سفرهای تابستانی به کشور ترکیه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
سفرهای تابستانی به کشور ترکیه

همیشه با نزدیکی تابستان، از همان ابتدا همه دغدغه برنامه‌ریزی تعطیلات برای سفرهای تابستانی در سرشان غوغا می‌کند. برای سفر در تابستان گزینه‌های بی‌شماری پیش روی افراد است. اگر به فکر سفرهای خارجی با قیمت مناسب هستند یکی از گزینه‌ها کشور ترکیه است.

مردم ایران برای سفر به کشور ترکیه معمولا یکی از سه شهر استانبول، آنتالیا و کوش آداسی را انتخاب می‌کنند. در ادامه مطلب راهنمایی ارائه خواهد شد تا هر شخص متناسب با نیازش شهر مناسب را برای سفر انتخاب کند.

استانبول
افرادی که به سفرهای خانوادگی‌تر، خرید، تجارت، یا بازدید از اماکن تاریخی علاقه دارند، تور استانبول گزینه مناسبی برای آنها است. این شهر تلفیقی از سنت و مدرنیته است. از نیمه ماه  خرداد تا نیمه مهر گرمای تابستان در شهر استانبول ماندگار شده و در این فصل از سال استانبول در آرام‌ترین و زیباترین حالت خود قرار دارد و شرجی نیست.

شهر خلوت‌تر از قبل می‌شود، ترافیک کاهش پیدا می‌کند به طوری که به راحتی می‌توان در داخل و اطراف شهر گشت، خرید کرد، از طبیعت، ساحل، خلیج بوسفرس و مارمارا لذت برد وبه دور از گرمای شهر ریه‌ها را پر از هوای تازه کرد.

فصل تابستان زمان اصلی High Season (فصلی که در آن زیاد سفر می‌کنند) در استانبول است. در این فصل زمان بیشتری برای اینکه به موزه‌ها سر زد وجود دارد و کوهنوردی هم در این فصل بیشتر پیشنهاد می‌شود.

استانبول به سواحل رویایی و مراکز خرید فوق العاده‌ای که دارد مشهور است اما جاذبه‌های گردشگری و تاریخی زیادی هم دارد که سفر را برای همه مسافران جذاب می‌کند.

آنتالیا

شهرزیبای ساحلی آنتالیا هر ساله توجه مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. این شهر چشم اندازهای طبیعی زیادی دارد و برای کسانی که عاشق طبیعت و کاوش در مناظر طبیعی هستند بسیار جذاب است و علاوه بر طبیعت زیبا و بکر انواع حیوانات اهلی و وحشی را می‌توان نیز مشاهده کرد.

هتل‌های لوکس و فول امکاناتی که در آنتالیا وجود دارد انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را از صبحانه تا شام سرو می‌کنند. می‌توان ورزش‌های تابستانی و زمستانی را در کنار یکدیگر و همزمان انجام داد، در سواحل آنتالیا حمام آفتاب گرفت و ریلکس کرد ویا اینکه اصلا یک جا ننشست! غواصی کرد ویا به قایق سواری رفت.

در کل مسافران این شهر هر طور که مایل باشند می‌توانند از این شهر زیبا و تفریحات تور آنتالیا لذت ببرند.

کوش آداسی
یکی از محبوب‌ترین و توریستی‌ترین مقاصد ترکیه، کوش آداسی است که محیط فوق‌العاده آن و نزدیکی به اماکن مهم تاریخی، هتل‌های لوکس ساحلی و آب‌وهوای مدیترانه‌ای که دارد گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

با خرید تور کوش آداسی بر سواحل ماسه‌ای و تمیز بی‌شمار این شهر می‌توان قدم زد و بهترین تفریح‌ها در کوش آداسی این است که موج سواری کرد، به قایق سواری رفته، والیبال ساحلی بازی کرد و همچنین اسکی روی آب که طرفداران زیادی دارد.

پس از حمام آفتاب در طول روز، شهر با یک غروب بی‌نظیر و خارق‌العاده در کشتی‌ها یا رستوران‌ها و کافه‌ها درانتظار همگان است همچنین می‌توان از تماشای فستیوال‌ها، مسابقه‌ها و شوهای خیابانی در شب نیز لذت برد.

سفرهای تابستانی به کشور ترکیه

جدیدترین مطالب سایت