چرا گوگل به بازدید های سایت اهمیت میدهد ؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چرا گوگل به بازدید های سایت اهمیت میدهد ؟

خرید بازدید سایت را می توانید از سایت های مختلف انجام دهید اما خب بهتر است قبل از خرید توجه کنید که از کدام سایت می خواهید خرید کنید زیرا برخی از وب سایت های خرید و فروش بازدید سایت آنچنان که فکر می کنید معتبر نیستند و نمی توانند کارشان را به خوبی انجام دهند. ما سرویس های خرید بازدید سایت توسط بازدیدیار را به شما پیشنهاد میکنیم تا با اطمینان و خیالی راحت برای سایت خود بازدید سفارش دهید. اگر به وبسایت های ایرانی اعتماد ندارید سایت visitorboost  میتواند یک گزینه خوب برای شما باشد .  

 

ممکن است تا به حال زیاد در رابطه با خرید بازدید سایت شنیده باشید اما اطلاعات درستی از آن نداشته باشید و در این قسمت قصد داریم تا شما را بیشتر با گزینه پیش و رو برای رشد و بزرگ کردن سایت آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای رشد سایت خود داشته باشید.

 

مطمئنا تمامی افراد به هنگامی که سایتی را ایجاد می کنند دوست دارند در گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر سایت شان در دسترس عموم قرار گیرد و با کلمات کلیدی مناسب در جایگاه اول گوگل باشند.

 

برخی از افراد فکر می کنند پیشرفت سایت در یک کلمه کلیدی خاص و پرطرفدار کاری سخت و طاقت فرسا است،ما منکر سخت بودن این کار نمی شویم اما دلیل نمی شود که شما نخواهید برای آن تلاشی نکنید و می توانید با استراتژی مناسب جایگاه مناسب خود همراه با کلمه کلیدی مناسب در گوگل دست پیدا کنید.

 

ممکن است برای برخی از افراد سوال شود حال چگونه می توان کلمه کلیدی را مختص به سایت کرد و در گوگل نمایش داده شود؟

مطمئنا شما می توانید با خرید بازدید سایت و همچنین دریافت ورودی گوگل به این رویا دست پیدا کنید که اصلا کار سختی نیست!.

 

متن جایگزین عکس:نمایش ورودی های گوگل سایت

 

اهمیت دادن گوگل به بازدیدهای سایت و فواید خرید بازدید سایت!

 

گوگل چندین سال است که سیستم پیشرفته ای برای بررسی بازدیدهای سایت دارد و بسیار دقیق عمل می کند و کمتر کسی می تواند بازدیدهای واقعی را جعل کند و به گوگل بگوید این ها واقعی است!.

 

گوگل تمام آی پی هایی که وارد سایت شما می شود را بررسی می کند و می بیند که از کدام شهرها / کشورها وارد سایت شما می شوند و از چه ISP و یا سرویس ارائه دهنده اینترنتی استفاده می کنند و حتی سن مخاطبین شما را نیز می داند و شما می توانید با خرید بازدید سایت تمامی مسائل مربوطه را پوشش دهید.

 

گوگل بر روی آمار به دست آمده تحقیقاتی را انجام خواهد داد و بر اساس آن نتایج جستجو را به کاربر نمایش می دهد پس Bounce Rate پایین بسیار مهم است و از این جهت پیشنهاد می شود که حتما خرید بازدید سایت را انجام دهید.

 

Bounce Rate پایین یعنی زمانی که کاربر به دنبال مطلبی باشد و آن را تا آخر مطالعه کند و یا در سایت برای دقایق و یا ثانیه هایی بماند و طوری نباشد که مطلب موردنظر را پیدا نکرده باشد و سریع سایت را ببندد که می توانید به راحتی با خرید بازدید سایت این مسئله را پوشش دهید.

 

همچنین Returning Vistors از دیگر مسئله مهمی برای گوگل است که وفاداری کاربر به سایت را نشان می دهد.

 

همین داده ها و آمارها به گوگل به خوبی نشان می دهد که سایت شما چقدر اعتبار دارد و مورد پسند کاربر قرار گرفته است.

 

شما با خرید بازدید سایت و تزریق آن به صورت اصولی به سایت می توانید چنین آمارهایی را در گوگل بهبود دهید و همچنین در کمترین زمان ممکن Rank الکسا را کاهش دهید. لازم به ذکر است که روش های رایگان هم برای کسب ترافیک رایگان وجود دارد که میتوانید استفاده نمایید ، اگر علاقه مند به کسب این ترافیک ها هستید حتما این مقاله و این مقاله از سایت بک لینکو را مطالعه نمایید.

 

متن جایگزین عکس:افزایش ورودی گوگل سایت

چرا گوگل به بازدید های سایت اهمیت میدهد ؟

 

 

جدیدترین مطالب سایت