سه پیشنهاد جذاب برای سفرهای پیش‌بینی نشده در پاییز!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
سه پیشنهاد جذاب برای سفرهای پیش‌بینی نشده در پاییز!

برای یک آخر هفته‌ي رویایی میتوانید برنامه‌ي سفر های هیجان‌انگیزی را انتخاب کنید که با همراهانتان سفری به یادماندنی داشته باشید. بشما پیشنهاد میکنیم نگاهی به لیست‌هاي‌ پیشنهادی آژانس مقتدر سیر بیاندازید و بهترین برنامه را برای نزدیک‌ترین تعطیلات انتخاب کنید.

 

تور قشم؛ سفر به سرزمین جزایز شگفت‌انگیز خلیج فارس

تور قشم یکی از بهترین انتخاب‌هاي‌ برای سفر های خانوادگی است. با قیمتی ارزان فقط کافی است که تصمیم به سفر بکیرید و چند ساعت بعد در یکی از بهترین هتل‌هاي‌ جزیره مقیم شوید و از تعطیلاتتان لذت ببرید.وقتی با خانواده به این جا سفر کنید هم هیجان و ماجراجویی برای شما فراهم است و هم رویارویی با تاریخ و جغرافیای شگفت‌انگیز ایران.

 

جزیره‌اي زیبا در جنوب ایران که با آب و هوای معتدل در پاییز حال و هوای خوبی دارد. در ساحل طلایی خود با آفتاب دلنشین از شما پذیرایی می کند و آبی نیلگون خلیج فارس رابه شما نشان می دهد.

 

دراین سفر حتماً با راهنماهای محلی همراه شوید و به دیدن جاذبه‌هاي‌ گردشگری قشم بروید. فرصت بگذارید و خودتان را در طبیعت رها کنید آن قدر دیدنی و تماشایی در اطراف این جزیره است که شاید چند روز آخر هفته برای آشنایی با آن ها زمان کمی باشد. قایق‌هاي‌ محلی و سفر به جزیره‌هاي‌ هنگام و ناز را از دست ندهید و با انها به تماشای این جزیره‌هاي‌ کوچک بروید و با پرنده‌ها و ماهی‌هاي‌ آبزی کم‌یاب آشنا شوید.

 

در بین همین سفر حتماً به جنگل دریایی حرا هم سر بزنید و این خلقت پروردگار راکه در نیا بی‌نظیر است را ببینید و حیرت زده شوید. اگر به این طبیعت دلبسته‌اید حتماً از راهنمایتان بخواهید که شما رابه تماشای «انجیر معابد» ببرد؛ از رستنی‌هاي‌ شگفت‌انگیز جزایر خلیج فارس.این درخت همیشه سبز، درخت لور «مشهور به انجیر معابد» است که تاجی بزرگ با ریشه‌هاي‌ هوایی متعدد دارد. میوه رسیده نارنجی رنگ درخت لور مطبوع و خوراکی است که نباید ان‌را از دست بدهید.

 

سفر به این دنیای زیبایی‌ها در ایران بسیار ساده است، چمدان ببندید و راهی سفر شوید. البته اگر از هم‌اکنون نمی‌توانید برای روزهای تعطیل برنامه‌ریزی کنید به وب‌سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و با یکی از برنامه‌های تور قشم نوروز 98 همراه شوید و با قیمتی ارزان‌تر برای تعطیلات عید پیش‌بینی داشته باشید.

 

سه پیشنهاد جذاب برای سفرهای پیش‌بینی نشده در پاییز!

تور بالی؛ جزیره‌ای برای ثبت لحظات عاشقانه

تور بالی دقیقا سفر عاشقانه‌اي است که شاید پیش از این در رویاهایتان ان را تصویر می‌کرده اید. اقامت در هتل‌هاي‌ لوکس ساحلی با استخرهای اختصاصی و ساحل‌هاي‌ خصوصی همراه با ماساژور و حتی سرآشپز ویژه آن چنان روزهای ویژه‌اي را برایتان می‌سازد که احساس شما با حال پادشاهان فرقی ندارد!

 

برای همین این نقطه از دنیا را یکی از شگفت‌انگیزترین مقاصد دنیا برای ماه عسل، سفرها و قرارهای عاشقانه می دانند . این بهشت گرمسیری کوچک با سواحل ماسه‌ایطلایی، آب‌هاي‌ شفاف کریستالی و آب و هوایمعتدل و تابستانیهمه‌ي امکانات رفاهی و تفریحات هیجان‌انگیز را در خود جای داده است که در هر لحظه برنامه‌اي برای لذت بردن از سفر داشته باشید.

 

انچه که برای ماه‌عسل و لحظات عاشقانه‌ي شما دراین جزیره پیش‌بینی میشود همه ی خاص و عجیب هستند، مثلاً میتوانید میهمان غذاخوری سامابه باشید ودر غار اختصاصی‌تان غذا سفارش دهید!

 

سامابه یکی از بهترین و جذاب‌ترین نقاط بالی برای قراری عاشقانه است. از پله‌هاي‌ پیچ در پیچ صخره‌اي پایینمی‌روید ودر روی میز استثنایی که با گل و شمع برای مشا طراحی و تزیین شده است خوشمزه‌ترین غذا را در عاشقانه‌ترین مکان مزه میکنید. با این‌که غار از دید مردم و دنیای بیرون مخفی است اما شما می توانید منظره‌اي زیبا از ساحل را حین خوردن شام ببینید.

 

حالا اگر اقامتتان را تکمیل کردید ودر ساخت لحظات عاشقانه موفق بوده‌اید از راهنمای پارسی زبان و کارشناس‌هاي‌ آژانس مقتدر سیر کمک بگیرید ودر بهترین نقاط این جزیره بروید و عاشقانه‌ترین عکس‌هاي‌ دونفره‌تان را ثبت کنید.

 

هتل‌هاي‌ ویژه‌اي هستند که مناظر انها در ثبت لحظات ویژه در عکس‌هاي‌ عاشقانه استفاده میشوند، یکی از انها The Edge Bali یکی از شناخته‌شده‌ ترین آنهاست؛ اقامت دراین هتل یعنی نمای ۱۸۰ درجه اقیانوس. منظره اقیانوس و ین استخر صخره‌اي ان را انتخاب کنید و منحصر به فردترین خاطره‌ي تصویری‌تان را بسازید.

 

برای رفتن به بالی باید را کمک کارشناس‌هاي‌ آژانس مقتدر سیر مدارک خودتان را برای اخذ ویزای بالی ارایه دهید و پس از دریافت مسافر ان شوید.

 

سه پیشنهاد جذاب برای سفرهای پیش‌بینی نشده در پاییز!

 تور باکو؛ شهری با فرهنگ ساده و نمایی از زندگی مدرن

اگر شما تا هم اکنون تصمیم نگرفتید که سری به همسایه‌هاي‌ ایران بزنید، سخت در اشتباهید و خیلی ساده میتوانید راهی باکو شوید و با فرهنگ ساده و مهربان این مردم همراه شوید و بدون نگرانی و ناراحتی غربت با آذری‌ها رفت و آمد کنید.

 

شما به پایتخت مدرن آذربایجان، تلفیقی از شهری قدیمی و قرون وسطایی و جدید با آسمان‌خراش‌هاییبلند میروید که به خوبی در منطقه می‌درخشند.

 

شهری ساحلی که درکنار این زیبایی‌ها تفریح‌ها و امکانات ساحلی خودرا هم اضافه کرده تا به سادگی به یکی از مقصدهای ارزان گردشگری منطقه تبدیل شوید.

 

همین که به این شهر می رسید قطعا می بینید که همه ی زمانی را در بلوار باکو می‌گذرانند. جاییکه سادگی فرهنگ و همراهی انها با سرعت مدرنیته رابه خوبی می بینید؛ به صورت رسمی این بلوار از میدان ملی پرچم شروع ودر امتداد ساحل دریای خزر ادامه دارد و به میدان آزادیمی‌رسد. از کنار اسکله‌ها می‌گذرید ودر کنار قدم‌زنی دراین بلوار با معماری‌هاي‌ دیدنی و نماهای شهری را هم تماشا میکنید. تلاش کنید نزدیک غروب و یا پیش از طلوع خورشید به این نقطه برسید که تصویری زیبا از شهر را در خاطر بسپارید.

 

این تصویر را می توانید در تعطیلات نوروز ودر کنار جشن‌هاي‌ ویژه‌ي ان روزها داشته باشید. آذربایجان هم یکی از همان کشورهایی است که این عید باستانی را جشن میگیرد و دایم دراین منطقه آتش‌بازی و برنامه‌هاي‌ موسیقی و پایکوبی پابرجاست. برنامه‌هاي‌ وب سایتا مقتدر سیر را چک کنید و با تور باکو نوروز 98 از هم‌اکنون همراه شوید.

 

خوردن و چشیدن خوشمزه‌ترین غذا هاي ترکی را هم دراین سفر از دست ندهید و حتماً برای ان برنامه‌اي داشته باشید. فهرستی از بهترین رستوران‌هاي‌ شهر همراه داشته باشید و حداقل یکی از انها را از نزدیک ببینید. کافه سیتی یکی از رستوران‌هاي‌ سرشناس شهر است که می توانید به آنجا بروید. چرا که درسال ۲۰۱۴ از سوی سایت مشهور گردشی ادویزر برنده گواهینامه کافه برتر شد.

 

این کافه در مکانی عالیبا طراحیچشم‌گیر و قیمت منصفانه‌اش بسیار محبوب است و حالا به یکی از جاذبه‌هاي‌ گردشگری توریست‌هاي‌ شهر تبدیل شده است. بشما پیشنهاد می کنیم اانواع دلمه، بادامجان شکم‌پر، لول سیب زمینی،و رول گوشت زغالی رابه همراه نوشیدنی‌هاي‌ خنک نوش‌جان کنید.

 

باکو شهر نزدیکی است و شما به سادگی و با همراه داشتن پاسپورت معتبر میتوانید به ان سفر کنید، کافی است یکی از برنامه‌هاي‌ تور باکو را همین هم اکنون انتخاب کنید.

 

منبع : ویرلن

جدیدترین مطالب سایت