کمپین جدید «سرای ابریشم»

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کمپین جدید «سرای ابریشم»

«انتخاب پروانه زیباست» شهر را زیبا کرد

کمپین «انتخاب پروانه زیباست» از سوی سرای ابریشم در سطح شهر تهران به اجرا در آمد. بازار فرش سرای ابریشم، پس از ری-برندینگ اخیر خود، این کمپین را با هدف نمایش و معرفی برند جدید با تاکید بر چهار عنصر اصلی تشکیل دهنده‌ی آن کلید زده است.

 

زنان، انتخاب، توانمندسازی زنان و هنر چهار عنصری هستند که جوهره‌ی سرای ابریشم بر آن بنا شده است و تصویرسازی «انتخاب پروانه زیباست» با الهام از این عناصر انجام شده است.

 

کمپین جدید «سرای ابریشم»

فاز اول کمپین «انتخاب پروانه زیباست» از اردیبهشت ماه 98 در سطح شهر تهران آغاز شد و طی آن تصویری از دنیای پیش روی یک پروانه‌ در آستانه‌ی تولد روی بیلوردهای شهری نقش بست.

 

پروانه از شکاف پیله به بیرون می‌نگرد و بی تردید گلی زیبا بهترین انتخاب اوست. این ایده خلاقانه با عبارت «انتخاب پروانه زیباست» قابل تعمیم به بهره‌گیری از حق انتخاب است؛ شاید انتخابِ پروانه شدن اختیار موجود کوچک درون پیله نبوده است اما این بار اوست که بعد از تولدی دوباره می‌تواند انتخاب‌های زیبایش را به رخ بکشد.

کمپین جدید «سرای ابریشم»

سرای ابریشم با این کمپین به خوبی بیان می‌کند که گام در مسیری نوین گذاشته است.

بیلبوردها، نشان جدید سرای ابریشم را با فونت اختصاصی نیز در خود دارند و پروانه‌ای که از این پس نماد بصری سرای ابریشم خواهد بود، آغاز فصل جدید و تولد دوباره‌ی این بازار بزرگ و منحصر به فرد فرش را نوید می‌دهد.

 

دکتر محمدمهدی روحانی، مدیرعامل بازار سرای ابریشم، هدف اجرای این کمپین را در فاز نخست، برندینگ عنوان کرده و می‌گوید: «سرای ابریشم سال گذشته وارد فاز جدیدی شد، در ادامه تغییراتی که در آن مرحله بیشتر بر تغییر تمامیت برند، ارزش‌ها و مسیر فکری برند بود و بیشتر بر تغییر لوگو و شعار سرای ابریشم تمرکز داشت، اکنون با هدف تثبت برند جدید سرای ابریشم، این کمپین در سطح شهر در حال اجرا است.»

کمپین جدید «سرای ابریشم»

وی در ادامه با اشاره به لوگوی جدید سرای ابریشم که سال گذشته از آن رونمایی شده افزود: «لوگوی سرای ابریشم، برگرفته از چهار پیله کرم ابریشم و در نمایی کلی، نماد یک پروانه است. پروانه‌ای که خود نماد زیبایی و زنان است و قدرتِ انتخابِ زیباترین‌ها، جلوه‌ای از زیبایی خود اوست. از این رو کمپین «انتخاب پروانه زیباست» با هدف تثبیت همین مفهوم به اجرا درآمد.»

 

«سرای ابریشم» اولین مرکز مدرن فروش فرش ماشینی از پنجم بهمن ماه 1397 وارد مرحله‌ی جدیدی از حیات تجاری خود شد.

 

این مجموعه که با گذر از تجارت تک محصولی فرش وارد بازار دکوراسیون منزل شده است، پیش از آغاز سال 1398 تغییر نشان و اهداف جدید خود را رسمی کرد اما برای اعلام تغییرات گسترده در سرای ابریشم، نیاز به اجرای کمپین‌های تبلیغاتی ویژه‌ای بود که تحول سرای ابریشم را عمومی کند.

 

سرای ابریشم، در تقاطع خیابان مصطفی خمینی و خیابان 15 خرداد (چهار راه سیروس) واقع شده است و قصد دارد تجربه‌ای جدید از خرید فرش را در خاطر مشتریانش و خانواده‌ها ثبت کند.

کمپین جدید «سرای ابریشم»

تغییر سیستم فروش، نمایش محصولات و ارائه مشاوره در خرید بخشی از تغییرات ماهیتی در کسب و کار سرای ابریشم است.

 

برخلاف بسیاری از مراکز خرید فرش، صرفا داشتن تنوع در محصولات، حُسن سرای ابریشم نیست، چون معمولا قرار گرفتن گزینه‌های انتخابی متعدد در کنار هم خریدار را در انتخاب مقبول‌ترین گزینه دچار تردید می‌کند. در سرای ابریشم نوع چیدمان محصولات متنوع است که به خریدار کمک می‌کند بهترین انتخاب را در میان مجموعه‌ای از بهترین‌ها داشته باشد.

 

اینجا هم بسان پروانه‌ای زیبا که بهترین گل را برمی‌گزیند، بهترین انتخاب نمایان کننده‌ی زیبایی ذهن مشتری‌ست.

 

تصویر جذاب کمپین «انتخاب پروانه زیباست» هم اکنون زیبایی شهر را هم دوچندان ساخته است و به زودی فاز دوم این کمپین نیز به اجرا درخواهد آمد.

 

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر در مورد این کمپین می‌توانند به سایت سرای ابریشم به آدرس sarayeabrisham.com و یا صفحه اینستاگرام آن به آدرس   www.instagram.com/sarayeabrisham مراجعه کنند.

جدیدترین مطالب سایت