آشنایی با کشور ایتالیا قبل از تعیین وقت سفارت ایتالیا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آشنایی با کشور ایتالیا قبل از تعیین وقت سفارت ایتالیا

ایتالیا در جنوب اروپا واقع شده و علاوه بر شبه ‌جزیره ایتالیا، شامل دو جزیره بزرگ دریای مدیترانه، بنامهای سیسیل و ساردینی می باشد. این کشور خاستگاه هنر و فرهنگ بسیاری از کشورهای اروپایی است و مهد دوره رنسانس در اروپا می باشد.

 

ایتالیا عضو سازمان ملل‌متحد، گروه G۸ و اتحادیه اروپا است. ایتالیا در سال ۲۰۰۷ میلادی به عنوان عضو غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد پذیرفته شد. اخذ وقت سفارت ایتالیا

این کشور که تاریخ غنی دارد نه تنها بخاطر پشتوانه فرهنگی و هنری مردمش، بلکه به دلیل وجود موزه‌ها و بناهای تاریخی فراوان، گردشگران بسیاری از سراسر جهان بسوی خود جذب می‌کند.

 

بر اساس محاسبه‌ای که یونسکو انجام داده، بیش از نیمی از میراث فرهنگی جهان در کشور ایتالیا واقع شده و اولین هتل اجتماعی نیز در میلان ایتالیا احداث گردیده است.

 

در حال حاضر ایتالیا یکی از کشورهای توسعه‌ یافته است  که هفتمین تولید ناخالص داخلی در دنیا را دارد.

 

کشور اسپانیا:

اسپانیا در جنوب غربی اروپا و در شبه جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا واقع شده است. نام رسمی آن پادشاهی اسپانیا و پایتخت آن، مادرید است. این کشور از جنوب و شرق به دریای مدیترانه و از جنوب غرب و غرب به اقیانوس اطلس و از شمال به دریای کانتابریا محدود است. سرزمین اسپانیا شامل قسمت اعظم شبه‌جزیره ایبری، جزایر بالئارس، جزایر قناری، شهرهای سبته و ملیله در شمال قاره آفریقا و برخی جزایر دیگر واقع در مقابل سواحل این قاره و خود شبه‌جزیره‌است.

 

اخذ وقت سفارت اسپانیا  توسط پارت ویزا انجام می شود

جزایر بالئار در دریای مدیترانه و قناری در اقیانوس اطلس و در غرب آفریقا نیز بخشی از خاک اسپانیا را تشکیل می‌دهند. اسپانیا از غرب با پرتغال از شمال با فرانسه و آندورا از جنوب نیز با جبل‌الطارق که به سرزمین‌های فرامرزی بریتانیا تعلق دارد، هم مرز است. اسپانیا با 504،782 کیلومتر مربع بزرگترین کشور شبه جزیره ایبری است. پرتغال و آندورا دیگر کشور‌های تشکیل دهنده شبه جزیره ایبری هستند. اسپانیا همچنین پس از فرانسه دومین و بزرگترین کشور غرب اروپا محسوب می‌شود.

 

اسپانیا (به اسپانیایی: España)، با نام رسمی پادشاهی اسپانیا کشوری مستقل و از اعضای اتحادیه اروپا است. این کشور در شبه‌جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. سرزمین اصلی اسپانیا از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم مرز است. مرز اسپانیا با پرتغال (به طول ۱۲۱۴ کیلومتر) طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است.

 

قلمروی اسپانیا افزون بر سرزمین اصلی شامل جزایر بالئارس در دریای مدیترانه، جزایر قناری در سواحل آفریقایی اقیانوس اطلس، دو شهر خودمختار سبته و ملیله در آفریقای شمالی هم مرز با کشور مراکش و چندین جزیره مسکونی و غیر مسکونی دیگراز جمله آلبوران، شافاریناس، آلوزماس و ولز د لا گومرا می باشد. با مساحت ۵۰۵۹۹۲ کیلومتر مربع، اسپانیا کمی بزرگتر از ترکمنستان و از لحاظ بزرگی دومین کشور بزرگ اروپای غربی و پنجمین کشور بزرگ اروپاست.

 

انسان مدرن نخستین بار در حدود ۳۵۰۰۰ سال پیش قدم به شبه جزیره ایبریا گذاشت. در حدود ۲۰۰ سال پیش از میلاد از این منطقه تحت فرمان حکومت روم قرار گرفت و هیسپانیا نامیده می‌شد. هیسپانیا در قرون وسطی توسط قبایل ژرمن و پس از آن توسط مورها تصرف شد. در قرن پانزدهم پس از ازدواج‌های بین حکومتی فرمانروایان کاتولیک و اتحاد این حکومت‌ها و همچنین سقوط کامل آندلس و بازپس گیری آن از دست موروهای مسلمان در سال ۱۴۹۲ اسپانیا به شکل کشوری یکپارچه پدیدار شد.

 

در اوایل دوران جدید اسپانیا به یک امپراتوری پر قدرت جهانی تبدیل شد و اسپانیایی‌ها به عنوان یکی از نخستین فاتحان دنیای جدید به قاره آمریکا وارد و در آنجا ساکن شدند. بیش از پانصد میلیون نفر اسپانیایی زبان ساکن در آمریکا میراثی است که اسپانیایی‌ها در این قاره بر جای گذاشتند. اسپانیای امروزی کشوری دموکراتیک و دارای حکومتی پارلمانی تحت قانون اساسی پادشاهی است. اسپانیا یک کشور توسعه‌یافته و نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا از نظر تولید ناخالص داخلی می‌باشد. این کشور همچنین دارای سطح بالای استاندارد زندگی است. اسپانیا در سازمان ملل متحد، ناتو، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و اتحادیه اروپا عضو می‌باشد.

 

معرفی کشور یونان

یونان در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان قرار گرفته و پایتخت آن آتن است. یونان در محل پیوند سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا واقع شده است و میراث‌دار یونان باستان، امپراتوری بیزانس و نزدیک چهار سده سلطه ترکان عثمانی است. یونان به عنوان مهد دموکراسی، بازی های المپیک، نمایشنامه نویسی در اروپا و جهان شناخته می شود. یونان دارای تاریخ و فرهنگ گسترده می باشد. این کشور از شمال با آلبانی، مقدونیه و بلغارستان و از شرق با ترکیه دارای مرز مشترک زمینی است. سرزمین اصلی یونان در جنوب و شرق به وسیله دریای اژه احاطه شده و از غرب به دریای یونان نزدیک است. نام یونان از ایونیا منطقه یونانی‌نشین آسیای صغیر گرفته شده‌است.

 

اخذ وقت سفارت یونان و دریافت وقت سفارت یونان توسط پارت ویزا

یونان دارای تاریخی ویژه و پرحادثه و دارنده میراث فرهنگی است که به طور قابل توجهی دارای نفوذ در آفریقای شمالی و منطقه خاورمیانه است و ساختاری بنیادی برای فرهنگ اروپا و آنچه امروز به عنوان غرب خوانده می‌شود، به حساب می‌آید. امروز یونان کشوری توسعه‌یافته و یکی از اعضای اتحادیه اروپا (از ۱۹۸۱ میلادی)، عضو اتحادیه اقتصادی و پولی اتحادیه اروپا (از ۲۰۰۱ میلادی)، ناتو (از ۱۹۵۱ میلادی)، منطقه همکاری و بهره‌برداری اقتصادی یا OECD (از ۱۹۶۰ میلادی)، آژانس فضایی اروپا یا ESA  (از ۲۰۰۱ میلادی) است.

 

رپورتاژ آگهی

جدیدترین مطالب سایت