هوروش باند / اسطورهای نسل جوان کشور

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هوروش باند / اسطورهای نسل جوان کشور

در این مطلب از رسانه بزرگ بیا فور مدیا به  خواننده نسل جوان گروه هوروش باند میپردازیم. و این  از بهترین خواننده های کشورمان هستند.

 

مسعود جهانی و مهدی دارابی بعد از تشکیل گروه موسیقی شهرت یسیاری در بین علاقه مندان به موسیقی پاپ به دست آوردند.

 

تا آنجا که این گروه جزو معدود گروه ها و موزیسین هایی هستند که بدون انتشار آلبوم، کنسرت خود را برگزار کردند. شهریور ماه ۹۶ اولین کنسرت های این گروه در کیش و تهران برگزار شد. نکته عجیب در این بین عدم همراهی مهدی جهانی در اجراها بود که به واسطه عدم صدور مجوز برای خوانندگی او بوده است.

 

در این سال ها مسعود جهانی را به واسطه تنظیم های فراوانی که روی قطعات موسیقی خوانندگان مختلف انجام داد می شناسیم. جهانی علاقه به خواندن را هم با خوانندگی در آثار مشترک دیگر خوانندگان نشان داد. او در خوانندگی ساده و بدون تحریر می خواند.

هوروش باند / اسطورهای نسل جوان کشور

 

اولین قطعه منتشر شده از هوروش باند «یاد تو می افتم» بود که در سال ۹۵ ساخته و اجرا شد. البته بعد از این آهنگ های بسیاری رو ساخته و اجرا کردن که یکی از بهترین آهنگ ها به نام ( عاشقتم ) است که بسیار مخاطبین رو به سوی خود کشاند مسعود جهانی چندی قبل در ارتباط با سبک موسیقی گروه گفته بود:

 

«تلاش کردم در قطعه اول این گروه فضای موسیقی اصیل را با موسیقی هیپ هاپ تلفیق کنم، تلفیقی که صرفاً یک اسم یا عنوان نیست و مخاطب با شنیدن اولین قطعه جلب آن می‌شود. محوریت این قطعه فقط روی ترانه نیست ولی به گونه‌ای کار را تولید کرده‌ایم که موسیقی و ترانه مکمل هم باشند و خواننده موسیقی و ترانه را همزمان روایت می‌کند»

 

و همچنین گروه هوروش باند در این مدت آهنگ های دیگر اجرا کرده اند که در اکثر وب سایت ها قرار گرفته که ما تمام آهنگ های هوروش باند براتون فراهم کردیم

 

دارابی و جهانی در کار خواندن مکمل یکدیگر هستند و بر عکس برخی دیگر از گروه های موسیقی صداهای متفاوتی دارند. انجام کارهای مشترک طی این چند سال این دو را به درک مشترکی نسبت به هم رسانده است

 

کار تنظیم، آهنگسازی و حتی کلام برخی آثار هوروش باند، با همکاری آرش عدل پرور (AP) و مسیح انجام شده است. این دو در این سال ها همکاری های بسیار نزدیکی با مهدی دارابی و مسعود جهانی داشته اند. می توان نتیجه گرفت آثار پر مخاطب هوروش باند در این چند وقت اخیر حاصل کار مشترک مربع جهانی،دارابی، عدل پرور و مسیح است.

 

«هوروش باند» اگر بتواند خود را از تاثیرات گروه موفق «چارتار» به دور نگه دارد و امضای منحصر به فرد پای قطعات خود بگذارد (کاری که تقریبا در یکی دو کار آخر خود انجام داده است) به طور حتم می تواند حرف های زیادی در آینده برای گفتن داشته باشد.

 

تک آهنگ های هوروش باند

یاد تو می افتم (۱۳۹۵)

مجنون (۱۳۹۶)

آخر منو به باد داد (۱۳۹۶)

به کی پز میدی (۱۳۹۶)

ماه دلم (۱۳۹۶)

عاشقم (۱۳۹۶)

خنک شد دلت (۱۳۹۶)

فاصله نه (۱۳۹۶)

خالیه جای تو (۱۳۹۶)

تویی دوا (۱۳۹۶)

 

و البته اخرین آهنگ هوروش باند به نام چطور بی من زنده ای که هنوز تاریخ پخش رو اعلام نکردند.

 

منبع : دانلود آهنگ جدید / بیا فور مدیا

 

رپورتاژ اگهی

جدیدترین مطالب سایت