فروش اقساطی کشنده فاو دارای چه شرایطی می‌باشد؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فروش اقساطی کشنده فاو دارای چه شرایطی می‌باشد؟

کشنده فاو یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت فاو می‌باشد که در حال حاضر بین عموم مردم از محبوبیت زیادی برخوردار می‌باشد و به دلیل به صرفه بودن آن از لحاظ اقتصادی و موتور قدرتمندی که دارد توانسته است از دیگر رقبای اروپایی خود محبوبیت بیشتری کسب نماید.

 

موتور کشنده فاو 420 اسب بخار می‌باشد و جز کامیون های سنگین به شمار می‌رود. کشنده فاو با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شود و کیفیت بالای قطعات آن و قیمت مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده است یکی از مزیت هایی است که می‌توانیم به آن اشاره نماییم .

 

کشنده فاو با داشتن استاندارد آلایندگی یورو 4 و به دلیل طراحی زیبا و ظریف توانسته است در رده ی برترین خودروهای سنگین جهان قرار بگیرد.

 

کشنده فاو در دو نوع تک محور و جفت محور به بازار عرضه می‌شود که در ادامه قصد داریم در مورد هر کدام توضیحاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

کشنده فاو تک محور

کشنده فاو تک محور به دلیل طراحی و کیفیت بالایی که دارد توانسته است به یکی از موفق ترین محصولات تبدیل شود. در حال حاضرشرکت فاو یکی از نماینده های رسمی شرکت سیبا موتور می‌باشد که توانسته  است با معرفی کشنده تک محور فاو جایگاه برجسته ای برای خود در کلیه زمینه های کامیون ، کشنده  و ماشین های تجاری کسب نماید.

 

کامیون کشنده فاو تک محور مجهز به امکاناتی مناسب و موتوری قوی می‌باشد که این موضوع باعث شده این کشنده جهت جا به جایی بارهایی با وزن زیاد گزینه ی مناسبی باشد.

 

این کشنده وزنی در حدود 7900 کیلوگرم دارد و مجهز به موتور 6 سیلندری و دارای 420 اسب بخار می‌باشد که باعث شده در میان دیگر محصولات در صنعت حمل و نقل جزء یکی از پرفروش ترین محصولات محسوب شود .

 

کشنده فاو از امکانات مناسبی برخوردار است که از میان آنها می‌توان به کیفیت بالای گیر بکس اشاره کرد که با موتور این کشنده بسیار هماهنگ است . اکر بخواهید در مورد ابعاد این کشنده بدایند طول آن در حدود 6235 ، عرض آن 2495 و ارتفاعی در حدود 3600 نیز دارد.

 

کشنده فاو جفت محور

کشنده جفت محور فاو یکی از قوی ترین کشنده هایی که توسط شرکت فاو تولید و به بازار ایران عرضه می‌شود. طول این کشنده 7190 میلی متر و عرض ان 2495 میلی متر می‌باشد. این نوع کشنده مجهز به 16 عدد دنده جلو و دو دنده سنگرونیزه می‌باشد.

 

کشنده های جفت محور فاو عمدتا برای جاده هایی با شیب و ناهمواری های زیاد طراحی شده اند. کشنده های جفت محور قابلیت این را دارند تا  بارهایی با وزن 25 تن را تحمل نمایند.

 

کشنده جفت محور فاو مجهز به امکاناتی مانند موتور 420 ویچای ، گیربکس ZF شانزده دنده ، سیستم ترمز بادی WABCO و جعبه فرمان ZF می‌باشد.

 

قیمت مناسبی که برای این کشنده در نظر گرفته شده است باعث شده در مدت کوتاهی مورد استقبال عموم زیاد مردم واقع شود و توانسته است موفقیت های زیادی در بازار ایران برای خود کسب نماید.

فروش اقساطی کشنده فاو دارای چه شرایطی می‌باشد؟

فروش اقساطی کشنده فاو دارای چه شرایطی می‌باشد؟

همانطور که اطلاع دارید سال گذشته قیمت کامیون ها و کشنده های مختلف رشد چشمگیری داشت و متعاقبا افراد زیادی به دلیل این افزایش قیمت ، قادر به خریداین محصولات نبودند لذا شرکت فاو برای اینکه آن دسته از مشتریانی که علاقمند به خرید این محصولات هستند اما قادر نیستند به صورت نقدی نسبت به خرید آنها اقدام کنند شرایط ویژه ای در نظر گرفته تا آنها بتوانند در کمترین زمان ممکن این محصولات را خریداری نمایند.

 

در حال حاضر فروش اقساطی کشنده های تک محور و جفت محور توسط شرکت فاو با کمترین پیش پرداخت و با اقساط بلند مدت امکان پذیر می‌باشد. یکی از مزیت های این نوع  فروش این است که محصول فورا به شما تحویل داده خواهد شد.

 

کشنده فاو در دو نوع کشنده فاو تک محور و کشنده فاو جفت محور قابل تولید و عرضه در بازار می‌باشد . شرکت فاو به دلیل اینکه این نوع کشنده ها با استقبال زیادی از سوی مردم روبرو شده است شرایط ویژه فروش اقساطی را برای تمامی کسانی که تمایل به خرید این محصولات دارند در نظر گرفته است.

 

لذا علاقمندان این فرصت را دارند تا این نوع کشنده ها را به صورت اقساطی خریداری نمایند و نسبت به تحویل فوری آن اقدام نمایند.

 

چهت کسب اطلاعات بیشتر و در خصوص داشتن هر گونه سوالی مرتبط با این موضوع می‌توانید با شماره های ذکر شده در این سایت تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان فروش ما در این زمینه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

منبع: شرکت فاو

جدیدترین مطالب سایت