معرفی و بررسی آهنگ‌های عاشقانه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی و بررسی آهنگ‌های عاشقانه

این روزها با نزدیک شدن به عید عشاق و ولنتاین، همه در تب و تاب پیدا کردن کادو و آهنگ‌های عاشقانه برای سورپرایز کردن عشقشون می‌باشند. در این مقاله قراره به شما در انتخاب آهنگ عاشقانه کمک کنیم.

 

تعریف عشق

از زمان آفریده شدن بشر، حس جفت بودن، حس یافتن فرد مناسب و ساختن یک رابطه عاشقانه همواره در او وجود داشته است. اما این مسیر همواره با سختی‌هایی همراه بوده که باعث شده در طول زمان میزان روابط موفق و عاشقانه کم و کمتر شود. در طول تاریخ هیچ وقت تعریف دقیقی برای عشق ارائه نشده اما در متون و آهنگ های قدیمی و جدید همواره به قدرت عشق اشاره شده است.

“عشق تنها قدرتی است که می تواند دشمن را به دوست تبدیل کند.” مارتین لوتر کینگ

 

عشق در هنر

هنر همواره یکی از ابزارهای توصیف و نمایش عشق بوده است. از ادبیات قدیم و داستان های معروف گرفته تا فیلم های سینمایی و حتی آهنگ‌های عاشقانه جدید، همواره عشق از سوژه های اصلی هنر بوده است. شاید بهترین توصیف عشق را در هنر، ادبیات و موسیقی بهتر بتوانند انجام بدهند چون از قدرت واژه ها بهره میبرند. حضرت سعدی عشق را اینگونه توصیف میکند:

خوشتر از دوران عشق ایام نیست

بامداد عاشقان را شام نیست

 

عشق در موسیقی

هنر موسیقی تا حد زیادی سوژه‌های خود را وامدار عشق و عاشقی می‌باشد. همواره دانلود آهنگ عاشقانه – خواه شاد خواه غمگین – از بیشترین واژه های استفاده شده در موتورهای جستجو هستند. حالا به مناسبت ولنتاین و حالا که همه در تب و تاب خرید کادو و سورپرایز معشوق خود می‌باشند، تصمیم داریم تا در این مقاله به شما برای پیدا کردن آهنگ عاشقانه ولنتاین کمک کنیم.

 

معرفی و بررسی آهنگ‌های عاشقانه

سینا شعبانخانی خواننده جوان و دوست داشتنی کشورمون با آهنگ معروف جادوی خاص خود شماره 1 این لیست می‌باشد. این آهنگ که سکوی پرتاب سینا شعبانخانی بود، یکی از نمونه های کامل و بارز توصیف معشوق از زبان عاشق است. در این آهنگ عامل گرفتاری عاشق، جادوی خاص چشمای معشوق عنوان شده و در ادامه خواننده از معشوق میخواهد تا به او گوشه چشمی داشته باشد. شما می‌توانید از این آهنگ زیبا برای دلبری و جلب توجه معشوق خود به خوبی استفاده کنید.

معرفی و بررسی آهنگ‌های عاشقانه

آهنگ دوم این لیست اختصاص دارد به کسی بیشتر عادت داریم اسمش را به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده ببینیم، اما اینبار خودش یکی از شادترین عاشقانه‌ها را خوانده است. حامد برادران با آهنگ فقط باش توانسته تصویری فداکار از عاشق ارائه دهد. در “فقط باش” عاشق خود را به معشوق پیشکش میکند و سمج بودن عاشق را به رخ می‌کشد. این آهنگ شاد بسیار مناسب دو نفره‌های ماشینی می‌باشد و بسیار می‌تواند در تقویت روحیه و بالابردن انرژی دو طرف موثر عمل کند.

 

در اکثریت متون و اشعار عاشقانه، مو و زلف معشوق همیشه جای خاص و ارزش بالایی دارد و پریشان کردن زلف عملی است که از سمت معشوق برای دلبری از عاشق صورت میگیرد و عاشق را از خود بیخود میکند. آهنگ شماره سه لیست و فرزاد فرزین، مستقیما موهای معشوق را هدف میگیرد و زیبایی معشوق را توصیف میکند. آهنگ “یه خواهش” یک عاشقانه جذاب است که می‌تواند مخاطب را میخکوب کند، از آن برای ابراز علاقه ناگهانی، یا وقتی دو نفره در کنار هم هستید، استفاده کنید.

 

مهمترین نکته‌ای که این روزها ازش غافلیم ارزش با هم بودنا و زمان کنار هم بودنمونه. فکر میکنیم زمان همیشه برای عاشقی یا برای با هم بودن هست و قدر این لحظه ها را فراموش میکنیم. آهنگ شماره چهار، سیامک عباسی با آهنگ رویایی این مسئله را به صورت خیلی جدی یادآوری میکند که خیلی اوقات نمیشه رفت و برگشت و انتظار داشت اوضاع مرتب و مثل سابق باشد. بهترین تعبیر از یک رابطه و با هم بودن آنجاست که سیامک عباسی از مصرع “چی میشه با هم بمونیم خالق افسانه ها شیم” استفاده میکند و ارزش با هم بودن را یادآور می‌شود.

