خودروی تسلای الون ماسک در راه سیاره مریخ (عکس)

خودروی تسلای الون ماسک در راه سیاره مریخ (عکس)

تسلای الون ماسک

 

تسلای الون ماسک اسم خودروی جدید و آلبالویی رنگ است که  طبق صاحب این اتومبیل گفته می‌شود که وی در راه به سیاره مریخ است . 

 

الون ماسک که اخیرا اعلام کرده بود خودروی آلبالویی رنگ شخصی خود رابه مریخ خواهد فرستاد، از این ماشین در کپسول فضاپیمای فالکون جدید رونمایی کرد.

 

خودروی تسلای الون ماسک در راه سیاره مریخ (عکس)

خودروی تسلای الون ماسک

 

به گزارش تالاب هنگامیکه الون ماسک برنامه‌هاي خودرا برای موشک فالکون اسپیس‌ایکس اعلام کرد، قول داد که خودروی تسلا “Roadster” آلبالویی خودرا در حالیکه موزیک اودیسه فضایی از “دیوید بوئی” در حال پخش است، به فضا بفرستد تا در مدار مریخ بچرخد.

 

در حال حاضر الون ماسک هفت عکس منتشر کرده که نشان میدهد این اتومبیل در حال آماده‌سازی برای پرتاب و قرارگیری در مدار مریخ است.

 

خودروی تسلای الون ماسک در راه سیاره مریخ (عکس)

خودروی تسلای الون ماسک

 

الون ماسک با انتشار این عکس‌ها در حساب کاربری اینستاگرام خود به همه ی یادآوری میکند که پروازهای آزمایشی طبق معمول حاوی توده‌هایي به شکل بلوک‌هاي بتنی یا فولادی برای آزمایش ظرفیت بار هستند.

 

به گزارش تالاب در عوض، ماسک تصمیم گرفت خودروی خود رابه مدار بیضوی دور خورشید بفرستد که به گفته وی این سفر یک میلیارد سال طول خواهد کشید که البته کمی اغراق آمیز بنظر می رسد.

 

ماسک زیر عکس‌ها نوشته: یک ماشین سرخ برای پرواز آزمایشی موشک‌هاي جدید به سیاره سرخ که طبق معمول حاوی توده‌هاي شبیه‌ساز در قالب بلوک‌هاي بتنی یا فولادی هستند.

 

 این خیلی کسل کننده بودو هر چیزی که کسل کننده باشد، ترسناک است، به خصوص شرکت‌ها. بنابر این ما تصمیم گرفتیم چیزی غیر معمولی را ارسال کنیم. این سفر حاوی یک تسلا روداستر اصلی، موزیک اودیسه فضایی و یک میلیارد سال گردش در مدار مریخ خواهد بود.

 

جدیدترین مطالب سایت