صفر تا صد انتخاب ویلا در گیلان با گاما

مجموعه : رپورتاژ آگهی
صفر تا صد انتخاب ویلا در گیلان با گاما

انتخاب ویلا در گیلان، یکی از آن چند تصمیم بزرگ و مهم هر فردی در زندگیست. حالا که انتخاب کرده اید تا در استان سرسبز گیلان سرمایه گذاری کنید، خرید ویلا در گیلان بهترین تصمیم شماست. اما ممکن است این سوال در ذهنتان ایجاد شود که ویلاهای کدام مناطق از این استان برای این انتخاب، بهترند؟

 

یا اگر خیلی شهرهای استان باران های نقره ای را نمی شناسید، چگونه برای گذاشتن میلیون ها تومان سرمایه که در بعضی موارد به بالای یک میلیارد هم می رسد، اطمینان کنید؟

 

خرید ویلا در گیلان با گاما

اگر شما هم برای چنین سوالاتی جوابی پیدا نکرده اید، با این محتوا همراه باشید تا با راهنمایی های کارشناسان املاک گاما، بهترین تصمیم گیری را نسبت به خرید ویلا در شمال، داشته باشید. پس تا پایان مقاله صفر تا صد انتخاب ویلا در گیلان با گاما همراه ما باشید.

 

چرا استان گیلان، بهترین تصمیم برای سرمایه گذاری ویلا است؟

حتما تصاویر اتوبان ها و بزرگراه های منتهی به استان های شمالی کشور در ایام تعطیلات را دیده اید؟ جاده هایی که مسیر 4 ساعته تهران به گیلان را حتی در بعضی موارد به بالای 10 ساعت می رساند! همه این شواهدات نشان می دهد تا چه اندازه ای زندگی در شمال، حتی برای 2 روز هم که شده، لذت بخش و خستگی در کُن است!

 

به همین دلیل، خرید ویلا در شمال، در بدترین اوضاع خرید و فروش ملک هم تقریبا مشتریان خاص خودش را دارد. چه چیزی بهتر از اینکه شهری را برای خرید ویلا در گیلان انتخاب کنید که دسترسی شما به دریا و جنگل را با هم فراهم کند.

 

علاوه بر همه اینها، شهر خلاق خوراک شناسی از نظر یونسکو، یعنی رشت خاطره انگیز، در این استان قرار گرفته است که می توانید برای سرمایه گذاری انتخاب کنید و از غذاهای خوشمزه اش لذت ببرید.

 

انتخاب ویلا با توجه به علاقه و بودجه شما:

یکی از دو فاکتور اصلی برای اینکه راحت تر ویلایی در گیلان انتخاب کنید، این است که شهرتان را مشخص کنید. مثلا اگر دیدن غروب و طلوع خورشید در ساحل برایتان اولویت دارد، ویلاهای ساحلی برای اینکار مناسبند.

 

حتی می توانید برای اینکه بیشتر در دل طبیعت سرسبز شمال باشید، ویلاهای جنگلی و یا کلبه های چوبی خوش ساخت را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

 

اما این تصمیم گیری ها آخر ماجرا نیست! اصلی ترین عامل برای خرید ملک در گیلان، بودجه شماست. سعی کنید با در نظر گرفتن این عامل مهم، برای دیدن موردهای مختلف که به شما پیشنهاد می شود، قدم بردارید.

 

آیا هزینه های رسیدگی و مراقبت از ویلاها، با یکدیگر تفاوت دارند؟

جواب این سوال قطعا مثبت است! شما به عنوان خریدار، فقط نباید تحت تاثیر موقعیت مناسب و یا زیبایی های ساخت یک ملک قرار بگیرید، چرا که هزینه های اصلی درست بعد از خرید سرازیر می شوند!

 

یکی از اصلی ترین هزینه هایی که نه تنها در مورد خرید ویلا در شمال ، بلکه افراد بومی هم برای خانه هایشان همیشه دغدغه داشتند و دارند، این است که پوسیدگی و رطوبت نشسته بر دیوارها را چگونه بر طرف کنند؟ بد نیست بدانید این هزینه های تعمیرات و رسیدگی به خانه های شمال، در مورد املاک نزدیک به دریا بیشتر هم می شود.

 

یعنی اگر ویلاهای ساحلی را علاوه بر گران قیمت تر بودنشان نسبت به ویلاهای جنگلی انتخاب کرده اید، باید بدانید که بیشتر هم در معرض رطوبت ناشی از دریا قرار دارند.

