با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

عکس خودروهای افراد معروف و میلیاردر دنیا

خودروی چهره هایي جهان را بشناسید . میلیاردرهای جهان چه خودروهایی دارند , برای این که بدانید بعضی از میلیاردرهای جهان چه خودروهایی بهرهگیری میکنند گزارش زیر را در وب سایت ایران ناز بخوانید.
10 ثروتمند برتر جهان چه خودروهایی سوار می شوند؟

 

دانستن اطلاعاتی از زندگی خصوصی افراد معروف همۀ وقت دیدنی بوده به‌ویژه برای افراد عادی که دوست دارن بدانند ثروتمندان شناخته‌شده در جهان چگونه زندگی میکنند و از چه امکاناتی برخوردارند؛ منزل‌هاي لوکس وآنچنانی، خودروهای با کلاس و آخرین مدل، وسایل تفریحی و… شاید همۀ وقت جزو خواستنی‌ترین آرزوهای افراد باشد.

 

در این گزارش مرور کوتاهی داریم بر زندگی چهره‌هاي شناخته‌شده‌اي که اغلب از آن ها به‌عنوان پولدارترین افراد یاد می شود و به‌طور اخص نوع خودروهایی که این چهره‌ها بهرهگیری می‎کنند موضوع این گزارش هست.به‌عنوان نخستین و شناخته‌شده‌ترین چهره از بیل گیتس یاد می کنیم؛ کسی که ثروتی به ارزش 80 میلیارد دلار دارد.

 

او پس از این که در سال 1994 ازدواج کرد به همراه همسرش موسسه خیریه‌اي به راه انداخت. به گفته بیل گیتس وی در حال حاضر بخشی از ثروتش را صرف مقابله با مریضی‌هایي همچون ایدز کرده و از این طریق سعی میکند به هم‌نوعانش کمک کند. او  همینطور در تلاش می کند از لحظه لحظه اوقات زندگی بیشترین بهره را ببرد اما این به آن معنا نیست که از تفریح و سرگرمی  غافل شود.

 

بیل گیتس قایقی بادبانی به ارزش 330 میلیون دلار و منزل‌هایي در نقاط تفریحی جهان دارد که تعطیلات خود را در انها می‌گذراند.در پارکینگ منزل بیل گیتس جا برای 23 اتومبیل وجود دارد که انواع ماشین‎هاي اسپورت و با طراحی‌هاي خاص در آن دیده میشود اما خودرویی که گیتس به آن علاقه دارد یک Ford Escape هست که 25000 دلار ارزش دارد. خودِ بیل گیتس می گوید این ماشین را به علت سادگی و راحتی‌اش سوار می شود.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

نفر دوم میلیاردرهای جهان کارلوس اسلیم هست؛ فردی که در مکزیکوسیتی به‌عنوان یک سرمایه‌دار شناخته شده هست.حساب بانکی او ارزشی معادل 66 میلیارد دلار دارد. شرکت او شرکتی ترکیبی هست که هر نوع صنعتی در آن دیده می شود؛از ارتباطات دوربُرد گرفته تا بهداشت و ورزش و هر چیزی که فکرش را بکنید.

 

به گزارش تالاب اما او هم علی‌رغم دارایی‌هاي زیادش خودروی آن چنانی سوار نمیشود. Bentley Continental Flying Spur خودرویی به ارزش 200 هزار دلار هست که اسلیم از آن بهرهگیری می کند و این با دقت به ثروت او ماشین عمده گرانقیمتی محسوب نمیشود.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

وارن بافِت، سرمایه‌دار آمریکایی نفر بعدی هست؛ کسی که از او به‌عنوان پیروز‌ترین سرمایه‌دار و کارآفرین قرن بیستم یاد می شود.او نیز همچون بیل گیتس عضو شرکت برکشایر هاتاوی هست و از طریق آن شرکت‌ها و موسسات فرعی بسیاری را اداره میکند.گفته میشود بافِت با وجود داشتن ثروتی معادل 67 میلیلرد دلار، بسیار انسان ساده‌زیستی هست.

