چرا بهتر است با تور به سفر برویم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چرا بهتر است با تور به سفر برویم؟

یکی از سوالاتی که در چند وقت اخیر ذهن همه مسافران را درگیر کرده است این است که با تور سفر کنیم یا خودمان دست به کار شویم؟

 

امروز میخواهیم با عنوان کردن نام سه شهر مسافرتی پر مسافر برای شما دلیل بیاوریم که سفر با تور برای شما بهتر است یا بصورت انفرادی و شخصی.

 

سفر به مشهد با تور

سفر به مشهد سفری است که تقریباً تمام مردم ایران آن را تجربه کرده اند و همین باعث می شود ما احساس نزدیکی و خوبی با این شهر داشته باشیم برخی که هر سال و یا چند بار در سال به مشهد می روند و از شیفتگان این شهر و این سفر هستند.

 

این سفر می تواند سفر بی نظیری باشد و نیز می تواند سفر سخت و جانفرسا باشد که همراه با قیمت تور مشهد مناسب یا ارزان یا شاید هم متفاوت برای خیلی از مردم که سختی های بسیار را به شوق دیدار یار به جان می خرند به این سفر می روند. بارها نیز دچار این سختی ها شده اند.

 

متاسفانه علی رغم اینهمه مسافر و گردشگر و زائر هنوز هم دراین شهر عزمی جدی برای ساماندهی و مراقبت ازمیهمانان وجود ندارد.هرچند که به نسبت سالیان قبل بهتر شده است ولی بازهم نقایص بسیاری وجود دارد و همین مشکلات گاهی گریبان مسافران را می گیرد.اگر دراین مشکلات گرفتار شده باشید می دانید که می تواند بسیاری از لذت سفر را کم کند و از بین ببرد .

 

هرچند که شما در این شهر حتی آشنایانی نیز داشته باشید نیز در اصل قضیه خیلی تفاوت نمی کند و گاهی ازدحام مسافران می تواند  در بازگشت شما و یا حتی اقامت تان مشکلاتی به وجود بیاورد.

 

می توانید این قضیه را از کسانی که به مشهد زیاد سفر می کنند نیز خواهید شنید.گاهی کاروانها نیز گرفتاراین مسائل می شوند و مسئولان کاروان را به سختی بسیار گرفتار می نماید.

 

اما استفاده از تور مشهد برای شما این امکان را فراهم می آورد که بی دغدغه فقط از سفر خود لذت ببرید.به زیارت بروید تفریح کنید خرید انجام دهید ، به رستوران های معروف مشهد سری بزنید و استراحت کافی داشته باشید و به خانه بازگردید و اینهمه به سادگی برای شما رخ خواهد داد ، بی آنکه شما درگیر مشکلات سفر شوید فقط از مواهب آن استفاده خواهید کرد.

 

یک آژانس هواپیمایی با قیمت تور مشهد مناسبش برای شما تمام تدابیر لازم را می اندیشد و برنامه سفر شما را منظم کرده و از لذت های شما مراقبت می کند تا از بین نروند و همچنین شما را در سفر تنها نمیگذارد و در کنار شما خواهد بود.

 

در صورت بروز مشکلی در برنامه سفر در حد توان از شما حمایت می کند و همه اینها را در کنار چانه زنی و محاسبه قیمت همکاری با هتل ها و شرکت های حمل و نقل برای شما به نوعی مقرون به صرفه میکند که حتی از سفر شخصی نیز برای شما به صرفه تر شود.

 

سفر به قشم با تور

وقتی تصمیم میگیرید به قشم سفر کنید اولین سوال این است که با چه وسایل نقلیه ای میتوانم بروم؟ کدام مسیر بهتر میباشد؟ از کجا بلیطش را تهیه کنم؟قیمتش مناسب است یا خیر؟ و بعد داستان رزرو هتل پیش می آید و امنیت و تمیزی هتل مناسب و در کنار همه اینها برنامه ریزی برای دیدن بصرفه از جاهای دیدنی پیش میاد.

 

اینجاست که یک آژانس معتبر و حرفه ای میتونه به شما کمک کنه که تور قشم با قطار مناسب شما است یا با هواپیما ، آیا الان فصل مناسبی برای سفر به قشم است یا خیر  و اینکه بر اساس تجربشون بهترین راهنمایی را خواهند کرد شما کدوم هتل را رزرو کنید تا دقیقا مطابق با سلیقه و خواستتون بشه و صد البته با راهنماهای محلی و باتجربه که امتحانشون رو خیلی خوب پس داده اند برنامه گشت از جاهای دیدنی قشم را براتون برنامه ریزی کنند که شما در طول سفر فقط به خوشی و تفریح و لذت برسید و در صورت بروز هرگونه مشکل و پیش آمد مثل یک حامی در کنارتون باشه و نزاره آب تو دلتون تکون بخوره.

