رپورتاژ آگهی چیست ؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی چیست ؟

اصطلاح رپورتاژ آگهی ها برای با اول در سال 1945 به ادبیات انتقادی رسانه ها افزوده شد. می توان این گونه گفت که هر آگهی که در قالب گزارش ارائه شود ، رپورتاژ آگهی می باشد.

 

رپورتاژ آگهی تاثیر زیادی دارند به دلیل اینکه بیشتر مخاطبان به آنها اعتماد می کنند و در واقع به گونه ی ارائه می شوند که بتوانند نظر مخاطبان را جلب نمایند و البته در این باره نباید فراموش کرد که به صورت غیر مستقیم بر روی مخاطبان تاثیر می گذارد و آنها را ترغیب می کند تا کل متن را مطالعه کنند.

 

در سال های اخیر در تلویزیون دولتی ایران نیز شاهده استفاده از این پدیده بوده ایم و البته با فراگیر شدن اینترنت و استفاده های اینترنتی این موضوع در وب سایت ها نیز وجود دارد به گونه ی که یک مقاله در قالب یه پست عادی در وب سایت قرار می گیرد ولی متن آن تبلیغاتی می باشد و به صورت کاملا سازمان دهی شده است.

 

رپورتاژ آگهی جز یکی از بهترین روش های تبلیغ برندها می باشد که بسیاری از برندهای معروف برای تبلیغ محصولاتشان از این روش استفاده می کنند. . با این وجود به این موضوع پی می بریم که از رپورتاژ اگهی از گذشته تا کنون استفاده شده است.

 

هم اکنون سایت های وجود دارند که رپورتاژ آگهی را انجام میدهند البته متن رپورتاژ آگهی را باید به دقت بنویسید و نکاتی را در آن رعایت کنید که شامل موارد زیر میباشد:

 

1-توسط تیم متخصص و خبره و مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه گردد.

2-باید با توجه به نوع مخاطبین متن تهیه شود تا تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد.

3-رپورتاژ آگهی باید در خبرگزاری ها و وب سایت های معتبری خبری انتشار داده شود.

 

رپورتاژ آگهی

جالب است بدانید رپورتاژ آگهی جز مواردی است که محدود نیست و همیشه در سایت باقی خواهد ماند.

 

رپورتاژ آگهی چگونه می تواند سبب بالا رفتن رتبه سایت ما در گوگل شود؟

 

1-در محتوای که نوشته می شود 3 تا 5 کلمه کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات شما نوشته می شود که به سایت شما لینک فالو می شوند.

 

2- در خبرگزاری های با اعتبار با اتوریتی منتشر می گردد و بعد از آن همیشه آرشیو خواهد شد.

 

آشنایی با آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز

آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز یکی از قدیمی ترین آژانس های تبلیغاتی در حوزه توزیع رسانه ای اخبار در سایت های خبری پر بازدید ایران است.

 

آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز با توجه به پیشینه قدرتمند خود در حوزه تبلیغات در سایت های خبری توانسته تا به امروز بیش از 5000 رپورتاژ آگهی برای مشتریان خود در سایت های خبری ایران منتشر نماید. رپورتاژ ادز با تکیه بر تجربه خود  در این حوزه می تواند بهترین کمپین های رپورتاژ خبری را برای شما عزیزان ارائه نماید.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت ما با سایت های طرف قرارداد آشنایی پیدا کنید : https://reportaj.ir

 

گرداورنده : طراحی سایت اینتن

جدیدترین مطالب سایت