خودروی برقی سریع تر از پیشرفته ترین مدل خودروی فراری دنیا 

خودروی برقی سریع تر از پیشرفته ترین مدل خودروی فراری دنیا 

پرسرعت ترین خودروی برقی دنیا

این اتومبیل ذکر شده در شرکت Lucid Motors به تولیدرسید که توانای هاي بسیاار خاصی را دارد  یک خودروی برقی پرسرعت به نام Alpha Speed Car خبر داده که میتواند با سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

 

به گزارش تالاب به نقل از دیجیتال ترندز، خودروی مذکور سریع تر از پیشرفته ترین مدل خودروی فراری یعنی LaFerrari حرکت می‌کند و نکته مهم در این میان برقی بودن خودروی یاد شده هست.

 

خودروی یاد شده در آزمایش هاي بعدی توانست بعضی محدودیت هاي نرم افزاری را هم پشت سربگذارد و رکورد ۳۷۸ کیلومتر در ساعت را هم ثبت کند. شرکت سازنده میگوید در تلاش هست تا سرعت حرکت خودروی یاد شده را باز هم افزایش دهد و رکورد بهتری را به ثبت برساند.

 

قرار هست موتور مدل نهایی این ماشین ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد و بعد از یکبار شارژ کردن باتری هاي این اتومبیل طی کردن مسافتی ۶۴۳ کیلومتری با بهرهگیری از آن ممکن باشد. قرار هست دو مدل دیگر از این اتومبیل هم عرضه شود که ارزان قیمت تر بوده و بعد از هر زمان شارژ باتری میتوانند به ترتیب حدود ۵۰۰ و ۳۸۰ کیلومتر را بپیمایند.

 

عرضه عمومی این خودروهای برقی به بازار از سال ۲۰۱۹ اغاز میشود. قیمت ساده ترین مدل این خودروها ۶۰ هزار دلار هست. اما قیمت مدلهای دیگر هنوز اعلام نشده هست. قرار هست در سال ۲۰۱۹ ده هزار اتومبیل از این نوع و در سال بعد ۵۰ هزار واحد از آن ساخت شود.

خودروی برقی سریع تر از پیشرفته ترین مدل خودروی فراری دنیا 

جدیدترین مطالب سایت