 

بهرحال وقتی یک آژانس در زمینه کاریه خودش متخصص میشه و تجربه بدست میاره و تمام مسایل رو خودش به روش سعی و خطا و تحقیق های حضوری و میدانی  تست میکنه میتونه با یاری خداوند مهربان سفری متفاوت تر و کاملتر از یک مسافرت شخصی برای مسافران طراحی کنه.

 

سفر به تبریز با تور

و اما تبریز ، این شهر دارای آب و هوایی خنک و خاص میباشد با قدمتی نزدیک به 4500 سال! که اولین پایتخت ایران جدید نام گرفته و سومین شهر بزرگ ایران میباشد.

 

وقتی با تور تبریز به این شهر زیبا سفر میکنید میبینید پر از هتلهای لوکس و شیک و تمیز میباشد از هتلهای 5 ستاره بین المللی با امکانات مدرن گرفته تا هتل آپارتمانهایی ارزان ، وجود مراکز خرید مدرن و بازار سنتی فوق العاده دیدنی که ثبت جهانی شده است در کنار محصولات صنایع دستی ویژه که مختص تبریز و هنرمندان تبریزی بوده ، لذت خرید در سفر شما را کامل پوشش میدهد و اگر اهل سوغاتی بردن باشید که صد در صد رضایت شما را با آسودگی و آرامش جلب میکند.

 

در کنار همه اینها در سفر به تبریز از نظر خوراکی مطمئن باشید یکی دیگه از سفرهای خاطره انگیزتون میباشه ، تبریز پر از رستورانهای خانگی و سنتی هست که شاید سالها باشه طعمش رو نچشیده باشید از کوفته تبریزی بگیر تا آش دوغ اصل ، بعدشم که ساختمانهای باقی مانده از تاریخ کهن تبریز هم که دیدن داره ولی نیاز به یه راهنمای محلی داره که تخصصش تبریزگردی باشه خوب وقتی صحبت به اینجا میکشه میبینید که نیاز به یه برنامه ریزی کامل و دقیق خواهید داشت تا به همه اینها برسید و از وقتتون بهترین استفاده رو ببرید و یه آژانس حرفه ای و با سابقه میتونه راه حل این مسله باشه تا شما فقط به فکر تفریح باشید نه جور کردن برنامه و حساب کتاب کردنهای متداول مسافران شخصی رو.

چرا بهتر است با تور به سفر برویم؟

آژانس معتبر و مطمئن برای سفر با تور

تا الان متوجه شدیم که واقعا اگر برای مسافرت سفر با تور را انتخاب کنیم از خیلی جهات بصرفه تر و بهتر خواهد بود و مهمتر از همه اینکه با خیال راحت سفر میکنیم ، تو این شرایط سوالی که پیش میاد اینه که برای انتخاب یه آژانس برای رزرو تور چه شرایطی را باید درنظر بگیریم.

 

اول از همه یک آژانس مسافرتی باید معتبر باشد و حداقل چندین سال باشد که در زمینه اجرای تورهای مسافرتی سابقه کسب کرده باشد طوریکه عین کف دستش همه جارو بشناسه ، در کنار آن علاقمند واقعی به مبحث سفر و گردشگری باشد و مسافر را همچون اعضای خانواده خود در نظر بگیرد و با آن دید برایش رزرو تور را انجام دهد ، از لیدرهایی استفاده کنه که تحصیلکرده بوده و با اخلاق بسیار خوش اطلاعات علمی بالایی داشته باشند و در آخر هم میزان رضایت مسافرین قبلی از گشتها و تورهایش بالا باشد.

 

واقعا تحقیق و پی بردن به این همه گزینه سخته ولی نگران نباشید چون یه خبر خوب برایتان داریم ، بعد از کلی تحقیق بین آژانسهای برگزار کننده تور و گشت و بررسی نتایج سفرهایشان از مسافران گوناگون به یک آژانس مجری اصلی تورهای داخلی آشنا شدیم به اسم آژانس فارا گشت کوروش کبیر ، این آژانس با لطفا خداوند بینهایت مهربان سالهای سال است که مجری تورهای داخلی و گشت از جاهای دیدنی مختلف ایران است و در انتخاب تور لیدرها بشدت سخت گیر و حساس است و در کنار آن با هتلهای خیلی خوبی قرار داد همکاری دارند که هم قیمت پایین تری برای مسافرانشان حساب کنند هم سرویس دهی کاملتر و بهتری اجرا کنند و یه خوبی دیگه هم که دارند در اکثر مواقع توانایی رزرو بلیط های مختلف برای مسیرهای گردشگری دارند ، همه این عوامل باعث شد که به این آژانس درجه 5 ستاره بدهیم ، شما هم میتوانید با مراجعه به وب سایت www.faragasht.com  از خدمات ویژه و برنامه های گشت ها و تورهای فوق العادشون اطلاعات پیدا کنید و وقتی هم باهاشون رفتید سفر جای ما را هم خالی کنید.

جدیدترین مطالب سایت