنین هزینه تمام شده در تبلیغات پاپ آپ با توجه به بازدهی بسیار بالا به صرفه تر می باشد.

 

البته باید در نظر داشته باشید که تعیین استراتژی تبلیغاتی به وسیله ی پاپ آپ نیازمند تجربه و مهارت خاص است و عموم افراد کم تجربه در آن شکست می خورند و برداشت غلطی از این شیوه ی تبلیغاتی دارند. لذا توصیه می شود که قبل از انجام تبلیغ به وسیله ی پاپ آپ از تیم های مجربی مثل پاپ گذر کمک بگیرید. پاپ گذر با سابقه چندین ساله و تجربه و اعتبار فراوان می تواند بهترین راهنمای شما در تبلیغات پاپ آپی باشد.

 

خدمات پاپ گذر: خرید و فروش پاپ آپ باکیفیت  – خرید و فروش پاپ باکس از بهترین سایت های ایران – افزایش بازدید – کاهش رتبه الکسا در کوتاه ترین زمان و …

با تشکر

جدیدترین مطالب سایت