 

آهنگ شماره 5 لیست یکی از خوشحال ترین آهنگ های عاشقانه ایست که می‌توانید پلی کنید و از آن لذت ببرید. آهنگ جدید آرون افشار به نام زلزله که با تنظیم و آهنگسازی معین راهبر، یکی از شادترین آهنگ های جدید بازار موسیقی است. در این حضور معشوق به یک زلزله تشبیه شده که وجود عاشق را تکان می‌دهد. سعی کنید برای شادسازی مخاطب از این آهنگ استفاده کنید.

 

شاید بهترین توصیف زیبای معشوق و رسیدن به وی را بابک جهانبخش با آهنگ پریزاد انجام داده باشد. “تو پریزادی و انگاری که رویایی” و در جای دیگر “تو مث خوابی و ای کاش منو دریابی” از بهترین توصیف های موجود در آهنگ شماره شش است که می‌توانید با استفاده از آن دل مخاطب را بدست آورید. بابک جهانبخش در این عاشقانه خوش حس، به نکته زیبایی اشاره میکند و آن هم اینکه دنیای عاشق در معشوق خلاصه می‌شود. این آهنگ، می‌تواند یک انتخاب عالی برای دو نفره‌های احساسی شما باشد.

 

رضا صادقی در آهنگ شماره هفت، دل عاشق را به یک شهر پر آشوب تشبیه میکند و با یک ریتم شاد و دوست داشتنی، عاشقی خود را جار میزند. در شهر آشوب به معجزه عشق اشاره شده است که میتواند به زندگی گرما  و هیجان دهد و آدم مرده را زنده کند. به توصیف حافظ، هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق. از این آهنگ برای مهمونی های خود یا برای گشت و گذار در خیابان حتما استفاده کنید.

 

آهنگ بعدی لیست از یکی از شادترین خواننده های این روزهای موسیقی است، بهنام بانی با آهنگ چه بخوای چه نخوای شماره هشت این لیست هستند. بهنام بانی با این آهنگ شاد داره به معشوق میزان بالای خواستن خود را نشان می‌دهد و به او می‌گوید چه بخواد چه نخواد بهنام بانی دنبال اوست. از طرفی دیگر با مصرع “گوشم به فرمان توعه” خود را در اختیار معشوق قرار می‌دهد. از این آهنگ برای ابراز علاقه ناگهانی استفاده کنید چون سطح انرژی معشوق و ارزش شما را در نزد او بالا میبرد.

معرفی و بررسی آهنگ‌های عاشقانه

یک رابطه عاشقانه جالب می‌تواند دیوانه بازی‌هایی جذابی همراه خود داشته باشد و اگر به جا باشد می‌تواند باعث مستحکم تر شدن و جذاب تر شدن رابطه شود. علیرضا طلیسچی در آهنگ نه به این قضیه اشاره می‌کند و معشوق خود را دیوونه دوست داشتنی می‌نامد که اسم آهنگش هم همین است. در دیوونه دوست داشتنی، علیرضا طلیسچی از خنده و چشم‌های معشوقش به عنوان نقطه ضعف خویش یاد میکند. سعی کنید از این آهنگ برای تعریف از معشوق استفاده کنید که بسیار کاربردی است.

 

آهنگ آخر و شماره 10 لیست آهنگ متفاوتی است که با یک ریتم تلفیقی پاپ و کلاسیک از گروه پازل، معشوق را دوای درد خود معرفی میکند و می‌گوید که دل افسار عاشقی را بدست گرفته و آن غریبه آشنا شد. آهنگ دلداده پازل بند یک آهنگ عاشقانه شاد است که در امر توصیف نحوه عاشق شدن و حس و حال اولیه رابطه بسیار خوب عمل کرده. اگر این نشانه‌ها را در خود دیدید، پس احتمالا عاشقید (اگر نه یک سر به دکتر بزنید).

 

ساخت یک رابطه عاشقانه شاید کار سختی باشد، اما نگهداشتن و ابراز علاقه در آن از ساختنش مهمتر و سخت تر است. سعی کنید که در طول رابطه با خریدن کادوهای ریز، ارسال متن و آهنگ عاشقانه همواره توجه خود را نشان دهید نه فقط در روز خاص و مناسبت خاص.

 

در این مقاله تنها تعداد 10آهنگ عاشقانه معرفی شد. با کلیک روی دانلود آهنگ های عاشقانه میتوانید با گلچینی حاوی لیست کامل این آهنگ ها آشنا شوید.

جدیدترین مطالب سایت