دریافت ویزای کانادا با کمترین زمان و هزینه | اخذ ویزای کانادا در کوتاه ترین زمان

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دریافت ویزای کانادا با کمترین زمان و هزینه | اخذ ویزای کانادا در کوتاه ترین زمان

دریافت ویزای کانادا با کمترین زمان و هزینه

معرفی بهترین آژانس مسافرتی برای اخذ ویزای کانادا در کوتاه ترین زمان در آژانس مسافرتی مهرپرواز…

آژانس مسافرتی مهرپرواز ارائه دهنده خدمات و اخذ ویزای کانادا تضمینی فوری 5 ساله « توریستی، تحصیلی، دانشجویی، اقامت » تعیین وقت سفارت کانادا در استانبول و آنکارا پیکاپ ویزای کانادا و مشاوره در امر مراحل انجام کار دریافت ویزای کانادا درکنار شما هموطنان گرامی می‌باشد.

 

پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با مراحل اخذ ویزای کانادا و وقت سفارت کانادا ادامه این پست را مطالعه کنید و بعد با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس حاصل فرمایید.

 

همانطور که می‌دانید کانادا کشوری توسعه یافته و دموکراتیک است که در شمال قاره آمریکای شمالی قرار دارد . این کشور از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است.

 

پهناور بودن کانادا، اقتصاد قوی و طبیعت بکر و زیبای این کشور همه ی و همه ی دست به دست هم داده اند تا کانادا را بعنوان کشور فرصت هاي‌ طلایی در جهان معرفی کند .

 

کانادا دارای سیستم تامین اجتماعی ارزشمند و قوی است که تعداد زیادی از خدمات آموزشی و دکتری رابه صورت رایگان در اختیار شهروندان و افراد مقیم کشور کانادا با بهترین کیفیت قرار می‌دهد.

 

کانادا با عضویت در گروه بیست «G20» و گروه هشت «G8» نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهان بازی میکند و آینده روشن اقتصادی دارد . بطور کلی کسانی که قصد سفر و یا مهاجرت به کشور دیگری را دارند، باید جهت گرفتن ویزا به سفارت کشور مقصد مراجعه کنند و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را تهیه و به سفارت مربوطه جهت تایید تحویل دهند که کانادا هم از این قاعده مستثنی نیست ولی چون کانادا سفارتی در ایران جهت صدور ویزا ندارد هموطنان ما برای گرفتن ویزا مجبورند به بيرون از کشور سفر کنند و از کشور دیگری جهت دریافت ویزای کانادا اقدام کنند.

دریافت ویزای کانادا با کمترین زمان و هزینه | اخذ ویزای کانادا در کوتاه ترین زمان

 

وقت سفارت کانادا در کشور های دیگر

همانطور که گفته شد سفارت کانادا در کشور عزیز ما ایران بسته می‌باشد و هموطنان گرامی جهت اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت کانادا به کشور های اطراف ایران نظیر آنکارا، استانبول، باکو و ایروان مراجعه می‌کنند . مزایا و معایب سفر به کشور های مختلف جهت تعیین وقت سفارت کانادا به شرح زیر است.

 

وقت سفارت کانادا در ترکیه:

یکی از کشور هایي که سفارت و کنسولگری کانادا در ان وجوددارد ترکیه می‌باشد، تعداد زیادی از هموطنان عزیز ما جهت تعیین وقت سفارت و صدور ویزای کانادا به این کشور سفر می‌کنند .

 

وقت سفارت کانادا در ترکیه در دو شهر آنکارا و استانبول صورت میگیرد. شهر های آنکارا و استانبول به دلیل وجود سفارت کانادا دراین دو شهر برای تعیین وقت سفارت کانادا و صدور ویزا کانادا مناسب می باشد.

 

ثبت نام ویزای کانادا از طریق کارگزار سفارت کانادا «VAC» صورت می‌گیرد، متقاضیان و هموطنان گرامی پس از ثبت نام، بین روزهای دوشنبه تا جمعه بین ساعات 8:30 تا 16:30با مدارک کامل خود در سفارت و کنسولگری کانادا باید حاضر شوند.

 

لازم به ذکر است که هیچ فرقی بین تقاضای روادید کانادا از آنکارا و استانبول وجود ندارد ولی به دلیل نبود پرواز روزانه برای آنکارا، متقاضیان حداقل 2 شب و 2 روز باید در آنکارا اقامت داشته باشند در صورتی که انجام کارهای تقاضای روادید شما حداکثر یک ساعته تمام می‌شود.

 

نکته دیگر افراد بالای 80 سال و کودکان زیر 14سال نیازی به انجام انگشت نگاری ندارند و مدارکشان را شخص دیگری هم می‌تواند به کارگزاری سفارت کانادا تحویل دهد.

 

اگر نیاز به سفری فوری برای اخذ ویزا دارید، میتوانید تور لحظه آخری استانبول را از طریق سایت آژانس مهرپرواز و یا تماس با همکاران ما رزرو نمایید.

