تصاویری از اتاق داخل مرسدس بنز کلاس G

تصاویری از اتاق داخل مرسدس بنز کلاس G

اتاق داخل مرسدس بنز کلاس G 2019

 

در سری هاي جدید مرسدس بنز سری و کلاس جی یکی از مدرنترین اتاق هاي داخلی خودروها را دارد در ادامه می‌توانید با عکس هایي از اتاق داخل مرسدس بنز کلاس G ناب تالاب را دنبال نمایید .

 

مرسدس از فضای داخلی کلاس G سال 2019 خود رونمایی کرد.این ماشین قرار است برای نخستین بار در نمایشگاه خودرویی کره شمالی که در ماه آینده برگزار می شود، در دسترس دید عموم قرار گیرد.

 

به گزارش تالاب ، بازطراحی کابین کلاس G آن رابه خودرویی مدرن و لوکس نسبت به اسلافش مبدل کرده است.

 

تصاویری از اتاق داخل مرسدس بنز کلاس G

اگر یک بار پشت فرمان این ماشین بنشینید، خودرا در احاطه فضایی از پوشش‌هاي چرمی حس خواهید کرد. بخش‌هاي چوبی با منافذ باز و فیبر کربن و نوارهای برجسته فلزی از دیگر خصوصیت‌هاي این کابین مدرن هستند.

 

دلنشینی فضا در کابین قطع نخواهد شد و بدون وقفه ادامه یافته است. صندلی‌هاي مجهز به گرمکن، 7 بلندگو در سیستم پخش، چند بخش برای نگداشتن اجزا و فضای استراحت دست دراین اتومبیل کاملا تغییر کرده و تحول در اینبخش‌ها مشهود است.

 

تصاویری از اتاق داخل مرسدس بنز کلاس G

در مدل استاندارد این ماشین شاهد مقیاس‌سنج‌هاي آنالوگ هستیم ودر صورت تمایل مشتریان میتوان مجموعه‌اي از ابزارهای دیجیتال را روی یک صفحه نمایش 12.3 اینچی دید. درصورت انتخاب گزینه دوم جزئیات مربوط به سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز بر روی بخشی از صفحه نمایش به نمایش درمی آیند.

 

مرسدس می تواند برای کلاس G 2019 خود 16 اسپیکر “براماستر” محیطی رابا دقت به تمایل مشتریان عرضه دهد. از طرفی عرضه صندلی‌هاي اکتیو مولتی‌کانتور با قابلیت ماساژ در 6 حالت، تهویه هوا و سامانه گرمایشی صندلی در درجات و بخش‌هاي متمایز برای کلاس G جدید مهیا شده است. دراین اتومبیل چرم در رنگ‌هاي مشکی، قهوه اي و بژ عرضه میگردد. اما جنس و رنگ چرم‌ها میتواند با سلیقه مشتریلان هماهنگ باشد.

 

تصاویری از اتاق داخل مرسدس بنز کلاس G

به گزارش تالاب درکنار فناوری‌هاي جدید، شاهد حفظ بعضی از عناصر سنتی مثل دستگیره‌هاي جانبی برای مسافران با چهره‌اي جدید حفظ شده‌اند. عناصر گرد مثل دریچه‌هاي تهویه هوا درکنار یک دیگر چهره‌ منعطف‌تری از فضای داخلی ماشین عرضه می دهد.

 

کلاس G 2019 بزرگ‌تر از اسلاف خودش ساخته شده و به سرنشینان فضای بیشتری برای سر، شانه و آرنج عرضه می دهد. اما بیشترین افزایش فضا دربخش پا رخ داده است. افزایش 150 میلی ‌متر دراین قسمت به شدت مسافران را آسان‌تر کرده است.

تصاویری از اتاق داخل مرسدس بنز کلاس G

مرسدس هنوز عکس هایي از بخش بیرونی خودروی جدید خود منتشر نکرده است اما تاکید کرده این ماشین ظاهر منحصر به فردش را حفظ خواهد کرد و حداقل مثل اجدادش در دهه‌هاي اخیر باقی خواهد ماند.

 

دستگیره‌هاي در، نوارهای حفاظتی و حامل‌هاي بخش عقب ماشین از جزئیات حفظ شده دراین ماشین هستند.این اتومبیل پس از نمایش دیترویت ودر اواخر سال 2018 در امریکا به فروش خواهد رسید.

 

جدیدترین مطالب سایت