ارزان ترین و گران ترین خودروهای وارداتی در کشور

ارزان ترین و گران ترین خودروهای وارداتی در کشور

خودروهای وارداتی 

 

درسال 96 خودروهای وارداتی زیادی به کشور وارد شد در ادامه می‌توانید با ارزان ترین و گران ترین خودروهای وارداتی در کشور تالاب را دنبال نمایید. 

 

گمرک ایران گران ترین و ارزانترین خودروهای وارداتی در ۶ ماه قبل را اعلام کرد که خودروی پورشه ماکان مدل ۲۰۱۷ گران ترین خودروی وارداتی در نیمه اول سال‌جاری بوده هست.

 

به گزارش تالاب، خودروی پورشه ماکان مدل ۲۰۱۷ گران ترین خودروی وارداتی در نیمه اول سال جاری بوده هست. در این مدت یک دستگاه خودروی پورشه ماکان ۲۰۱۷ از کشورامارات و توسط گمرک شهید باهنر به ایران وارد شده که گران ترین خودروی وارداتی بود.

 

ارزش دلاری که در گمرک برای این ماشین قیمت گذاری شد و لقب گران ترین خودروی وارد شده را در ۶ ماهه اول سال جاری بخود اختصاص داد به ارزش ۱۰۱ هزار و ۷۶۲ دلار و ارزش ریالی آن ۳ میلیارد و ۳۰۱ میلیون و ۵۷۱ هزار ریال هست که بر مبنای این قیمت حقوق و عوارض گمرکی از این ماشین دریافت شده هست. این ماشین بنزینی ۴ سیلندر، ۱۹۸۴ سی سی، دنده اتومات با سقف کشویی و تودوزی چرم هست.

 

به گزارش مهر خودروی سواری چانگان مدل نیوبنی تیپ ۵MT تولید چین هم ارزانترین خودروی وارداتی به کشور در مدت ذکر شده بود. ارزش دلاری ارزانترین خودروی وارداتی که از کشور چین و توسط منطقه مخصوصاً اقتصادی سلفچگان وارد کشور شده ۵ هزار و ۶۶۳ دلار و ارزش ریالی آن ۱۸۳ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۹۲ ریال بوده و بر مبنای ارزش گمرکی ذکر شده حقوق و عوارض گمرکی از این اتومبیل دریافت شده هست.

 

با پیاده سازی سامانه جامع گمرکی و الکترونیکی شدن تشریفات ترخیص تمامی کالاها تماس گمرک ایران با ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت توسط پنجره واحد تجارت فرامرزی الکترونیکی شده و پس از اخذ مجوز ثبت سفارش انواع اتومبیل با درنظر گرفتن مجوزهای ورود حاوی استاندارد، نمایندگی رسمی و دیگر مجوزهای مربوط با واردات ماشین اطلاعات ثبت سفارش به جداسازی شماره شاسی خودروهای وارداتی به صورت الکترونیکی در پنجره واحد تجارت فرامرزی قرار می‌گیرد.

 

در دوران ترخیص ماشین تمامی مشخصات هر دستگاه ماشین حاوی نوع اتومبیل، نشان تجاری، تیپ، سال تولید، مدل تولید، کشور سازنده، تعداد سیلندر، حجم موتور، تعداد محور، تعداد چرخ، تعداد درب، رنگ، شماره شاسی، شماره موتور و نوع سوخت «بنزینی، دیزل، نیمه دیزل، گازسوز، دوگانه سوز یا هیبریدی» تطبیق داده می‌شود.

 

همینطور با کمک گمرک الکترونیک، گواهی هاي ترخیص اتومبیل نیز به صورت الکترونیکی جهت شماره گذاری اتومبیل در اختیار بنگاه شماره گذاری اتومبیل قرار میگیرد.

 

جدیدترین مطالب سایت