 

وقت سفارت کانادا در ارمنستان:

همانطور که گفته شد گفت و گو حضوری در سفارت کانادا انجام نمی‌گیرد، در سفارت کانادا بررسی مدارک و چهره نگاری انجام می‌شود. انگشت نگاری و چهره نگاری سفارت کانادا در دفتر کارگزاری موسوم به «VAC» صورت می‌گیرد که این دفتر در کشور های اطراف ایران هم شعبه دارد و به هم میهنان ما خدمات ویزا ارائه میدهند که ارمنستان هم از این قاعده مستثنی نیست .

 

متقاضیان ویزا از سفارت کانادا در ارمنستان باید از ساعت 9 صبح در شعبه این دفتر در ایروان  حاضر شوند. یکی از مزایای دریافت ویزای کانادا از ارمنستان مناسب بودن هزینه سفر به این کشور زیبا است.

 

اگر نیاز به سفری فوری برای اخذ ویزا دارید، میتوانید تور ارمنستان لحظه آخری را از طریق سایت آژانس مهرپرواز و یا تماس با همکاران ما رزرو نمایید.

 

وقت سفارت کانادا در امارات متحده عربی:

وقت سفارت کانادا در ابوظبی و شهر دبی به دلیل وجود سفارت کانادا دراین دو شهر کشور امارات میتواند روند و سرعت اخذ ویزای کانادا را راحت و سرعت ببخشد و مناسب برای کسانی است که زمان کافی برای طی کردن مراحل اخذ ویزای کانادا را ندارند.

 

تمامی تقاضای هاي‌ ویزا به دفتر VAC ابوظبی و یا شهر دبی ارسال میشود و جهت بررسی و چهره نگاری و انگشت نگاری به سفارت کانادا ارسال می‌شود. مراحل انجام کار هم همانند دیگر کشور ها است. ولی یکیدیگر از مزایای مراجعه و تعیین وقت سفارت در شهر دبی و ابوظبی خلوت بودن دفاتر VACدر این دو شهر می‌باشد.

 

اگر نیاز به سفری فوری برای اخذ ویزا دارید، می‌توانید تور لحظه آخری دبی را از طریق سایت آژانس مهرپرواز و یا تماس با همکاران ما رزرو نمایید.

 

ولی بطور کلی وقت سفارت کانادا دراستانبول و یا آنکارا به دلیل پرواز هاي‌ مستقیم از ایران به ترکیه و ارزان تر بودن و انجام مراحل اخذ ویزای کانادا دراین کشور نسبت به دیگر کشورها بهتر و به صرفه تر می باشد.

 

دریافت ویزای کانادا با کمترین زمان و هزینه | اخذ ویزای کانادا در کوتاه ترین زمان

 

انواع ویزای کانادا:

ویزای کانادا دارای انواع و مدت زمان مختلف دارد که به صورت کامل در جدول زیر توضیح داده شده است.        

 

ویزای یک بار ورود کانادا «Single Entry»:

مدت زمان اعتبار این ویزا شش ماه است و بشما اجازه می‌دهد فقط یکبار وارد کانادا بشوید.

 

ویزای چند بار ورود کانادا «Multiple Entry»:

این نوع ویزا بشما اجازه می‌دهد چندین بار البته تا زمانی که ویزا معتبر است وارد کانادا شوید و 10سال می باشد.

 

سوپر ویزای کانادا «supervisa»:

سوپر ویزای کانادا یا ویزای 5 ساله کانادا در واقع مدت اعتبار ان 10 سال می‌باشد اما چون اعتبار گذرنامه هاي‌ ایرانی بیش از 5 سال نیست، مدت زمان این ویزا برای ایرانیان 5 سال می‌باشد. این نوع ویزا برای افرادی مناسب می باشد که بستگان درجه یک ان ها در کانادا اقامت دارند ولی بتازگی در فرم هاي‌ جدید گزینه انتخاب تعداد دفعات ورود به کانادا وجود ندارد و تصمیم گیری درباره این موضوع بر عهده سفارت کانادا می‌باشد.

 

هزینه ویزای کانادا :

قیمت ویزای کانادا که به حساب سفارت کانادا واریز میشود به شرح زیر است.

 

افراد بزرگسال که بالای 14 سال سن دارند

هزینه سفارت: 100$CAD ؛ هزینه انگشت نگاری: 85$CAD

 

کودکان که پایین 14 سال سن دارند

هزینه سفارت:  100$CAD ؛ هزینه انگشت نگاری: معاف از پرداخت

 

افراد بزرگسال که بالای 80 سال سن دارند

هزینه سفارت:  100$CAD  هزینه انگشت نگاری: معاف از پرداخت

 

جهت مشاهده شرایط و نوع و مقدار مدارک مورد نیاز و همچنین دیگر اطلاعات درباره ویزای کانادا می‌توانید به وب سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید و یا با همکاران ما در آژانس تماس حاصل فرمایید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.

جدیدترین مطالب سایت