معرفی انواع رنگ مو

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی انواع رنگ مو

بسیاری از خانم ها علاقه بسیار زیادی به ایجاد در تغییر ظاهر خود دارند. یکی از راههای تغییر و تنوع در ظاهر و چهره تغییر رنگ مو می باشد که می تواند تاثیر بسیاری زیادی در ایجاد جذابیت و زیبایی در چهره شما داشته باشد.

 

تغییر رنگ موها با توجه به فصل می تواند انجام شود و هر تناژ رنگی مختص به فصل خاصی می باشد اما انتخاب رنگ می تواند با توجه به سلیقه افراد نیز انتخاب شود. استفاده مداوم از رنگ مو و در فاصله های زمانی کم می تواند موجب آسیب به بافت سلولی مو شده و خشکی و وزی مو را به همراه داشته باشد.

 

رنگ موهای ویتامینه و حاوی روغن زیتون موجود در بازار محصولات آرایشی می تواند این آسیب را تا حد قابل توجهی کاهش داده و موجب حفظ طراوت و شادابی تارهای موی شما شود. در ادامه به معرفی برخی از رنگ موهای ویتامینه عرضه شده در فروشگاه پیراکده می پردازیم که شما می توانید این محصولات را با کیفیتی بسیار بالا برای حفظ سلامت پوست و موی خود در این فروشگاه با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

 

رنگ مو ویتامینه مارال  Maral

از پرطرفدارترین برندهای آرایشی مو برند مارال می باشد. این برند با کیفیت و تنوع بالای محصولات توانسته جایگاه ویژه ای برای محصولات خود در بین بانوان کسب نماید. رنگ موی مارال حاوی روغن آرگان، روغن بادام شیرین و روغن هسته انگور موجب نرمی و لطافت موهای شما شده و با حفظ رطوبت و آبرسانی مناسب به ساقه و ریشته مو از خشکی و وزی مو جلوگیری می نماید. ویتامین C موجود در این رنگ مو مارال طراوت و شادابی را به موی شما باز می گرداند و مانع ریزش و موخوره خواهد شد. رنگ مو ویتامینه مارال حاوی مواد مغذی و نرم کننده را در حجم 100 میل می توانید در فروشگاه پیراکده سفارش داده و تمام تارهای سفید موجود در موهای خود را به خوبی پوشش دهید و از رنگ مویی براق و یکدست لذت ببرید.

معرفی انواع رنگ مو

رنگ مو بادوام رولون  Revollon

از دیگر رنگ موی های پرفروش در فروشگاه پیراکده می توان به رنگ مو رولون اشاره نمود. این رنگ مو حاوی مواد محافظ کننده از بافت سلولی مو بوده که آسیب به ریشه و ساقه مو را تا حد امکان کاهش خواهد داد و موجب حفظ طراوت و شادابی موی شما خواهد شد. رنگ مو رولون کیفیت بسیار بالایی داشته و سفیدی مو را به خوبی پوشش خواهد داد و با رنگبندی و تناژهای رنگی جدذاب رنگ مویی زیبا و براق را بر روی موی شما ایجاد می نماید. این رنگ مو با ترکیب نرم کننده موجود در مواد خود از خشکی مو جلوگیری می نماید در نتیجه ریزش مو را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد.

 

معرفی انواع رنگ مو

رنگ مو ویتامینه پرستیژ   PRESTIGE

طبیعت موی خانم های ایرانی با رنگ موهای برند ایرانی سازگارتر می باشد. از برندهای با کیفیت رنگ مو ایرانی می توان برند پرستیژ را نام برد که با رنگدانه های بسیار قوی رنگ مویی براق با پوشش دهی بالا را بر روی موهای شما ایجاد می نماید. رنگ مو پرستیژ حاوی روغن آرگان، کراتین، پروتئین می باشد که موجب جلوگیری از خشکی و سوختن موها بر اثر مواد رنگ شده و موهایی صاف، شاداب و براق را به شما هدیه خواهد داد. ویتامین C موجود در مواد این رنگ مو موجب حفظ طراوت و شادابی تارهای مو شده و با تقویت ریشه از ریزش مو جلوگیری می نماید. و روغن آرگان این رنگ مو موجب بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده و از دست رفته شما خواهد شد. تنوع تناژ رنگی برند پرستیژ بسیار بالا بوده و شما می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود رنگ مویی مناسب را از این برند انتخاب نمایید. رنگ مو پرستیژ با حجم 120 میل و کیفیت و پوشانندگی بالا را در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

 

معرفی انواع رنگ مو

روش مصرف:

ابتدا رنگ را از  تیوپ داخل ظرف غیر فلزی ریخته و به همان اندازه از اکسیدان نمره 2 یا 9% برای موهای طبیعی با درصد سفیدی کم واز اکسیدان نمره 1 یا 6% برای موهای دارای سفیدی زیاد جهت پوشش بهتر و دوام بیشتر رنگ بر روی رنگ ریخته و به طور کامل با یکدیگر مخلوط کنید تا حالتی نیمه مایع پیدا کند و سپس از ساقه موها شروع به رنگ زدن موها کنید تا به ریشه برسید. مدت زمان رنگ پذیر با توجه به جنس مو بین 30 تا 45 دقیقه می باشد و بعد از این زمان و شستشو موها با آب و استفاده از ماسک مو میتوانید از داشتن موهای شاداب و یکدست لذت ببرید.

 

قیمت انواع رنگ مو

فروشگاه پیراکده برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود و با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار در تلاش است که لوازم آرایشی و بهداشتی پوست و مو با کیفیت بالا را در اسرع وقت و با قیمت مناسب جهت سفارش در دسترس شما عزیزان قرار دهد و این اطمینان را به شما خواهد داد که تمامی محصولات با کیفیت بالا در این فروشگاه عرضه خواهد شد. انواع رنگ مو با کیفیت بسیار بالا و ویتامینه برای جلوگیری از خشکی و ریزش مو از برندهای پرطرفدار و معتبر را می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود با تنوع رنگی بسیار بالا و زیبا در فروشگاه پیراکده مشاهده نموده و با مناسب ترین قیمت محصول موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره خرید می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

09362423974 02634649738

www.Pirakade.ir

جدیدترین مطالب سایت