دنبال علاقه‌های خود نباشید بگذارید علاقه‌ها شما رو جستجو کنند

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دنبال علاقه‌های خود نباشید بگذارید علاقه‌ها شما رو جستجو کنند

آیا دوست دارید مرجع به‌روزترین‌و بهترین مطالب برای دوستانتان شما باشید؟

روزانه هزاران مطلب جدید در فضای مجازی تولیدمی‌شود، هزاران اتفاق تازه در حال افتادن است و هزاران وبسایت و کانال تلگرامی بوجود می‌آیند که انتشار دهنده این مطالب هستند.

 

معمولا برای اطلاع از به‌روزترین اخبار و مطالب دعوت بسیاری از وبسایت‌ها را برای دریافت ایمیل خبرنامه قبول می‌کنید و بسیاری از کانال‌های تلگرام رو دنبال می‌کنید اما زمان برای دنبال کردن علاقه‌های واقعی خود ندارید وبسیاری از اخبار مهمرا از دست می‌دهید. بیشتر زمان خود را برای بستن تبلیغات و ذخیره کردن محتوای مورد علاقه خودصرف می‌کنید.

 

گاهی فکرمی‌کنید کاش یک ربات هرچه در ذهن شما می‌گذشت را می‌فهمید ومطابق آن به شما کمک می‌کرد. در دنیای امروز این امر با پردازش و تحلیل زبان فارسیدر شبکه اجتماعی پونیلامحقق شده‌است. پونیلا موضوعات مورد علاقه شمارا می‌یابدوطبق آنها مجموعه مطالب شگفت‌انگیزی به شماپیشنهاد می‌دهد.

 

آیا بهدنبال دوستان هم‌سلیقه در فضای مجازی می‌گردید؟

پونیلا همراه شماست تا زمان زیادی را صرف منتظر ماندن برای باز شدن صفحات اینترنتو جستجو بین کانال‌های تلگرامی برای یافتن مطالب مورد علاقه خود نکنید.

 

تیم پونیلا برنامه‌ای تدارک دیده‌است که به صورت لحظه‌ای صفحات وب و تلگرام را جستجو می‌کند مطالب را جمع آوری و دسته بندی کرده و برای شما نگه می‌دارد. می‌توانید ازتمامی این امکانات به صورت رایگان بهره ببریدو در این شبکه مجازی ارتباطات مفید برقرار کنید.

 

با توجه به اینکه پونیلا فارسی زبان هست با اولین تجربه کاری با این برنامه، نحوه استفاده از آن را یاد می‌گیرد.

 

دنبال علاقه‌های خود نباشید بگذارید علاقه‌ها شما رو جستجو کنند

تیم پونیلا

 

 

آیا همیشه دنبال ایده‌های جدید و متفاوت می‌گردید؟

در حقیقت دیگر زمان آن به پایان رسیده که بخواهید با کنترل تلویزیون و جستجو در بین کانال‌ها محتوای مورد علاقه خود را بیابید.پونیلا دنیایی جدید برای زندگی شادتر است. روانشناس‌ها معتقدند که با مشاهده هرچه بیشتر ایده‌ها و خلاقیت‌ها، مغز انسان فعالتر می‌شود و راهکارهای جدید وزیباتری برای ادامه زندگی خود می‌یابد.

 

 

هر ایده‌ای درذهن دارید محقق خواهد شد

.یک مشاور خوب زمان را به شما هدیه می‌دهد.

زمان گذاشتن برای جستجو و جمع آوری اطلاعات را به پونیلا بسپارید. پونیلا می‌تواند بدون صرف هزینه الهام بخش‌ترین مشاور برای سبک زندگی شما باشد. گفتنی‌ها، شنیدنی‌ها و دیدنی‌ها کم نیست. چشمان خود را به روی دنیای جدید باز کنید.

 

 

آیابه دنبال مطرح کردن نام وبرند کسب و کاری خود هستید؟

احتمالا به صورت مداوم درحال جستجو بین صفحات اینترنت هستید تا بهترین و جدیدترین اطلاعات را بدست بیارید و یا برای تبلیغات هزینه‌های زیادی را متحمل می شوید. شما حساب کاربری خود را در پونیلا بسازید و دیگر همه چیز را به هوش پونیلا بسپارید.

 

باتوجه به انتخاب علاقه‌های خود و نوع کارکردن شما با پونیلا،محتوایی همسان با آنچه جستجو کردید، پسندکردید و دوست داشتید برای شما نمایش داده خواهد شد.همانطور مطالبی که در حساب کاربری خود قرار می‌دهید برای افرادی نمایش داده می‌شود که پونیلا با بررسی علاقه آنها متوجه شده‌است احتمالا مشتری‌های آینده شما خواهندبود و این به معنای تبلیغ رایگان برای جامعه هدف شماست.

دنبال علاقه‌های خود نباشید بگذارید علاقه‌ها شما رو جستجو کنند

 

جدیدترین مطالب سایت