ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

آیا تابه‌حال این موضوع فکر کرده‌اید که شاید بهتر بود بسیاری از کارهای روزمره، که وقت زیادی هم از ما می‌گیرند، از شکل سنتی خودشان خارج‌شده و تبدیل به یک فرآیند سریع‌تر و البته ساده‌تر شوند؟

 

این موضوع فکر بسیاری از مردم جامعه را مشغول کرده است؛ به‌طوری‌که امروزه شاهد راه‌اندازی و همه‌گیر شدن تعداد زیادی سامانه هوشمند هستیم که هرکدام در حوزه خود، کارهای روزمره ما را تبدیل به یک سری فعالیت الکترونیکی هوشمند کرده‌اند.

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

برای مثال دیگر لازم نیست تا برای انجام یک تراکنش بانکی ساده، در صف‌های طولانی بانک وقت خود را تلف کنید؛ چراکه به کمک سامانه‌های تلفن‌بانک هوشمند، تنها با چند کلیک می‌توانید این کارها را به‌آسانی انجام دهید.

 

یکی از اتفاق‌های خوب این نوع زندگی هوشمند، اضافه شدن سامانه‌های سفارش آنلاین غذا مثل ریحون است؛ به کمک ریحون شما دیگر نیازی به منوی کاغذی رستوران‌ها و تماس تلفنی ندارید؛ درنتیجه تنها با چند کلیک و در زمان کمتر از 2 دقیقه، می‌توانید به‌آسانی سفارش آنلاین غذای خود را ثبت کنید.

 

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

ریحون، سامانه سفارش آنلاین غذا است که منوی عکس‌دار بیش از 2000 رستوران را در خود جای‌داده است. استفاده از این سامانه به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر و آسان‌تر غذای خود را انتخاب کرده و در پایان سفارش خود را ثبت کنید.

 

به کمک ریحون می‌توانید از میان منوی عکس‌دار رستوران‌ها، غذای موردنظر خود مثل سفارش پیتزا، برگر، کبابی و غیره را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین، غذای خوشمزه خود را در محل دلخواه دریافت کنید؛ ریحون هم‌اکنون در کلان شهرهای تهران، کرج، مشهد و اصفهان امکان سرویس‌دهی دارد؛ همچنین خبر خوب این‌که امکان سفارش غذا در شیراز هم فراهم‌شده است.

 

درنتیجه کاربران شیرازی هم می‌توانند از ریحون، سفارش آنلاین غذای خود را ثبت کنند؛ از سوی دیگر، در کنار شیراز، حالا امکان سفارش غذا در تبریز هم فراهم‌شده است. این تازه ابتدای راه ریحون است و در آینده بسیار نزدیک، شاهد حضور پررنگ ریحون در دیگر شهرهای کشور خواهیم بود.

 

رپورتاژ اگهی

جدیدترین مطالب سایت