7 روش برای اینکه در روز عشق همسرتان را بی نهایت خوشحال کنید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
7 روش برای اینکه در روز عشق همسرتان را بی نهایت خوشحال کنید

رسمی و همه گیر شدن روز ولنتاین در ایران شاید کمتر از یک دهه باشد ، در کنار ولنتاین یا روز عاشقان ، سپندار مزگان ایرانی را داریم که عمری به قدمت تاریخ دارد و در کنارآن روز ازدواج اسلامی که مصادف است با ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه ، هر 3 این مناسبت بهانه ای است برای ابراز عشق به همسر فعلی یا همسر در آینده .

 

تا چشم به هم بزنید تاریخ ولنتاین مصادف با 14 فوریه میلادی یا 25 بهمن ماه شمسی رسیده است و شما باید با یک عالمه سوال مثل اینکه  بهترین هدیه ولنتاین چیست ؟

 

کادو ولنتاین مردانه چی خوبه؟ خانم ها چه کادوی ولنتاینی دوست دارند مواجه می شوید .ما در این نوشته قصد داریم به شما راهکارهای برای خرید هدیه ولنتاین و خوشحال کردن همسرتان به شما بدهیم.

7 روش برای اینکه در روز عشق همسرتان را بی نهایت خوشحال کنید

قبل از هر چیز می خواهیم به برآورد حدودی در رابطه با هزینه های یک شب ولنتاین انجام بدیم ، فرض می کنیم که شما تصمیم دارید  پیرو اقتصاد مقاومتی برای جشن گرفتن با همسرتان پیش بروید ، نیاز به خرید یک هدیه ولنتاین و یک بااکس گل ولنتاین و نهایتا دعوت به یک کافه برای صرف قهوه دارید که تا همینجای کار شما نزدیک به 300 هزارتومان هزینه کرده اید ، تازه اگر تصمیم بگیرید هدیه ولنتاینتان پرو پیمان تر باشد و هدایای مثل عطر و اودکلن و جواهرات را انتخاب کنید یا خدای نکرده همسرتان را به صرف شام دعوت کنید ، راحت باید بودجه 2 برابری در نظر بگیرید.

 

حالا نمی خواهیم کام شما را با فکر کردن به این مسائل تلخ کنیم ، بالاخره یک بار در سال هست و باید با آن کنار بیاید ، البته یک مسئله در روانشناسی وجود دارد به نام درد خرید که وقتی شما هزینه را پرداخت می کنیدو چیزی می خرید ، فشار و دردی به شما وارد می شود و باعث کاهش لذت شما بعد از خرید می شود. ولی اگر شما خریدی را قبلا انجام دهید و وجهش را قبلا پرداخت کرده باشید در هنگام تحویل کالا یا خدماتتان با آن درد مواجه نخواهید شد.خرید اینترنتی یکی از راه های کاهش همین درد خرید می باشد.

 

ما اعتقاد داریم برای خرید کادو و هدیه بر خلاف عموم نیازی نیست به دنبال کالاهای گران قیمت باشید ، فقط کافیست علاقه مندی ها و نیازمندی ها ی همسرتان را به خوبی بشناسید تا بتوانید او را غافلگیر کنید ، فرقی هم نمی کنه این هدیه ،کادو سالگرد ازدواج باشد یا کادو ولنتاین .

 

پیشنهاد اول ما برای غافلگیری و خوشحالی همسرتان این است که مدتی او را در شبکه های مجازی اش زیر نظر بگیرید و ببنید کدام یک از پیج ها را دنبال می کند و چه کالاهایی را لایک می کند ، این تعقیب نامحسوس مطمئنا به شما ایده های خوبی می دهد تا برای کادو ولنتاین کنار عروسک پولیشی و گل برای او کالای محبوبش را نیر بگیرید.

7 روش برای اینکه در روز عشق همسرتان را بی نهایت خوشحال کنید

اگر قصد دارید کادو ولنتاین برای آقایان بگیرید ،سراغ کادوهای دخترونه نازنازی نرید ، خیلی خوبه که کنار هدیه تان یک خرس عروسکی کوچک یا چند تا شکلات نیز قرار دهید ولی هدیه غالبتان باید کاملا تم مردانه داشته باشد .

