فهرستی از مهم‌ ترین وسایل ویژه مهمانی برای بانوان (ویژه خانم های شیک پسند)

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فهرستی از مهم‌ ترین وسایل ویژه مهمانی برای بانوان (ویژه خانم های شیک پسند)

چگونه دریک مهمانی بدرخشیم ؟

ویژه خانم هاي‌ شیک پوش و شیک پسند…انواع وسایل زنانه را این جا پیدا کنید.

هیچ چیز بهتر از این نیست که چند روز مانده به جشن، فهرست مهمترین کارها وسایل مهمانی را در بیاورید و از حضور تک‌تک‌شان در کمد و کشوهایتان مطمئن شوید.

 

فهرستی از مهم‌ ترین وسایل ویژه مهمانی برای بانوان

با اینکار آمادگی‌تان رابه اوج خودش می رسانید ودر صورتی‌که چیزی از فهرست جا مانده باشد، فرصت کافی برای تهیه ان خواهید داشت. دراین مقاله با بعضی از مهمترین اقلام و کارهایی که خوب است قبل از رسیدن روز مهمانی از ان‌ها مطمئن باشید، آشنا خواهید شد.

 

لباس‌ها تمیز هستند؟

همیشه چند روز مانده به مهمانی لباس‌هایي راکه قرار است ان‌ها را بپوشید، بررسی کنید. پیراهن‌تان را چک کنید تا مبادا جایی از ان لکه داشته باشد یا چروک شده باشد.

 

برای پیراهن‌تان کفش مناسب انتخاب کنید و ان را واکس زده و تمیز دم دست بگذارید. اگر کفش جدیدی برای مهمانی خریده‌اید، حتماً از چند روز قبل ان چندین ساعت بپوشید تا در روز موعود پاهایتان رابه خاطر نو بودنش زخم نکند.

 

مانتو، روسری یا شال و کیف دستی مناسب را هم مرتب و آماده گوشه‌اي بگذارید تا روز مهمانی وادار نشوید زمانی راکه باید صرف رسیدگی به خودتان کنید، به جست‌وجو برای پیدا کردن و مرتب کردن لباس‌هایتان اختصاص دهید.

 

زمانی برای انتخاب زیورآلات

قبل از مهمانی از بین انواع تل مجلسی، گل سر، کلیپس و کش مو گزینه‌هاي‌ رسمی‌تری راکه به ست لباس‌تان می آید، انتخاب کنید و جداگانه درکنار لباس‌ها قرار دهید. انتخاب کنید که قرار است کدام دستبند، ساعت، گوشواره یا انگشتر را بیندازید.

 

اگر از طلا استفاده می کنید حتماً تناژ رنگ پوست و رنگ لباس‌هایتان را مدنظر داشته باشید تا بدانید استفاده از طلای سفید برایتان بهتر است یا طلای زرد. یادتان باشد استفاده از تعداد زیاد زیورآلات نه تنها باعث شیک شدن استایل شما نمیشود؛ بلکه ظاهری شلخته و نامرتب رابه نمایش می گذارد. سعی کنید استفاده از زیورآلات رابه تنها دو الی سه قطعه محدود کنید تا زیباتر بنظر برسید.

فهرستی از مهم‌ ترین وسایل ویژه مهمانی برای بانوان (ویژه خانم های شیک پسند)

اگر به آرایشگاه نمی روید بخوانید

یکی از مهم ترین اصول انتخاب رنگ لوازم آرایش در مهمانی‌ها تشخیص تناژ پوست و توجه به رنگ پیراهن مجلسی است. اگر قصد دارید به آرایشگاه بروید ضمن این که بهتر است از یک هفته قبل وقت بگیرید و دو الی سه روز قبل هم مجددا با میکاپ آرتیست‌تان هماهنگی‌هاي‌ لازم را انجام دهید؛ حتماً عکس لباس‌تان را هم به همراه ببرید.

 

اگرهم در منزل آرایش میکنید، قبل از رسیدن روز جشن لوازم آرایشی متناسب با رنگ پوست و آرایش‌تان را تهیه کنید و جدا بگذارید. رنگ رژ لب و سایه به خصوص نقش پر رنگی در میان سایر لوازم آرایش ایفا میکند. خوب است یکبار قبل از مراسم صورت‌تان را آرایش کنید و  پیراهن‌تان را بپوشید تا از هماهنگی همه ی اجزا باهم مطمئن شوید.

