معرفی رسانه آهنگ: بهترین سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی رسانه آهنگ: بهترین سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی

وبسایت رسانه آهنگ یکی از برترین سایت های دانلود آهنگ جدید و مجاز ایرانی می باشد که در زمینه های مختلف محتوای موسیقی از قبیل تک آهنگ، آلبوم، مداحی و موزیک ویدئو فعالیت می کند.

 

 رسانه آهنگ دات کام از نظر آرشیو محتوایی دارای بهترین و کاملترین مجموعه می باشد چرا که شما می توانید در این سایت بیوگرافی بیش از 20 هزار خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه سرا، مداح، ناشر و … را مشاهده و تمامی آثار این هنرمندان را بصورت آنلاین گوش کرده و دانلود کنید.

 

همچین رسانه آهنگ دارای آرشیو بیش از 50 هزار تک آهنگ شامل سبک های موسیقی پاپ، رپ، راک، تلفیقی و سنتی است که بصورت کاملا منظم و دسته بندی شده در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است. این موضوعات نیز شامل بیش از 500 دسته بندی مانند دانلود آهنگ شاد، غمگین، ریمیکس، پادکست، بیکلام، عاشقانه، مذهبی، دکلمه و … می باشد.

شما در رسانه آهنگ علاوه بر دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید و قدیمی ایرانی می توانید آلبوم های گلچین را که بصورت اختصاصی توسط تیم محتوایی رسانه آهنگ دات کام انتخاب و گلچین شده اند را مشاهده و در صورت پسند دانلود کنید. این آلبوم ها شامل آلبوم آهنگ های منتخب ماه، آلبوم آهنگ های منتخب سال، آلبوم آهنگ های طلایی خوانندگان و آلبوم گلچین آهنگ های مناسبتی می باشد.

 

در آلبوم گلچین منتخب ماه، بصورت منظم ابتدای هر ماه بهترین آهنگ های ماه قبل توسط تیم محتوایی انتخاب و در قالب یک آلبوم جهت دانلود کاربران قرار می گیرد. برای خوانندگان معروف یک آلبوم آهنگ های طلایی در نظرگرفته شده که شامل بهترین و محبوبترین آهنگ های خواننده مورد نظر در قالب یک آلبوم می باشد و آلبوم گلچین مناسبتی نیز بر حسب زمان و یا مناسبت ( رمضان، عید نوروز و … ) یا موضوع خاص ( انرژیک، مخصوص باشگاه و… ) گرداوری برای دانلود قرار داده می شود.

 

معرفی رسانه آهنگ: بهترین سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی

یکی از بخش های متفاوت و محبوب سایت رسانه آهنگ نسبت به سایر سایت های موسیقی ایرانی، بخش صفحه پروفایل هنرمندان می باشد که در آن بیوگرافی هنرمند ( خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و … ) اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی و آرشیو موسیقی ( تک آهنگ، آلبوم، موزیک ویدئو و … ) قرار می گیرد. بخش هنرمندان رسانه آهنگ شامل خوانندگان پاپ، رپ، راک، سنتی، تلفیقی، آذری، گروه های موسیقی، ترانه سرا، تنظیم کننده، آهنگساز و ناشرین می باشد.

 

همچنین در این رسانه شما می توانید انواع موسیقی نواحی ( یا اقوام ) مانند دانلود آهنگ آذری، کردی، لری، بختیاری، شمالی، مازندرانی، بندری، کرمانجی و … را دانلود کرده و از شنیدن آن لذت ببرید.

 

معرفی رسانه آهنگ: بهترین سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی

از امکانات ویژه رسانه آهنگ پخش کننده اختصاصی Player پلیر این سایت می باشد که بسیار حرفه ای و کاربردی طراحی شده است. بصورتی که شما در هر صفحه از سایت باشید آهنگ های مربوط به همان صفحه را برای شما لیست کرده و در پلیر پخش می کند. همچین قابلیت پخش راندوم ( تصادفی ) و نحوه تکرار نیز در این پلیر گنجانده شده است.

 

در ادامه لیستی از امکانات رسانه آهنگ را بصورت تیتر وار بیان می کنیم :

آرشیو انواع سبک های موسیقی مانند پاپ، راک، سنتی، تلفیقی و …

آرشیو آثار بیش از 20 هزار هنرمند شامل خوانندگان، ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازندگان، مداحان، ناشران و …

آرشیو بیش از 50 هزار تک آهنگ

آرشیو بیش از 1500 آلبوم موسیقی و 20 هزار آلبوم ترک

آرشیو بیش از 1 هزار آلبوم گلچین و اختصاصی

آرشیو بیش از 500 گلدن هیتس خوانندگان معروف ایرانی

آرشیو بیش از 1000 مراسم مداحی

آرشیو بیش از 30 هزار متن آهنگ

آرشیو بیش از 2 هزار موزیک ویدئو

آرشیو بیش از 500 دسته بندی و موضوعات مختلف موسیقی

دارای پخش کننده موسیقی اختصاصی

سرعت بالا و دسترسی آسان به قسمت های مختلف سایت

دارای نسخه موبایل

مشاهده عوامل تولید موسیقی

قابلیت جستجوی سریع

و ده ها امکان جذاب و کاربری دیگر …

جهت مشاهده وبسایت رسانه آهنگ و دانلود آهنگ جدید به نشانی ahaang.com  مراجعه کنید.

 

منبع : ویرلن

جدیدترین مطالب سایت