 

برای تزیین کادو ولنتاین خود وقت کافی بگذارید ، استفاده از بگ های خود فروشگاه ها زیاد پیشنهاد جالبی نیست ، ما پیشنهاد می کنیم از جعبه های کادویی که از جنس چوبی ساخته می شوند و طرح های زیبایی نیز دارند استفاده کنید.

 

اصل غافلگیری را فراموش نکنید ، مثل رونالدینهو به راست نگاه کنید و به چپ شوت کنید ، وانمود کنید برنامه خاصی ندارید ،ولی برنامه خاصی داشته باشید ، هر چه برنامه هیجان انگیز تری داشته باشید طبیعتا باعث خوشحالی بیشتر همسرتان خواهید شد.وانمود کنید روز پر مشغله ای دارید و احتمالا دیر می رسید و ایده های دیگری که مطمئن به ذهن خودتان با توجه به نشاخت از همسرتان بیشتر می رسد.

 

اگر با توجه به شلوغی و ترافیک و صد البته هزینه های زیاد یک کافه و رستوران رفتن ساده , تصمیم گرفتید ولنتاینتان را در منزل کنار همسرتان جشن بگیرید ، می توانید از روز قبلش برای وی برنامه مفصل غذایی بچینید ، کیک بپزید ، شربت ، چند شمع عاشقانه ، عود ودر نهایت شامی دلپذیرو قهوه بعد ازشام .تمام اینها به اندازه یک وعده شام بیرون از منزل نخواهد شد .موزیک را نیز فراموش نکنید و بعد تماشای یک فیلم عاشقانه ، اگر بچه هم دارید یک روز از خانواده تان بخواهید که آنها را برای شما نگهدارند.

7 روش برای اینکه در روز عشق همسرتان را بی نهایت خوشحال کنید

عکاسی را فراموش نکنید ، شاید یکی از بزرگترین نقاط ضعف خانم ها ، مقاومت انها نسبت به عکاسی باشد ، وقتی با همسرتان بحثتان شده است ، فقط کافی است به خود مسلط شوید و به او بگویید عزیزم دلم می خواد بریم آتلیه عکس بگیریم ، کی بریم ؟ و به این صورت قائله ختم خواهد شد .پیشنهاد می کنیم برای هر مناسبتی مثل تولد ، سالگرد ازدواج ، عید نوروز و …… برنامه بگذارید و حداقل یک عکس آتلیه ای بگیرید .هزینه زیاید

 

سعی کنید مناسبت های عاشقانه ای مثل ولنتاین و سالگرد ازدواج را به صورت تنهایی و خصوصی برگذار کنید ، این دو مناسبت ، جز مناسبت های عاشقانه و خصوصی می باشند .

 

ما در فروشگاه اینترنتی کادو کارت به عنوان بزرگترین مارکت پلیس خرید کادو و هدیه پس از 3 سال فعالیت مستمر به این نتیجه رسیده ایم که  برای هر مناسبتی ، هر روحیه  و هر شغلی وهر سن و سالی و از همه مهمتر هر بودجه ای پیشنهاد مناسبی برای کادو و هدیه باید داشته باشیم .21.000 کالای قابل هدیه دادن در حال حاضر در فروشگاه موجود می باشد و روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود. اگر بخواهیم خدماتمان را به اختصار نام ببریم :

 

فروش انواع کادو از برند ها و فروشگاه های معتبر

فروش کیک و شیرینی و از قنادی های معتبر

فروش گل و باکس گل از گل فروشی های با سابقه

فروش و ارائه فینگر فود

7 روش برای اینکه در روز عشق همسرتان را بی نهایت خوشحال کنید

 

و ازهمه مهمتر پرداخت یک بار هزینه ارسال به جای چندین هزینه و تحویل خیلی خیلی فوری    ، اینها مزایایی هست که شما با خرید از کادوکارت به دست می آورید و تازه به ازای مناسبت های مختلف و خرید ها و فعالیت شما در سایت اعتبار شما شارژ می شود.

 

امیدواریم در این مقاله به شما کمک نموده باشیم تا برای شما خرید اینترنتی هدیه ولنتاین به فرایندی لذت بخش تبدیل شده باشد . اصولا در دادن کادو شما یک کالا را هدیه را نمی دهید بلکه یک حس را به طرف مقابلتان هدیه می دهید .پس خرید هدیه و کادو را جدی بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت