معرفی بهترین رستوران های آنتالیا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی بهترین رستوران های آنتالیا

گردشگران و مسافرانی که به دنبال سفر و بازدید از شهر آنتالیا هستند، می خواهند در یکی از بهترین و مشهورترین رستوران های آنتالیا به صرف بهترین غذای ترکی داشته باشند. از مهمترین این رستوران ها می توان به رستوران پاسیو و مرمرلی اشاره کرد.

 

آیا شما نیز به دنبال بهترین و مشهورترین رستوران های آنتالیا  در تور آنتالیا هستید؟ آیا می دانید که با رزرو یکی از بهترین تور آنتالیا می توانید یکی از هیجان انگیزترین و بهترین سفرهای خود را شکل دهید؟ از شما دعوت خواهیم کرد که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی نمایید و اطلاعات جالبی را در این خصوص به دست بیاورید.

 

شهر آنتالیا با داشتن زیباترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب کند. شما نیز میتوانید برای سفر آینده خود، شهر آنتالیا را در اولویت قرار داده و هم اکنون اقدام به رزرو یکی از تورهای این شهر داشته باشید تا بتوانید باشکوه ترین سفرهای خود را به سوی این شهر شکل دهید.

معرفی بهترین رستوران های آنتالیا

این شهر با داشتن بهترین زیر ساخت های خود توانسته رضایت مندی گردشگران را به سوی خود جذب کند که از مهمترین این زیرساخت ها می توان به رستوران های این شهر اشاره کرد. از مهمترین و مشهورترین رستوران های شهر آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

– رستوران کلاب آرما آنتالیا

– رستوران پاسیو

–  رستوران مرمرلی

– رستوران لارا بالیکوی

 

به گزارش سفر باتو ، در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هر کدام از بهترین این رستوران های شهر آنتالیا توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

 

معرفی بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران کلاب آرما آنتالیا

یکی از زیباترین و مشهورترین رستوران های شهر آنتالیا می توان به رستوران کلاب آرما اشاره کرد. این رستوران با داشتن چشم انداز بسیار بی نظیر از کالیچی خود، توانسته است بهترین و بی نظیرترین سرویس دهی را برای مشتریان خود ارائه دهد. از مهمترین نکات قوتی این رستوران که توانسته است با سیار رستوران های شهر آنتالیا رقابت داده باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کارکنان بسیار حرفه ای

–  استفاده از تازه ترین مواد اولیه برای سرو لذیذترین غذاها

– طراحی و معماری بسیار باشکوه

– ساعت کار همه روزه

– واقع شدن در بهترین منطقه از شهر

–  دسترسی بسیار راحت

 

امروزه بسیاری از آژانس های مسافرتی به دنبال رزرو میزهای بسیار متنوع در این رستوران هستند تا بتوانند بهترین خدمات را برای گردشگران و مسافران خود به ارمغان آورده و از این طریق توجه آنها را جلب کنند. شما نیز میتوانید با رزرو یکی از بهترین تورهای گردشگری آنتالیا، یکی از به یادماندنی ترین سفرهای خود را رقم بزنید.

 

معرفی بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

از دیگر مهمترین و مشهورترین رستوران های آنتالیا می توان به رستوران لارا بالیکوی آنتالیا اشاره کرد که این رستوران در سال 2002 تاسیس شده است و به داشتن غذاهای دریایی بسیار لذیذ خود شهرت جهانی دارد.

 

امروزه می توان شعبه های بسیار متنوعی از این رستوران را در مناطق دیگر شهر آنتالیا مشاهده کنید. تمام آشپزهای این رستوران با داشتن تجربه و مهارت بسیار بی نظیر خود توانسته است لذیذترین غذاهای دریایی را تهیه و سرو کنند تا از این طریق رضایت و توجه مشتریان خود را به دست بیاورد.

 

این رستوران ها همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب می باشد که مسافران و گردشگران می توانند به راحتی با در دست داشتن آدرس این رستوران، به راحتی خود را به این رستوران رسانده و لذیذترین غذای دریایی را میل کنند.

 

معرفی بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران پاسیو آنتالیا

رستوران پاسیو از دیگر بهترین و بی نظیرترین رستوران های شهر آنتالیا می باشد که در محوطه هتل مارینا واقع شده است و با داشتن فضای بسیار تاریخی و قدیمی خود توانسته توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سمت خود جذب کند. محیطی بسیار رمانتیک با دکوراسیون سنگی سبب شده است که این رستوران را در لیست باشکوه ترین و بی نظیرترین رستوران های شهر آنتالیا به شمار بیاید. از مهمترین غذاهای موجود در منوی این رستوران می توان به مواردی از جمله مانتی، کوزو کاوورما، سوپ گازپاچو، فوا گراس فرانسوی و تمپورا ژاپن اشاره کرد. شما می توانید یک منوی بین المللی بسیار باشکوه و بی نظیری را در این رستوران مشاهده کنید و با توجه به علاقه خود یکی از بهترین غذاهای این رستوران را سفارش داده و صرف کنید. کارکنان و گارسون های بسیار حرفه ای و با تجربه این رستوران نیز با نهایت ادب و احترام با مشتریان خود رفتار کرده و رضایت مندی آنها را به دست آورده اند.

 

معرفی بهترین رستوران های آنتالیا

رستوران مرمرلی آنتالیا

از دیگر باشکوه ترین و مجلل ترین رستوران های شهر آنتالیا می توان به رستوران مرمرلی اشاره کرد که با قرار گرفتن در صخره ای به شکل پلکانی، توانسته است از منظره بسیار باشکوهی برخوردار باشد. این رستوران روی به دریا بوده و با داشتن منوی بسیار لذیذ و متنوع خود یکی از رستوران های مورد توجه بسیاری از آژانس های مسافرتی واقع شده است. طراحی و معماری بسیار باشکوه این رستوران نیز از دیگر نکات قوتی می باشد که رستوران مرمرلی دارد و شما نیز می توانید در سفر خود به این شهر، حتما رستوران مرمرلی را در اولویت های خود قرار دهید.

جدیدترین مطالب سایت