اعلام قیمت تمام شده پژو ۲۰۰۸

اعلام قیمت تمام شده پژو ۲۰۰۸

اعلام دقیق از قیمت تمام شده پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور کوچک تولیدشده توسط شرکت پژو فرانسه هست که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه اتومبیل ژنو از آن رونمایی شد. مدیرعامل گروه صنعتی ایراناتومبیل گفت: در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی اثبات بماند و تغییر نکند در آغاز تحویل، پژو ۲۰۰۸ با ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده میرسد.

 

هاشم یکه‌زارع در خصوص اعلام قیمت و شرایط پیش فروش پژو ۲۰۰۸ محصول اخیر شرکت ایران ماشین، اظهار کرد: بعد از انعقاد قرارداد با پژو، اولین محصول مشترک شرکت ایکاپ در فاصله‌اي کم به مرحله ساخت رسید و پیش فروش آن نیز انجام شد.

 

طبق اعلام ایران ماشین وی با اشاره به حجم بالای درخواست برای ثبت‌نام در طرح پیش فروش این محصول اضافه کرد: بروز بعضی مشکلات در زمان ثبت‌نام، به علت حجم بالای تقاضا و ترافیک در اینترنت و درگاه بانکها در زمان ثبت نام بر میگردد.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌اتومبیل با اشاره به رقبای این محصول در بازار ایران بیان کرد: محصولات نمونه این محصول در بازار ایران با قدرت موتور به مراتب ضعیف‌تر با قیمت بالای ۱۳۰ میلیون تومان به فروش میرسد.

 

جدیدترین مطالب سایت