بهترین کیف و کوله پشتی مردانه برای موقعیت های مختلف (انواع استایل)

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین کیف و کوله پشتی مردانه برای موقعیت های مختلف (انواع استایل)

بهترین کیف مردانه برای موقعیت های مختلف

استفاده از کیف هاي‌ مختلف در استایل هاي‌ مختلف را بشناسید.

 

کدام کیف مردانه برای کدام موقعیت مناسب است؟

انتخاب کیف مردانه یکی از ضروریات خریدهای آقایان است؛ البته اگر دوست داشته باشند استایل‌شان شیک و متفاوت باشد. دراین مقاله با انواع مهم ترین کیف‌هاي‌ مردانه آشنا میشوید و درباره این که کدام‌شان برای چه استایلی مناسب هستند، اطلاعاتی به دست خواهید آورد.

 

شناسایی انواع استایل

استایل با توجه به موقعیت‌هایي که وجود دارند؛ به دسته کلی تقسیم می شود:

استایل روزمره

استایل نیمه رسمی

استایل رسمی

 

استایل روزمره، استایلی است که بیشتر از هر چیزی مفهوم اسانی رابه ذهن می‌آورد؛ استایل روزمره به زبان ساده همان لباس‌هایي است که در کوچه و خیابان می پوشید.

 

استایل رسمی اما کاملا بر خلاف استایل روزمره است؛ انتخاب این استایل برای موقعیت‌هایي مثل جشن‌هاي‌ بزرگ، جلسه‌هاي‌ کاری مهم و مهمانی‌هایي با حضور افرادی که اغلب غریبه هستند و با ان‌ها صمیمیتی ندارید، مناسب است. استایل نیمه رسمی چیزی بین استایل روزمره و رسمی است.

 

برای مثال لباس‌هایي که در محیط کار یا یک دورهمی با حضور جمعی از افراد آشنا و غریبه می پوشید، لباس نیمه رسمی شما خواهد بود. بهمین ترتیب استفاده از کیف‌هاي‌ مردانه هم مناسبت‌هاي‌ خاص خودشان دارد و باید به استایل شما بیایند. در ادامه با ضروری‌ترین کیف‌هایي که باید آقایان داشته باشند، آشنا میشوید.

بهترین کیف و کوله پشتی مردانه برای موقعیت های مختلف (انواع استایل)

کوله پشتی مردانه

بدلیل قرار گرفتن بند کیف‌ها روی شانه‌ها و آزاد بودن دست‌ها، کوله پشتی مردانه یکی از آسان‌ترین و کاربردی‌ترین کیف‌هاي‌ مردانه است که خرید ان برای آقایان واجب است. بهتر است از بین انواع کوله و کیف ورزشی چرم مردانه جدید یا کیف پارچه‌اي دست به انتخاب بزنید تا ظاهرتان کاملا به روز باشد.

 

ساک دستی

 ساک دستی یا کیف دافل Duffle Bag هم یکیدیگر از مواردی است که آقایان باید در کمدشان داشته باشند. ساک دستی برای تعطیلات کوتاه مدت آخر هفته یا ماموریت‌هاي‌ فوری کارکرد زیادی دارد. بعضی آقایان هم کاربری این کیف رابه یک کیف ورزشی تغییر میدهند.

 

کیف مسنجر یا پستچی

 کیف پستچی همان‌ طور که از اسمش پیداست از فرم کیف پستچی‌ها الهام گرفته شده است. این کیف یک بند دارد که آقایان یا ان را صاف روی یک شانه می اندازند به صورت اریب مورد استفاده قرار میدهند. موقع خرید این کیف‌ها حتماً به ضد آب بودن‌شان دقت کنید.

 

کیف لوازم بهداشتی

 استفاده از این کیف یکی از تازه‌ترین ترندهای دنیای مد و لباس است که در حال باز کردن جای خودش است. کیف لوازم بهداشتی آقایان کارکردی شبیه کیف لوازم آرایش خانم‌ها دارد؛ با این تفاوت که جایی برای قرار گرفتن دئودورانت یا مام رولت، تیغ اصلاح، افتر شیو، ضد آفتاب و موارد مشابه خواهد بود. استفاده از این کیف به خصوص برای آقایانی که زیاد به سفر میروند مناسب است؛ چون نظم خوبی به وسایل کوچکشان میدهد و مانع شلوغی ساک دستی یا چمدان خواهد شد.

 

کیف دستی

کیف دستی مردانه یکی از بهترین وسایل برای قرار دادن کاغذ قراردادها، جزوه‌ها، کتاب و نوشت‌افزارهاست. این کیف شیک بودن ظاهر آقایان را بیشتر می کند و کارکردهای زیادی برای کسانی دارد که همیشه وسایل زیادی به همراه دارند.

