چگونه شیک لباس پوشیدن در منزل ویژه خانم ها (تیپ زنانه در خانه)

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چگونه شیک لباس پوشیدن در منزل ویژه خانم ها (تیپ زنانه در خانه)

چگونه شیک لباس پوشیدن در منزل ویژه خانم ها

اگر از ان دسته از خانم هایي هستید که در بیرون از منزل شیک و خوش تیپ هستید پس بهتر است این نکات را برای شیک پوشیدن در منزل حتماً رعایت نمایید. خانم‌هاي‌ زیادی هستند که فقط برای مهمانی‌ها لباس‌هاي‌ خوب می پوشند و به خودشان می رسند؛ غافل از این که خوب لباس پوشیدن در خانه هم جزو کارهایی است که نباید اهمیت ان را دستکم گرفت.

 

دراین مقاله با تعدادی از مهمترین و ضروری‌ترین لباس‌هاي‌ خانگی که باید برای خوش‌پوشی هر چه بیشتر در کمدتان داشته باشید، آشنا میشوید. در عین حال بشما می گوییم چطور می توانید در خانه شیک‌تر از همیشه باشید.

 

چراباید به لباس خانگی‌تان اهمیت بدهید؟

 

پوشیدن لباس خوب در خانه مزایای زیادی دارد:

خوب لباس پوشیدن در شرایطی که ممکن است کسی جز خودتان شما را نبیند یا نهایتا هیچ غریبه‌اي دور و برتان نباشد، یک تمرین ذهنی است برای این که مرتب یادآوری کند به خودتان اهمیت می دهید.

 

این روش بشما یادآوری میکند که همانقدر که زیبا ظاهر شدن در دسترس عموم خوب است، زیبایی برای خودتان هم مهم است. به عبارت ساده‌‍‌تر در وهله اول این شما هستید که اهمیت دارید. همین احساس باعث میشود وضعیت خلق‌و‌خویتان التیام پیدا کند و شادتر باشید.

 

خانم‌هایي که در خانه هم خوب لباس می پوشند، طبق معمول پیش نزدیکانی که در کنارشان زندگی می کنند هم اهمیت بیشتری پیدا میکنند. همسر یا فرزندان در حال دریافت این پیام هستند که من به خودم اهمیت می دهم. قاعده ساده این است که انسان‌ها به کسانی که به خودشان اهمیت می دهند، اهمیت می دهند.

 

داشتن پوشش زیبا در منزل شما را برای موقعیت‌هاي‌ غیر منتظره آماده میکند. چنانچه هر کدام از دوستان یا اعضای خانواده به صورت غیر منتظره بشما سر بزنند، خیال‌تان آسان است که مرتب هستید و آراسته بنظر میرسید.

 

بین مدل‌ها بگردید

بر خلاف گذشته که لاین Line مخصوص تولید لباس‌هاي‌ خانگی کمتر دیده میشد، اینروزها دنیایی از جدیدترین ست لباس راحتی و خانگی زنانه در انواع فروشگاه‌ها دیده میشود، که نتیجه تولید و طراحی زیاد این محصولات است. بنابر این می توان به جرئت گفت برای هر سلیقه‌اي مدلی وجوددارد. بهمین دلیل کافی است دست بکار شوید و برای پیدا کردن ست‌هاي‌ لباس خانگی‌تان جست‌و‌جو کنید.

چگونه شیک لباس پوشیدن در منزل ویژه خانم ها (تیپ زنانه در خانه)

شومیز، تاپ و تی‌شرت

مثلث تاپ، تی‌شرت و شومیز رابه خاطر داشته باشید. این مثلث یکی از ضروری‌ترین بخش‌هاي‌ کشوی لباس‌هاي‌ خانگی شماست که امکان ست کردن لباس‌هاي‌ متعدد را میدهد.

 

بسته به حال و هوایتان میتوانید سراغ یکی از این گزینه‌ها بروید. روزی که حوصله‌تان بیشتر است و دلتان یک تیپ نیمه‌رسمی زیبا برای داخل خانه میـــخواهد، سراغ شومیز بروید و روزی که کار بیشتری دارید و میخواهید اسپرت باشید، از تاپ استفاده کنید. تی‌شرت هم برای هر موقعیتی کاربرد دارد. مهم این است که با چه لباسی ست شود.

 

پیشنهاد ما این است که برای لباس‌هاي‌ خانگی حتماً سراغ پارچه‌هایي با الیاف طبیعی بروید تا با پوشیدن‌شان احساس اسانی بیشتری کنید. اگر به دوست دارید کمی حال و هوای جذاب‌تر به پوشش‌تان دهید از انتخاب لباس‌هاي‌ کاملا ساده خودداری کنید. گاهی وجود یک بند متفاوت، چند دکمه زیبا یا حتی کمی زرق و برق باعث نشاط بیشتر روحیه‌تان میشود.

 

شلوار، شلوارک، دامن

مثلث دومی که باید به خاطر بسپارید، شلوار، شلوارک و دامن است. فرض کنید یک شومیز سفید ساده دارید و می‎‌خواهید با خرید شلوارک و شورتک لی زنانه از ان یک ست زیبا ایجاد کنید. پیشنهاد ما یک شلوارک جین آبی کم‌رنگ است که می تواند یک ست شیک تابستانه درست کند. همین شومیز را می توانید با شلوار طرح جین هم همراه کنید و از دوستان‌تان پذیرایی کنید.

 

در نهایت اضافه کردن یک دامن زیبا میتواند استایلی مناسب تمام فصول بشما دهد که برای هر شرایطی مناسب است. اگرهم خیلی طرفدار این لباس‌هاي‌ نیستید پیراهن‌ها و لباس‌هاي‌ سرهمی گزینه‌هاي‌ پیشنهادی ما برای شما هستند.

 

لباس زیر آسان بپوشید

هیچوقت در خانه سراغ پوشیدن لباس‌زیرهای فانتزی یا تهیه شده از الیاف مصنوعی نروید. پوشیدن لباس زیر نامناسب می‌تواند باعث ایجاد آسیب‌هایی شود که مطمئنا دوست ندارید برای شما پیش بیایند. بهمین دلیل بجای استفاده از سوتین فنر دار یا اسفنجی سراغ مدل‌هاي‌ نخی آسان بروید و از شرتی استفاده کنید که نخی و آسان باشد.

 

رسیدگی به موها و ناخن‌ها

زیباترین لباس‌هاي‌ خانگی را هم که به تن کنید، اگر وضعیت موها یا ناخن‌‌هایتان مناسب نباشد، شیک بنظر نمی رسید. بهمین دلیل داشتن چند تل، گیره یا کش مو به همراه سوهان ناخن و لاک بشما کمک می کند زیباتر از همیشه باشید. اگر فرصت رسیدگی به ناخن ‌هایتان را ندارید بهتر است ان‌ها را کوتاه نگه دارید.

 

چگونه شیک لباس پوشیدن در منزل ویژه خانم ها (تیپ زنانه در خانه)

 

آرایش ملایم داشته باشید

مرطوب نگه داشتن پوست با آبرسان‌ها و استفاده از یک ریمل ساده و رژ لب ملایم میتواند تاثیر زیادی روی زیبایی بیشتر و آراستگی ظاهرتان داشته باشد. آبرسان در تمام طول روز پوست‌تان را شاداب نگه می‌دارد. ریمل حالت زیبایی به چشمان‌تان میدهد و رژ لب ملایم کمی رنگ به چهره‌تان خواهد داد.

نکته مهم: قبل از غذا خوردن رژ لب‌تان را پاک کنید یا تنها از رژ لب‌هاي‌ گیاهی استفاده کنید.

 

عطر انتخاب خوبی است؟

این که بوی خوب بدهید میتواند تاثیر فوق‌العاده‌اي روی روحیه‌تان داشته باشد. نخستین قدم برای خوش‌بو بودن این است که از مام رولت ضد تعریقی استفاده کنید که بوی ملایمی دارد. بعد می توانید با استفاده از بادی باتر یا بادی اسپلشی که عطر دلخواه‌تان را دارد، بدن خودرا مرطوب و خوش‌بو کنید. استفاده از عطر موردی ندارد؛ اما اگر ترجیح می دهید عطرتان را برای موقعیت‌هاي‌ ضروری‌تری نگه دارید، بهتر است از بادی اسپلش، بادی باتر یا لوسیون بدن خوشبو استفاده کنید.

 

کفش یا روفرشی؟

واقعیت این است که شیک پوشی در خانه به معنی این نیست که خودتان رابه دردسر بیندازید. خانه شاید تنها جایی در دنیا باشد که بتوانید خودتان باشید. بهمین دلیل پوشیدن کفش یا صندل‌هاي‌ پاشنه بلند را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم؛ مگر این که بخواهید جلوی مهمان‌تان اینکار را انجام دهید. در عوض از به اصلاح دم‌پایی روفرشی یا روفرشی پارچه‌اي آسان استفاده کنید که کف ان به هیچ عنوان لغزنده نباشد.

 

اصل مهم هماهنگی

خیلی وقت‌ها ممکن است بلوز یا شلوار ببینید و از ان خوش‌تان بیاید؛ اما همیشه به خاطر داشته باشید که بهتر است گزینه‎هایي را انتخاب کنید که سه ویژگی زیر را داشته باشند:

 

به سایر لباس‌هاي‌ خانگی‌تان بیایند؛ چه از نظر رنگ و چه از نظر مدل.

با توجه به تناژ رنگ پوست‌تان انتخاب شده باشند.

به فرم بدنتان بیایند و شما را زیباتر نشان دهند.

 

شیک پوشی کمک بزرگی به نشاط در زندگی زناشویی شما هم خواهد کرد.

جدیدترین مطالب سایت