قیمت تشک رویا | قیمت تشک های یک نفره رویا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
قیمت تشک رویا | قیمت تشک های یک نفره رویا

قیمت هاي‌ تشک هاي‌ رویا بنابر مدل و سایز متفاوت هستند

 

قیمت تشک های یک نفره رویا

برای خرید یک تشک یک نفره رویا بین حدود 300 تا 900 هزار تومان باید هزینه کنید.

 

برای تشک هاي‌ یک نفره برای وزن متوسط تشک هاي‌ رویا بونل 2 ؛ بونل3 برای محدوده قیمت هاي‌ متوسط پیشنهاد هاي‌ خوبی هستند که حدود 500 هزار تومان قیمت دارند

 

در صورتی تشک بهتری بخواهید بخرید تشک رویا اولترا 1 و اولترا 2 پیشنهادهای بهتری هستند ولی ارتفاع آن ها را هم باید مدنظر داشته باشید چیزی حدود 32 سانتیمتر!!!

 

برای کسانی که وزن بالایی دارند هم تشک رویا اولترا 3 تشکی است که دوام خوبی دارد و میزان سفتی ان مناسب است که داخل ان فرو نروید. برای خرید تشک رویا اولترا 3 یک نفره 90*200 درحدود 700 هزارتومان باید هزینه کنید.

 

برای کسانیکه کمردرد هاي‌ خاص دارند یا پزشک برای آن ها تجویز کرده تشک هاي‌ سری مدیکال پیشنهادهای خوبی هستند. تشک رویا مدیکال 2 و مدیکال 3 که برای خرید تشک یک نفره باید حدود 600 هزار تومان بپردازید.

 

برای کسانیکه سن بالا و وزن کمی دارند و زمان زیادی روی تخت هستند پیشنهاد اول و آخر تشک رویا مدیکال 1 رویا هستش که حدود 800 هزار تومان برای تشک یک نفره باید بپردازید.

 


قیمت تشک رویا | قیمت تشک های یک نفره رویا

خرید مطمئن تشک رویا از سایت

marjankhab.ir

 

قیمت هاي‌ ویژه | تحویل فوری در تهران | تضمین اصالت محصول


قیمت تشک های دو نفره رویا

قیمت هاي‌ تشک هاي‌ دو نفره رویا هم نسبتی از همان قیمت هاي‌ تشک هاي‌ یک نفره است. تشک هاي‌ دو نفره طبق معمول 160*200 یا کویین هستند ولی سایز کینگ هم با ابعاد 180*200 از سایزهای متداول تشک هاي‌ دو نفره است.

 

تشک هاي‌ رویا بونل 4 و بونل 5 تشک هایي با قیمت حدود 600 هزار تومان برای سایز دونفره کویین 160*200 هستند.

 

اما برای تشک هاي‌ دونفره اسکلت فنر منفصل بیشتر پیشنهاد می‌شود. زیرا تشک هاي‌ فنر منفصل لرزش را منتقل نمی‌کنند. با نشستن و برخاستن یا غلت زدن کسیکه کنار شما خوابیده متوجه نخواهد شد. تشک هاي‌ اولترا 4 رویا برای وزن هاي‌ متوسط و کسانیکه می‌خواهند تخت متوسطی از لحاظ سفتی و نرمی داشته باشند مناسب است.

 

قیمت تشک رویا مدیکال 2 و مدیکال 3 برای سایز 160 در 200 سانتیمتر هم از حدود 1 میلیون تومان می باشد.

 

محافظ تشک رویا

نظافت و پاکیزگی یک مسئله برای سلامت خانواده ها است. تشک‌ها بدلیل تماس با بدن محلیو جذب رطوبت می‌توانند محل مناسبی برای رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها باشند که ممکن است در استفاده طولانی مدتی که ما طبق معمول از تشک‌ها میکنیم برای ما آسیب‌زا شوند.

 

بدلیل غیر قابل شستشو بودن تشک‌هاي‌ تختخواب، بهترین وسیله برای حفظ تمیزی و دوام بیشتر رویه تشک، استفاده از محافظ تشک است. محافظ هاي‌ تشک ضد آب بدلیل استفاده از پارچه لمینت شده‌؛ علاوه بر حفظ شکل ظاهری تشک، از نفوذ آب و هر گونه مایعات به سطح تشک پیشگیري میکند. نکته اصلی قابلیت شست و شوی محافظ است که طبق معمول محافظ هاي‌ تشک به اسانی قابل شستشو هستند.

جدیدترین مطالب سایت