 

جزئیات را جا نیندازید

توجه به بعضی جزئیات خیلی مهم است؛ مثلاً این که اگر ناخن ‌هایتان کاشت هستند حتماً چند روز قبل ترمیم‌شان کنید و اگر قصد دارید لاک بزنید، از قبل لاک متناسب با رنگ لباس‌تان را انتخاب کنید و شب قبل از مهمانی ان را بزنید و رویش رابا تاپ کت بپوشانید تا وادار نشوید روز جشن با ناخن‌هاي‌ لاک زده و نگرانی از خراب شدن‌شان به کارهایتان برسید.

 

از دیگر جزئیاتی که اغلب از یاد میرود تهیه کردن جوراب شلواری و جوراب نازک شیشه‌ای زنانه باکیفیت قبل از  روز مهمانی است. اگر از قبل جوراب شیشه‌اي دارید حتماً از سوراخ نشدن ان مطمئن شوید. این را هم به خاطر داشته باشید که به همراه داشتن یک جوراب شلواری اضافه جای زیادی نمیگیرد؛ در عوض خیال‌تان آسان میشود که درصورت پاره شدن جوراب فعلی مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

 

نکته مهم: سعی کنید تا جاییکه امکان دارد سراغ زیورآلات تیز نروید؛ چون احتمال این که به جورابتان گیر کرده و ان را پاره کند زیاد است. بطور کلی بعد از پوشیدن جوراب شلواری سراغ زیورآلات‌تان بروید.

 

انتخاب مدل مو

برای این که به اصطلاح مدل موهایتان جا بیفتد، خوب است یک هفته تا 10 روز قبل از مهمانی مدل موی مناسب بر اساس فرم صورت‌تان را انتخاب کنید و از آرایشگرتان بخواهید موهایتان رابه همان شکل کوتاه یا مرتب کند. اگر موهایتان نیاز به تغییر رنگ دارند حتماً چند روز قبل اینکار را انجام دهید تا اگر مشکلی پیش آمد، فرصت اصلاح ان را داشته باشید. اصلاح صورت، رنگ ریشه و ابرو را هم به روز آخر موکول نکنید و از دو روز قبل این کارها را انجام دهید.

 

بعد از تمام این کارها نوبت به انتخاب مدل براشینگ یا شینیونی است که می خواهید در شب جشن داشته باشید. یادتان باشد شینیون برای مهمانی‌هاي‌ خیلی رسمی مناسب است و یک براشینگ ساده و شیک برای یک مهمانی نیمه رسمی یا خودمانی شیک‌تر است. مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و از آرایشگرتان وقت بگیرید.

 

فهرستی از مهم‌ ترین وسایل ویژه مهمانی برای بانوان (ویژه خانم های شیک پسند)

به پوستتان برسید

حداقل از یک هفته قبل از مهمانی رسیدگی به پوستتان را شروع کنید. میتوانید چند روز مانده به جشن با استفاده از یک لایه‌بردار ملایم، پوست‌تان را لایه‌برداری کنید. بهتر است اینکار را روز مهمانی انجام ندهید؛ چون گاهی لایه‌برداری باعث ایجاد جوش‌هاي‌ کوچک یا واکنش‌هاي‌ آلرژیک میشود.

 

از انواع ماسک‌هاي‌ خانگی برای شاداب کردن و جوان‌سازی پوست استفاده کنید. حواس تان به رژیم غذایی‌تان هم باشد. اگر پوست‌تان بعد از خوردن فست فود، شکلات یا چیپس جوش می زند، خوردن این گزینه‌ها را از 10 روز قبل قدغن کنید. بیشتر از سبزیجات و خوراکی‌هاي‌ حاوی آنتی‌اکسیدان استفاده کنید ودر روز جشن هم سراغ میوه‌ها یا غذا هاي نفاخ نروید.

 

عطرتان را انتخاب کنید

آخرین گزینه چک فهرست ما به عطر و خوش‌بو کننده‌ها اختصاص دارد. مام رولت یا دئودروان مد نظرتان را از قبل انتخاب کنید و عطر متناسب با فصل را کنار بگذارید. یادتان باشد عطرهای مخصوص شب طبق معمول سنگین‌تر هستند.

 

اگر مهمانی در فصل سرد سال است سراغ عطرهای گرم بروید و اگر در فصل گرم برگزار میشود سراغ گزینه‌هاي‌ خنک بروید. هرگز عطری راکه از بوی ان روی بدن کس دیگری خوشتان آمده است، تهیه نکنید؛ مگر این که روی بدن خودتان هم امتحانش کرده باشید. بوی عطر روی هر بدنی متفاوت با بوی بدن دیگر است.

 

جدیدترین مطالب سایت