 

او در بنیاد خیریه بیل گیتس مشارکت دارد و کمک‌هاي زیادی به این بنیاد ارائه میکند.همین امر باعث شده خودروی انتخابی او نیز در مقایسه با ثروتش آن چنان چشمگیر نباشد. او Cadillac XTS مدل 2014 سوار می شود که قیمت تقریبی آن 45 هزار دلار هست.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

آمانسیو اورتگا تاجر و سرمایه‌دار اسپانیایی، دیگر میلیاردر مطرح جهان هست. او ثروتی معادل تقریبی 70 میلیارد دلار دارد. اورتگا موسس شرکت پوشاک ایندیتکس هست و بیشترین اساس فعالیتش صنعت پوشاک و مد هست. او در حال حاضر بازنشسته هست و به تفریح و گشت و گذار می پردازد. خودروی مورد علاقه اورتگا Audi A8 هست؛ خودرویی لوکس که با ثروت او همخوانی دارد.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

لری الیسون، مالک شرکت اوراکل، میلیاردر دیگری با ثروتی معادل 56 میلیون دلار هست. اوراکل یکی از نخستین شرکت‌ها در ساخت نرم‌افزار و سخت‌افزار هست. مالک این شرکت بسیار دست‌ودلبازی هست و زندگی اوکس و شیک را دوست دارد برای همین عجیب نیست اگر هر هفته وی را با یک ماشین مشاهده نمایید. ماشینی که او در حال حاضر سوار می شود از نوع کبرا Aluminum Cobra هست که 300 هزار دلار قیمت دارد.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

صنایع کوک در حال حاضر با نام دیوید کوک گره خورده هست. او به همراه برادرش شرکت‌هاي فرعی بسیاری را در اساس ساخت کاغذ،مواد شیمیایی، فلزات، پترولیوم و … اداره میکنند. 41 میلیارد دلار مجموع کل ثروت دیوید کوک هست. خودروی موردعلاقه او G.T. 500 Mustang هست؛ خودرویی که حدود 65 هزار دلار قیمت دارد و برای فردی با این میزان ثروت چیز عمده عجیبی نیست.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

کریسی والتون از نخستین زنان ثروتمند جهان هست. او بیوه جان والتون تاجر آمریکایی هست. کریسی در حال حاضر از سهامداران شرکت Wal-Mart هست و 60 سال سن دارد. در کنار ثروت میلیاردی، کریسی والتون در کارهای خیریه نیز دست دارد. خودرویی که او سوار می شود 2011 Ford F150 با قیمتی بالغ بر 25 هزار دلار هست.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

جیم والتون، پسر ارشد بنیانگذار شرکت وال‌مارت هست. او با وجود سن بالا و ثروتی معادل 40 میلیارد دلار هنوز اهل سفر زمینی آن هم با ماشین شخصی خود هست. والتون به “مرد کلاسیک” شناخته شده هست و خودرویی که او سوار می شود به‌درستی مؤید این مقاله هست.به گزارش ایران ناز  شاید اگر شما جای او بودید غیر از هواپیما از وسیله دیگری برای سفر بهرهگیری نمیکردید اما جیم والتون ترجیح میدهد این روزهای خود را با خودروی Nash Healey سپری کند.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

خانم لیلیان بتانکور، تاجر و کارآفرین فرانسوی هست. او بعنوان دومین زن ثروتمند جهان شناخته شده هست.محصولات آرایشی و بهداشتی اورئال، ساخت شرکت خانم بتانکور هست. او حدود 40 میلیارد دلار ثروت دارد با این حال مانند افراد عادی و معمولی سفر می کند و خودروی مورد بهرهگیری‌اش Mercedes C-Class Coupe هست؛خودرویی که 40 هزار دلار می‌ارزد.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

برنارد آرنو نیز تاجری فرانسوی هست. او در سال 1971 پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه در شرکت پدرش مشغول به کار شد و توانست ظرف 5 سال تغییرات بزرگی در آن ایجاد کند. وی در سال 1987 شرکت LVMH را تاسیس کرد و اکنون با این شرکت یک مولتی میلیاردر معروف هست. مجموع ثروت او حدودا 40 میلیارد دلار
هست و خودرویی که بهرهگیری می کند یک BMW 7 با قیمتی حدود 85000 دلار می‌باشد.

 

با اتومبیل میلیاردرهای معروف آشنا شوید (عکس)

 

جدیدترین مطالب سایت