آشنایی با پکیج ویژه ی لومینس (LUMINESCE)

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آشنایی با پکیج ویژه ی لومینس (LUMINESCE)

شرکت آمریکایی ژنس گلوبال (jeunesse global) در سال 2009 تأسیس شد و سال هاست که در زمینه ی تولید محصولات بهداشتی و درمانی و آرایشی فعالیت می کند.

این کمپانی تا کنون توانسته محصولات بی همتایی را در این زمینه به سرتاسر جهان معرفی کند.

برخی محصولات منحصر به فرد جوانسازی شرکت جنس حاصل تلاش پروفسور های معروفی همچون پروفسور ناتان نیومن و پروفسور وینسنت گیام پاپا است.

این دانشمندان در علم سلول های بنیادی تحقیقات گسترده ای انجام داده اند و حاصل آن دستاوردهای شگرفی در این زمینه بوده است.
همین امر باعث شد که به خاطر یافته هایشان، کاندیدای دریافت جایزه ی نوبل شوند. از مهم ترین و پر طرفدار ترین محصولات این کمپانی پکیج جوانسازی لومینس است.

 

پکیج منحصر به فرد جوانسازی LUMINESCE

شرکت ژنس محصولاتی در چند دسته ی متنوع تولید می کند. مهم ترین آنها محصولات جوانسازی پوست، مکمل های غذایی، زیرسازهای آرایشی و داروهای تقویت ذهن هستند.

 

مهم ترین و محبوب ترین پکیج محصولات کمپانی ژنس پکیج جوانسازی پوست آن است که با عنوان لومینس در سرتاسر جهان مشتری دارد.

این پکیج شامل محصولات فراوانی است که خاصیت آنتی ایجینگ (ضد سن) دارند و به طور اعجاب انگیزی مفید واقع شده اند. این محصولات را می توان از بهترین دستاورد های شرکت جنس گلوبال jeunesse globalآمریکا دانست.

آشنایی با پکیج ویژه ی لومینس (LUMINESCE)

معرفی مهمترین محصولات جوانسازی لومینس

پکیج کامل محصولات جوانی کمپانی لومینس شامل موارد زیر است:

 

سرم جوانسازی

سرم جوانسازی لومینس (که جزء بنیادی ترین محصولات برای استفاده است. این محصول شامل مواد محلول در آب است که به آسانی به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند و تأثیر خود را به خوبی بر لایه های عمقی پوست می گذارند.)

کرم ضد چروک

2-ماسک لیفتینگ لومینس (برای پوست های شل و افتاده بسیار مورد استفاده است و باعث تحریک کلاژن سازی و همچنین ساخت سلول های تازه در پوست می شود. بنابراین پوست می تواند خاصیت ارتجاعی خود را باز یابد و سفت و خوش فرم شود.)

 

3-پاک کننده و آبرسان (برای تأثیر گذاری بیشتر سرم لومینس بسیار مفید است. این محصول باید حتما بعد از آرایش کردن برای شستشوی صورت استفاده شود. کرم های مرطوب کنده و سرم های لومینس را باید پس از این محصول استفاده کنید.)

 

4-کرم مرطوب کننده ی روز (با SPF مناسب از پوست در برابر نور خورشید نیز محافظت می کند.)

 

5-کرم بازسازی شب (این محصول حاوی مواد ضد پیری است که در شب بدون عوامل مزاحم به فرآیند ترمیم و بازسازی پویت کمک می کنند.)

 

6-لوسیون بدن(این لوسیون همراه با سرم لومینس ترکیب معجزه آسایی برای از بین بردن سلولیت و ترک های بدن می سازد و میتواند برای شما پوستی روشن و شفاف بسازد).

 

کرم ایجلس

7کرم بوتاکس ایجلس (ageless) که تأثیر باور نکردنی ای دارد. به طوری که میتواند در 2 دقیقه چین و چروک و خطوط صورت را محو کند و جلوه ی سالم تری از پوست را نشان دهد. همچنین در مدت 8 ساعت پف و سیاهی زیر چشم و افتادگی گونه ها را از بین میبرد و شما را از جراحی های پر هزینه و عوارض آنها بی نیاز می کند.

 

همه ی این محصولات با کیفیت و کم نظیر با قیمتی مناسب و به صورت اورجینال  موجود هستند و به راحتی می توانید آنها را سفارش دهید.

جدیدترین مطالب سایت