 

کیف کمری

 همیشه هم قرار نیست وسایل زیادی دم دست‌تان باشد. گاهی تمام وسایلی که باید به همراه ببرید شامل کیف پول، گوشی تلفن همراه و کلید میشود. برای این وسایل نیازی به کوله پشتی یا کیف پستچی ندارید؛ بلکه خرید یک کیف کمری ساده کمک‌تان می کند استایل‌تان رابه روز کنید و برای وسایل کم، کیف بزرگ در دست نگیرید.

 

کیف پول؛ کتی و جیبی

نظم، ابهت بیشتری به ظاهر مردان می دهد. بهمین دلیل  داشتن یک کیف پول مردانه مناسب خیلی بهتر از این است که پول‌هایتان را داخل جیب‌ها بگذارید. مردانی که بیشتر کت و شلوار میپوشند باید سراغ کیف پول کتی بروند و آقایانی که عادت دارند کیف پول را داخل جیب بگذارند؛ بهتر است برای یک کیف پول جیبی هزینه کنند.

 

بهترین کیف و کوله پشتی مردانه برای موقعیت های مختلف (انواع استایل)

چمدان مسافرتی

داشتن چمدان مسافرتی برای آقایان یکیدیگر از ضروریات است. ان‌ها می توانند بجای در دست گرفتن چندین ساک دستی در مسافرت‌ها، وسایل‌شان را داخل یک چمدان بگذارند و تنها کارت اعتباری، گذرنامه یا سایر وسایل ضروری را داخل یک کیف کمری کوچک قرار دهند.

 

هنگامیکه در حال انتخاب از بین مدل های کیف و چمدان مسافرتی مردانه هستید؛ به فکر ضد ضربه و ضد آب بودن ان‌ها هم باشید و سپس حتماً به وزن دقت کنید. اگر عادت دارید با هواپیما به مسافرت بروید و بار زیادی همراه ببرید، وزن کمتر چمدان برایتان بهتر است. در نهایت داشتن دسته متحرک و چرخ را فراموش نکنید که جا‌به‌جایی چمدان را آسان می کند.

 

کدام کیف برای استایل روزمره بهتر است؟

از بین گزینه‌هاي‌ بالا کیف پستچی، کیف دستی و کوله پشتی برای استایل روزمره مناسب‌تر هستند. هنگام تهیه هر کدام از این موارد به کیفیت‌شان دقت کنید، به خصوص قبل از خرید، حتماً ویژگی‌هاي‌ کوله استاندارد را شناسایی کنید و بعد دست به خرید بزنید. اغلب مقالات به بررسی این ویژگی‌ها برای کودکان می پردازند؛ با این وجود بزرگسالان هم باید به این نکات دقت کنند.

 

نکته: موارد بالا در صورتی که پارچه‌اي باشند، میزان مناسبت‌شان برای استایل روزمره بیشتر از کیف چرمی خواهد بود.

 

کدام کیف برای موقعیت نیمه رسمی مناسب است؟

سه مورد بالا اگر از جنس چرم تهیه شده باشند، میتوانند برای استایل نیمه رسمی هم بکار روند. به خصوص کیف دستی مردانه رسمیت بیشتری دارد و استایل شما را شیک‌تر می کند؛ ضمن این که می توانید از مزایای محصولات چرمی استفاده کنید.

 

کیف مناسب برای موقعیت رسمی

فرض کنید به یک مسافرت کاری خیلی مهم دعوت شده‌اید. در چنین شرایطی به هیچ عنوان سراغ کیف کمری یا کیف پستچی نروید. در عوض پول‌تان را دریک کیف پول جیبی بگذارید و کت بپوشید.

 

یک ساک دستی چرم مصنوعی یا طبیعی هم در دست دیگرتان بگیرید و نهایتا یک کیف پاسپورتی به گردن بیندازید. استفاده از کیف‌هاي‌ رسمی که قبلا به اسم سامسونت شناخته میشد و امروز میدانیم که کیف‌هاي‌ محکم ساخت شرکت سامسونایت بودند، یکیدیگر از گزینه‌هاي‌ پیش روی شماست. در سایر موقعیت‌هاي‌ رسمی مثل جشن‌ها به همراه داشتن تنها یک کیف پول چرمی شیک کافی است.

 

کیف تعطیلات!

بین تقسیم‌بندی‌هاي‌ کیف برای استایل، یک تقسیم‌بندی دیگر هم هست که باید زیر مجموعه استایل تعطیلات قرار بگیرد! دراین تقسیم‌بندی انواع کیف لوازم بهداشتی مردانه، کیف کمری، کوله سفری و ساک دستی قرار میگیرد. داشتن این موارد شما را برای فوری‌ترین سفرها در تعطیلات هم آماده نگه می‌دارد.

 

نکته مهم:

در موقعیت‌هاي‌ رسمی سعی کنید بین رنگ کمربند، کیف و کفش‌تان هماهنگی کامل وجود داشته باشد.

 

با رعایت اصول بالا برای استایل مردانه می توانید جذاب تر باشید.

 

سفارش رپورتاژ آگهی

جدیدترین مطالب سایت