صفر تا صد انتخاب ویلا در گیلان با گاما

انواع ویلاهای شمال:

یکی دیگر از موضوعاتی که در هنگام خرید ویلا در گیلان باید به آن توجه کنید، سبک معماری ویلا با توجه به جمعیت خانوادگیتان است. مثلا خانواده هایی که جمعیت 4 نفره دارند و یا خیلی اهل سفر به شمال با دیگر اقوام خود نیستند، ویلاهای تا 120 متری یک طبقه هم برایشان کافیست. اما اگر اهل سفرهای خانوادگی هستید، سری به ویلاهای دوبلکس و تریپلکس بزنید که تنوع بالایی هم دارند. البته به این نکته باید توجه کنید که هزینه های جانبی نگهداری از این ویلاها به مراتب خیلی بیشتر یک ویلای فلت و یک طبقه است.

 

جهت خرید ملک در گیلان سازندگان معتبر را انتخاب کنید:

امروزه بنا به دلایلی مثل افزایش قیمت هزینه های ساخت یک خانه و یا ویلا، برخی از سازندگان ممکن است از کیفیت مصالح اصلی ساختمان مثل نمای آنها، پایه های اولیه ساخت و… کم کنند، در حالیکه سازندگان بنام و معروف این حرفه، به دلیل مشکلات مالی، حاضر نیستند تا اعتبار و پیشینه خود را در کار زیر سوال ببرند. پس حتما قبل از خرید ملک در گیلان، در مورد سابقه سازنده ها تحقیق کنید.

 

مشاهده مراحل ساخت ویلا برای اطمینان در کیفیت مصالح:

یکی از حرکت های خوبی که در جهت اطمینان دادن به خریدار صورت گرفته است، تهیه فیلمی کوتاه از ساخت املاک در شمال است. یعنی از مراحل اولیه ساخت گرفته مثل: گود برداری، پی ریزی ساختمان، تهیه نقشه و… همه به شکل کاملا مرحله به مرحله تهیه می شوند تا اعتماد مشتری را جلب کنند. البته این کار، از طرفی صداقت سازنده را هم ثابت می کند تا مشتری با خیال راحت نسبت به انتخاب و خرید خانه و ویلا قدام کند.

 

انتخاب چه ویلاهای ریسک پذیر است؟

از همان روزهای اولیه بررسی ویلا برای خرید، جدی باشید و خوب همه جوانب را بررسی کنید.

 

مناطق دورافتاده و بدون تردد، خطر سرقت را افزایش می دهد.

 

نزدیک بودن زیاد به حریم رودخانه و یا دریا، احتمال خطر سیل و آسیب به خانه را بالا می برد.

 

موضوع داشتن سند را جدی بگیرید. اگر ویلایی از همه نظر برای سرمایه گذاری مناسب است و قیمت پایینی دارد، به نداشتن سند و یا اوقافی بودن زمینش شک کنید.

 

اگر که بیشتر روزهای سال استفاده ای از ویلا ندارید، برای اینکه امنیت ویلایتان را بالا ببرید، سعی کنید در شهرک ها ویلایی ویلا بخرید، چون نگهبانی 24 ساعته از آنها، این خطرات را تا حد زیادی کاهش می دهد.

 

نمونه ای از قیمت خرید ویلا در گیلان مطابق با نظر کارشناسان گاما:

وقتی که نگاهی به آگهی های کارشناسی شده در سایت گاما بندازید، متوجه می شوید که قیمت های خرید ویلا در شمال از تنوع بالایی برخوردار هستند. مثلا ویلایی که در یکی از بهترین موقعیت های استان گیلان قرار گرفته و متراژی برابر با 15000 متر مربعی دارد، دارای دو ویلا به مساحت 850 متر مربع می باشد که با داشتن 3 خواب که یکی از آنها مستردار است، رفاه بیشتری برای خریدارانش فراهم می کند. این ویلای نوساز به ارزش 5,000,000,000 تومان به فروش می رسد.

 

جمع بندی:

برای اینکه از انتخاب خود در خرید ملک در گیلان پشیمان نشوید، نیاز دارید تا با مشاوران حرفه ای و متخصص در زمینه خرید و فروش املاک شمال مشورت کنید. برای این کار کافیست تا با شماره تماس بگیرید و سوالات خود را درباره صفر تا صد انتخاب ویلا در گیلان با گاما از کارشناسان ما بپرسید.

 

 انتخاب ویلا در گیلان از آن کارهاییست که فقط نمی توان به تجربه و یا راهنمایی های اطرافیانتان اعتماد کنید بلکه بیشتر از هر زمان دیگری به یک متخصص در این زمینه نیاز دارید. امیدواریم تا با راهنمایی های متخصصان املاک گاما، از خرید خود لذت ببرید.

جدیدترین مطالب سایت