دوره گریم در مجتمع فنی تهران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دوره گریم در مجتمع فنی تهران

دوره گریم در مجتمع فنی تهران

 

نمایندگی ونک شـامل 3 دوره،گریم متعـادل سـازی،گریم نامتعـادل سـازی (سه بعدی) و گریم مد و فشن می باشد.

 

مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک بر آن است تا با آموزش مهارتهای تخصصی در زمینه  هنر و سینما  نیروهای متخصص وارد بازار کار نماید.

 

علاقمندان طی یک دوره سه ماهه با تسلط کامل بر گریم متعادل سازی و فراگیری مهارتهای میکاپ می توانند به عنوان مجری گریم وارد سینما و تلویزیون شوند یا در سالن های زیبایی و آرایش به عنوان گریمور عروس مشغول به کار شوند.

دوره گریم در مجتمع فنی تهران

بعد از گذراندن دوره متعادل سازی که پیش نیاز و پایه می باشد فارغ التحصیلان بر اساس نیاز و علاقه شخصی خود می توانند در دو دوره دیگر ثبت نام نمایند.

 

 در دوره تخصصی گریم سینمایی یا نا متعادل سازی، متقاضیان بعد از گذراندن این دوره و کسب مهارت گریم سه بعدی می توانند به عنوان مجری گریم وارد سینما و تلویزیون شوند و یا به عنوان گریمور تئاتر مشغول به کار شوند.

 

در دوره گریم مد و فشن فارغ التحصیلان توانایی طراحی روی صورت را خواهند داشت که برای طراحان مدل لباس بسیار مورد توجه قرار می گیرند زیرا هنرجویان می توانند بر اساس کانسپت ،طراحی روی صورت را انجام دهند علاوه بر آن مهارت کافی برای طراحی روی صورت عروس و طراحی صورت کودکان را خواهند داشت.

 

گریم متعادل سازی

 

خودآرایی

 

گریم عروس

 

گریممدل

 

رفع نواقص صورت با تکنیک سایه (رفع غبغب، سیاهی دور چشم،رفه نواقص بینی، چشم، ابرو و ….)

 

کاشت مژه مصنوعی

 

 

دوره نامتعادل سازی

گریم تخصصی سینما

ایجاد زخم

ایجاد پیری و جوانی

گریم سه بعدی و کارکترسازی (معتاد و.( ..

 

 

گریم مد و فشن

آشنایی با آموزش تکنیک های ایربراش برای طراحی صورت

آموزش قالب گیری صورت

ساخت قطعات ماسک

چسباندن قطعات تکنیکال

شناختمتریال های استفاده شده روی چهره

طراحی واجرای ایده بر روی مدل

 

 

از خصوصیات منحصر به فرد این دورها می‌توان بهکاربردی و عملگرا بودن دوره اشاره کرد و همچنین سعی ما بر آن است که هنرجویان زیر نظر اساتید مجرب و بنام این هنر آموزش دیده تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

 

به منظور آشنایی هر چه بیشتر علاقمندان به دوره های گریم که در مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک بر گزار می گردد این مرکز هر ماه سمینار رایگان گریم زیر نظر خانم سوده انصاری گریمور سینما برگزار می کند.

 

 به دانش پذیران پس از اتمام دوره، مدرک مجتمع فنی تهران (دو زبانه) اعطا می گردد.

جدیدترین مطالب سایت