مبانی اولیه استراتژی گرید و کلیات آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مبانی اولیه استراتژی گرید و کلیات آن

استراتژی گرید  در بروکر فارکس یک استراتژی بسیار مناسب در بازارهای خنثی و نوسانی در بازار معامله فارکس به حساب می‌آید و زمانی که بازار معاملات آتی خود را داشته و دامنه تغییرات محدود می باشد استفاده از استراتژی می‌تواند سود و نتیجه بسیار عالی برای فرد معامله گر ایجاد نماید. در حالت کلی هدف استراتژیک برای بالا بردن سودآوری و محدود کردن میزان ضررهای می باشد.

 

استراتژی گرید یک استراتژی بسیار کاربردی در بازار معاملات فارکس می باشد که بیشتر برای بازارهای از نوع نوسانی به کار برده می شود. یکی از بهترین مواردی که می توان از آن در بازار معاملات فارکس از استراتژی گرید استفاده نمود زمانی است که ذهنیت خود را داشته و یک بازار تا حد محدودی دارای نوسان می باشد در چنین مواردی استفاده از استراتژی دیگری جواب بسیار مثبتی به فرد معامله گر می دهد.

 

در استراتژی گرید دستورات خرید و فروش و معامله به صورت همزمان وجود داشته که این دستورات به خوبی یکدیگر را پوشش می‌دهند. هدف اصلی در استراتژی گرید این می باشد که میزان سود دهی در تبادلات انجام شده در بازار فارکس به حداکثر خود رسیده و همچنین ضرر و زیان های ناشی از معاملات نیز در کمترین حالت ممکن محدود گردد.

 

در استفاده از استراتژی گرید فرد معامله گر یا همان تریدر به هیچ وجه به دنبال پیش بینی آنچه در آینده اتفاق می‌افتد نیست و با توجه به مواردی که در حال حاضر در قیمت آتی بازار وجود دارد به انجام معاملات در بازار پاریس مشغول می گردد.

 

مبانی اولیه استراتژی گرید و کلیات آن

استراتژی گرید

 

معرفی استراتژی از نوع گرید

اگر بخواهیم در مورد مفهوم استراتژی گرید صحبت کنیم می توانیم بگوییم که استراتژی گرید به سطوح افقی که به فاصله مساوی از یکدیگر بر روی نمودار قیمتی در بازار معاملات فارکس ایجاد می گردد که برایت گفته میشود.

 

فاصله میان سطوح افقی با توجه به خواسته تریدر قابل تغییر بوده می توان موارد مختلفی از جمله ۱۰-  ۱۵ یا ۲۵  PP در نظر گرفته شود. اندازه و یا مشخصه برای تعیین فاصله گرایش‌ها وجود نداشته و کاربر می‌تواند با توجه به بررسی و تجزیه و تحلیل هایی که انجام داده به انتخاب بهترین فاصله برای ایجاد فاصله میان گرید ها اقدام نماید.

 

کلیات استراتژی از نوع گرید

در حالت کلی استراتژی گرید بر اساس تحلیل های تکنیکال استوار می‌باشد. با استفاده از استراتژی گرید با توجه به نوسانات در بازار، تبادل فارکس وجود دارد و همچنین حرکات قیمت ها که به صورت نامنظم پیش می روند به تبادلات در بازار فارکس توسط تریدر منجر میشود. استراتژی گرید در میان معامله گران فارکس شهرت و محبوبیت بسیار بالایی دارد.

 

این استراتژی به افراد این اجازه را می‌دهد تا با توجه به نوسانات عادی که در بازار وجود دارد سود مناسبی را کسب نمایند و همچنین به شکل پیش بینی در معاملات از پیش تعیین شده احتیاج نمی‌باشد.

 

یکی از مهمترین مزیت های مثبت استراتژی گرید همین موضوع عدم اعتیاد و پیش بینی روند آینده بازار معاملات می‌باشد در واقع می توان گفت در زمانی که بازار را باید خواند نوسان کم در پیش می‌گیرد استفاده از استراتژی گرید نمود بسیار مناسبی داشته و می تواند سود بسیار خوبی را برای معامله گر به ارمغان بیاورد.

جدیدترین مطالب سایت