لباس عروس مناسب شما باید چگونه باشد؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
لباس عروس مناسب شما باید چگونه باشد؟

انتخاب لباس عروس مناسب یکی از مهمترین فاکتورها در مقدمات عروسی است. اینکه لباسی متناسب با فرم و استایل بدن خود بپوشید بسیار حائز اهمیت است، مثلا مدل لباس عروس پرنسسی برای چه کسانی مناسب است؟ یا چه کسانی نباید لباس عروس دکلته بپوشند؟ کدام مدل لباس عروس برای افراد لاغر بهتر است؟ طبیعتا همه افراد اطلاعات کافی در این زمینه نخواهند داشت و باید از افراد متخصص راهنمایی بگیرند. در حال حاضر تعداد بی شماری مزون لباس عروس در تهران وجود دارد، که در زمینه دوخت لباس، فروش و یا اجاره لباس عروس فعالیت می کنند اما قطعا یک مزون تخصصی لباس عروس می تواند راهنمایی های لازم جهت انتخاب لباس عروس را در اختیار شما قرار دهد.

 

در ادامه به نقل از مزون تخصصی نایریکا برخی از مهم ترین نکات برای انتخاب لباس عروس متناسب را که باید در هنگام پرو و خرید لباس عروس به آن توجه داشته باشید، مطرح خواهیم کرد. پس علاوه بر جست و جو در بین عکس ها و مدل های لباس عروس در اینترنت و انتخاب مدل مورد علاقه خود، ابتدا باید تخصصی ترین مزون لباس عروس تهران را پیدا کنید تا تنوع کار و کیفیت مورد نظر شما را داشته باشد. سپس در هنگام پرو به این موارد دقت داشته باشید و به کمک مشاوران مزون لباس بهترین لباس عروس را برای به یاد ماندنی ترین شب زندگی خود انتخاب کنید تا همیشه با یادآوری خاطراتش لبخند رضایت بر لبانتان نقش ببندد.

 

لباس عروس مناسب افراد لاغر

عروس خانم هایی که اندام ظریف و لاغر دارند، در انتخاب لباس عروس باید به چند مورد توجه داشته باشند. اینکه اگر سینه کوچکی دارند از لباس های که در قسمت سینه برش داشته و خط سینه آن بالاست یا دراپه های ریز و چین های سوزنی دارد، برای پرو در مزون لباس عروس انتخاب کنند.

 

در مورد شانه های باریک باید گفت با لباس عروس آستین حلقه ای که روی شانه ها پهن و بزرگ باشد، جلوه زیباتری خواهد داشت. دامن هایی با پف زیاد یا خیلی کلوش انتخاب های جذابی برای افراد لاغر خواهد بود و برعکس لباس های راسته و بلند آنها را لاغرتر نشان خواهد داد.

 

این افراد در انتخاب تور هم میتوانند تورهای بلند و هم تورهای طبقه طبقه که تا کمر می رسد را انتخاب کنند.

لباس عروس مناسب شما باید چگونه باشد؟

لباس عروس مناسب افراد چاق

اگر فرم بدن شما نسبتا چاق و درشت باشد باید از انتخاب لباس هایی که شما را حجیم تر و پرتر نشان می دهد پرهیز کنید. لباس عروس یقه هفت، دامن های که از کمر کمی کلوش می شود و یا برش هایی متقارن در قسمت کمر دارند و طرح های ریز و محو بر روی لباس عروس، فرم اندام شما را بهتر و کشیده تر نشان می دهند.  بهتر است در انتخاب لباس عروس پف دار دقت داشته باشید، چرا که پفی بودن لباس چندان مناسب افراد درشت هیکل نیست.

اگر بازوهای پری دارید لباس عروس آستین حلقه ای و یا کوتاه برای شما جلوه زیباتری دارد در حالی که آستین بلند بازوهای شما را نمایان تر خواهد کرد. سینه های درشت برای پوشیدن لباس عروس دکلته یا یقه بسته مناسب نیست، این افراد بهتر است لباسی با یقه هفت یا قلبی انتخاب کنند.

در مورد تور عروس هم بهتر است بدانید که تورهای کوتاه شما را درشت تر نشان خواهد داد.

 

 

لباس عروس مناسب افراد کوتاه قد

توجه به متناسب بودن لباس با قد فاکتور مهمی است که می تواند زیبایی شما را در لباس عروس دوچندان کند. خانمهایی که قد چندان بلندی ندارند لباس های ماکسی و بلند آنها را کشیده تر نشان می دهد اما لباس عروس پف دار باعث می شود کوتاه قد تر به نظر برسند. مدل لباس عروس پرنسسی نیز در صورتی که حجیم و پف دار نباشد گزینه مناسبی خواهد بود. اگر پاپیون یا  چیزی مانند کمربند در لباس عروس وجود دارد، هر چه به بالاتنه نزدیک باشد قد شما را کشیده تر نشان می دهد.

 

لباس عروس مناسب شما باید چگونه باشد؟

لباس عروس مناسب افراد قد بلند

قدبلندها باید از انتخاب لباس های با دامن تنگ و باریک، یقه ایستاده، آستین بلند یا لباس هایی با خطوط عمودی اجتناب کنند، چرا که این طرح ها قد بلند آنها را بیشتر به نمایش خواهد گذاشت. در عوض لباس عروس پرنسسی پف دار، لباس عروس دامن کلوش برای آنها تناسب بهتری ایجاد می کند.

 

چند نکته کلی در انتخاب لباس عروس

در صورتی که اندامی ورزشکاری با اندازه متناسب پایین تنه و سینه داشته باشید، لباس عروس مدل ماهی یا به اصطلاح پری دریایی میتواند برای شما جذاب و متناسب باشد زیرا تمایز بین کمر باریک و پایین تنه و سینه برجسته را به خوبی نشان می دهد.

برای گردن های کوتاه پوشیدن لباس عروس یقه بسته توصیه نمی شود، در عوض لباس عروس با یقه های هفت یا دکلته انتخاب بهتری خواهد بود.

شانه های پهن و کشیده را با پوشیدن لباس های بدون آستین بند دار می توانید باریک تر نشان دهید.

 

 

یک لباس عروس مناسب تلفیقی از چندین عامل از جمله یقه، آستین، نوع دامن، بلندی تور، نوع برش در قسمت های منحنی بدن و… خواهد بود پس باید به ترکیبی از این عوامل متناسب با اندام و جثه خود دقت داشته باشید. اگر تصور می کنید لباسی با تمام ویژگی های دلخواه خود را پیدا نخواهید کرد، مزون نایریکا انتخابی مناسب در بین تعداد بی شماربه عنوان بهترین مزون لباس عروس تهران به شما کمک خواهد کرد تا لباس عروس متناسب با اندام خود را انتخاب و طراحی کنید. دوخت لباس عروس در این مزون شما را به سادگی با تصویر لباس عروس رویایی تان روبرو خواهد کرد.

 

در نایریکا علاوه بردوخت لباس عروس، لباس های مجلسی شیک هم دوخته می شود.

جدیدترین مطالب سایت