مقایسه بیطرفانه شرکت های بیمه گر

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مقایسه بیطرفانه شرکت های بیمه گر

مقایسه بیطرفانه شرکت های بیمه گر

 

وب­سایت ازکی (azki.com) در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاحInternet Aggregator ها قرار می­گیرد. وب­سایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و … که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

 

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

 

اینترنت به دلیل خصوصیاتی چون قابلیت استفاده آسان و دسترسی گسترده مردم به آن، و همچنین پیشرفت و گسترش روزافزون استفاده از آن، اشکال کاملاً جدیدی از فعالیتهای اقتصادی، تعاملاتتجاری و کسب و کارهامدرن را به­ وجود آورده‌است. و تمام مشاغل سعی دارند خود را با پیشرفت دنیای مجازی وفق دهند.

 

این روزها یکی از مشاغلی که به صورت آنلاین ارائه می­شود، فروش آنلاین انواع بیمه­ نامه­ هاست. در این گزارش قصد داریم به معرفی وب­سایتی در زمینه فروش آنلاین بیمه بپردازیم.

 

ازکیـ چیست؟

ازکیـوب­سایت مقایسه و خرید اینترنتی بیمه، استعلام بیمه خودرو، بیمه ثالث و بیمه بدنه است؛ و با ایجاد تغییر در الگوهای نا‏کارآمد و قدیمی خرید بیمه، و برای جلوگیری از سفرهای طولانی درون شهری و صرفه جویی در وقت و هزینه، به شما کمک می­کند تا با آگاهی و دیدی باز، و همچنین از طریق مقایسه بیطرفانه و دقیق شرکت های مختلف، بهترین، ارزانترین و مناسب ترین بیمه­نامه را برای خود به صورت آنلاین خریداری کنید. ازکیـ قصد دارد از طریق ارائه بهترین خدمات احساس خوبی در مورد صرفه جویی و مدیریت پول و زمان در شما ایجاد کند.

 

در وب­سایت ازکیـ شما می توانید اطلاعات کاملی در مورد قیمت، سطح کیفیت، میزان پوشش بیمه و همچنین سرعت عمل شرکت های مختلف در ارائه خدمات به مشتریان خود را به دست آورید.

 

برخی از امکاناتی که در وب­سایت ازکیـبرای کاربران فراهم شده، به شرح زیر است:

 

اطلاعات کامل و حرفه‌ای بیمه

کاربران سایت ازکی می­توانند از اطلاعات دقیق و کامل و بیطرفانه از بیمه های ارائه شده و طرح­های بیمه­ای شرکت های مختلف بیمه­گر استفاده کنند و با دید باز،دقیق و هوشمندانه به انتخاب و خرید آنلاین و آسان بیمه­نامه بپردازند.

 

برآورد و مقایسه قیمت بیمه

با وارد کردن اطلاعات خودروی خود در وب­سایت ازکی برآورد دقیقی از نرخ حق بیمه شرکت های مختلف بیمه در جدولی به شما ارائه می­شود که امکان مقایسه آنلاین و یکجای چندین شرکت معتبر بیمه را به دور از هر گونه غرض­ورزی فراهم می­آورد و امکان انتخاب آگاهانه را برای کاربران خود به وجود می­آورد.

 

منبع:سایت ازکی azki.com

جدیدترین مطالب سایت