7 خودرو برتر اروپا + عکس

7 خودرو برتر اروپا + عکس

هفت خودروی روز اروپا در سال 

7 خودروی برتر برای به فینال رقابت ها راه یافتن ! مصرف کم ایمنی قدرت شتاب زیبایی راحتی و امکانات جدید در این رقابت ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

 

خودرو های اروپائی , در دنیای خودروها انتخاب برترین خودروی سال چه در منطقه جغرافیایی چه در سطح جهانی اهمیت خاصی دارد و مثل انتخاب برترین بازیکن سال اروپا یا دنیا یا برترین بازیگر سال در دنیای فیلم و سینما می ماند.

 

اینک درسال 2021 آلفا رومئو، آئودی، ب‌‌‌ام و، سیتروئن، کیا، سئات و ولوو برای به دست آوردن عنوان برترین خودروی سال اروپا در حال جدال میباشند.

 

به گزارش تالاب به نقل از “اتومتیو نیوز”، نامزدهای معرفی شده منتخب یک لیست 37 دستگاهی میباشند. تمام این خودروها درسال جاری معرفی شده یا تا انتهای سال 2021 در بیش از پنج بازار اروپائی عرضه می شوند.

 

فینالیست‌هاي این آلبوم تا به حال خودرا در آزمایش‌هاي گوناگون به اثبات رسانده‌اند و از پس تست‌هاي متنوع به خوبی برآمده‌اند.

 

بیش از 60 عضو هیات ژوری از 23 کشور در ماه‌هاي آینده به بررسی خودروها خواهند پرداخت. انها مسئول انتخاب یک برنده نهایی میباشند تا در روز 5 مارس در نمایشگاه خودرویی ژنو 2021 به معرفی آن بپردازند.

 

آلفا رومئو استلویو

7 خودرو برتر اروپا + عکس

درسال قبل ودر نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس 2016 معرفی شده هست و نخستین عضو شاسی‌بلند برندش قلمداد میشود. با طراحی آشنای آلفا و یک موتور 2.9 لیتری توئین توربوی V6 عرضه میشود که پیشتر روی مدل جولیا QV شاهدش بودیم.

 

آئودی A8

7 خودرو برتر اروپا + عکس

پرچم‌دار سدان‌هاي آئودی، به نسل چهارم خود ورود کرده و دارای ظاهر متحول شده‌ایست که با دقت به مدل مفهومی “پرولوگ” ساخته شده هست. این ماشین با بی‌ام‌و سری 7 و مرسدس بنز کلاس S رقابت خواهد کرد. جدید ترین خودروهایی که در کابین و ظاهر خارجی تغییرات زیادی را از خود نشان میدهند. این مدل نخستین خودرویی هست که روی خیابان‌ها با قابلیت سطح 3 خودرانی حرکت می کند.

 

ب‌ام‌و سری 5

7 خودرو برتر اروپا + عکس

یک پلت‌فرم “کلار” CLAR در زیر این اتومبیل وجوددارد. نسل اخیر ب‌ام‌و سری 5 در بررسی و محاسبه‌هاي گوناگون خودرا ارزشمند نشان داده و اینک نیت دارد با جایزه برترین خودروی سال اروپا به منزل رود. سبک‌تر از اسلاف خود ظاهر شده و موتور جدیدی در آلبوم آن قرار گرفته هست. سامانه خودران نیز اجازه استراحت بیشتر به راننده اتومبیل در حین حرکت را خواهد داد.

 

سیتروئن C3 ایرکراس

7 خودرو برتر اروپا + عکس

شرکت فرانسوی جواب نیسان جوک، رنو کپچر، اوپل وکسهال موکا، فورد اکواسپورت و دیگر معرفی شدگان تابستان سال جاري رابا سیتروئن C3 ایرکراس داد. یک طراحی نه عمده دل چسب کراس‌اووری دارد و برخلاف مینی‌ون‌هاي شخصی قبل میتواند انتخاب‌هاي شخصی‌سازی متنوعی را در خود بپذیرد. این ویژگی‌ها باعث جلب مخاطبان جوان به اتومبیل خواهد شد.

 

کیا استینگر

7 خودرو برتر اروپا + عکس

مجله تالاب : با ظاهر جذاب و قابلیت محرک چرخ‌هاي عقب، کیا استینگر نیت دارد به رقابت با ب‌ام‌و سری 4 گرن کوپه و آئودی اسپورت‌بک A5 بپردازد. این در حالیست که قیمت مدل کره‌اي با نسخه‌هاي کره‌اي قابل قیاس نیست.

 

سئات ایبیزا

7 خودرو برتر اروپا + عکس

پنجمین نسل سئات ایبیزا، با ساختار و طراحی MQB A0 معرفی می شود و تفاوت‌هاي آن با نسل قبل باعث می شود تا ماشین در قیاس با خودروهایی مثل رنو کلیو، اوپل/ وکسهال کورسا، فورد فیستا و پژو 208 چالشی‌تر ظاهر شود. این اتومبیل برای نخستین بار ئر نمایشگاه ژنو 2017 معرفی شد ودر مدل‌هاي پرآپشن آن، شاهد انتخاب‌هاي فراوان و طیف گسترده سامانه‌هاي کمک راننده هستیم.

 

ولوو CX40

7 خودرو برتر اروپا + عکس

کوچک‌ ترین SUV ولوو هست و ظاهر آن با الهام از طراحی آشنای دو مدل بزرگ تر XC60 و XC90 ساخته شده هست. از یک طراحی ساده ماژولار CMA برای ساختار آن بهرهگیری شده هست. این ساختار با مشارکت شرکت جیلی ساخته شده هست. ساخت اتومبیل در ماه جاری در بلژیک شروع شده و تا ماه آینده به دست ارباب رجوع می رسد.

 

جدیدترین مطالب سایت