عرضه خودرویی پژو 508 به ایران (عکس)

عرضه خودرویی پژو 508 به ایران (عکس)

جزئیاتی از خودرویی پژو 508 به ایران

ایران اتومبیل با ھمكاری شركت ايكاپ «ايران اتومبیلپژو» بزودی اقدام به عرضه خودروی جديد پژو 508 سری GT Line خواهد نمود.فناوری توربو THP، قدرت بیشتری را در دور موتور پایین «240 نیوتن متر در دور موتور 1400» ساخت می کند تا امکان رانندگی راحت و تندوتیز را در اختیار راننده و سرنشینان قرار دهد.

 

روز قبل از ایران اتومبیل خبر رسید که این شرکت فروش خودروی اخیر پژو 508 را با قیمت 179 میلیون شروع کرده هست در این مقاله نگاهی داریم به جزئیات و مشخصاتی پژویی که به زودی در خیابان هاي ایران خواهد آمد.

 

به گزارش تالاب: پژو 508 خودرویی در کلاس سدان سایز متوسط شهری هست. سدان‌هاي سایز متوسط یکی از محبوب‌ترین کلاس‌هاي خودرویی میباشند که گرچه انواع توانمندی از برند‌هاي گوناگون در این کلاس حضور دارند. این دسته از خودروها اضافه بر فضای داخلی مناسب، ازموتور با توان کافی و امکانات رفاهی خوبی بهره میبرند که بدین ترتیب نیاز‌هاي عموم خانواده‌ها را تأمین خواهند کرد.

 

پژو 508 اخیر جی‌تی لاین، استایلی جسورانه دارد که به آن ظاهری به‌روز و مدرن می‌بخشد. جلوپنجره این ماشین دارای خطوط عمودی و افقی از جنس کروم هست که نشان شیر پژو را بر پیشانی دارد. همینطور کاپوت ماشین دارای خطوط افقی هست که ظاهری قدرتمند را نمایش می دهد. به‌علاوه سپر عقب پژو 508 اخیر جی تی لاین حسی اصیل به آن می دهد.

 

نشان GT-LINE را می توان روی جلوپنجره، بال چپ و پشت اتومبیل دیدن نمود که همراه با رینگ‌هاي آلومینیومی 18 اینچی و اگزوز دوگانه، شمایلاین ماشین را تکمیل می کنند.

 

جزئیاتی از خودرویی پژو 508 به ایران

هنگامی‌که پشت فرمان پژو 508 مینشینید، هندلینگ مناسب اتومبیل را حس خواهید کرد. بدنه، شاسی، سیستم تعلیق، فرمان و تایرها، با موتور توربوی THP با قدرت 163 اسب بخار که دارای استاندارد Euro5 هست، ترکیب‌شده‌اند و با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و شیفتر پشت فرمان، تجربه رانندگی خوبی را به ارمغان می‌آورند.

 

فناوری توربو THP، قدرت بیشتری را در دور موتور پایین «240 نیوتن متر در دور موتور 1400» ساخت میکند تا امکان رانندگی راحت و تندوتیز را در اختیار راننده و سرنشینان قرار دهد.

 

نمایشگر هدآپ، سیستم استارت بدون کلید «keyless»، ترمزدستی برقی، سیستم تشخیص نقطه کور و مانیتور لمسی بزرگ 7 اینچی همراه با سیستم چندرسانه‌اي، از جمله آپشن هایي میباشند که می توان انها را در پژو 508 اخیر دید.

 

داخل اتاق پژو 508 کیفیت قطعات، دقت و تمرکز بر جزییات و طراحی را حس می کنید همینطور صندلی ماساژور دار با دوخت چرم قرمز طراحی‌شده هست و دارای گرم‌کن و پشتی قابل تنظیم نیز می باشد.

 

پژو 508 اخیر به صورت کاملا وارداتی از سوی ایران اتومبیل روانه بازار می‌شود و در ابتدا نیز بناست تا این اتومبیل با قیمت 179 میلیون تومان در ایران عرضه شود که در این رنج شاید جدی ترین رقیب آن رنو تلیسمان باشد که این اتومبیل نیز فرانسوی هست . هر چند که با این رقم می توان خودروهایی کم کار کره ایی مثل اپتیما و سوناتا را در همین کلاس خریداری کرد و بنابراین شاید پژو برای بدست آوردن بازار ایران برای عرضه 508 راهی شخت را در پیش دارد.

 

عرضه خودرویی پژو 508 به ایران (عکس)
عرضه خودرویی پژو 508 به ایران (عکس)

عرضه خودرویی پژو 508 به ایران (عکس)

جزئیاتی از خودرویی پژو 508 به ایران

عرضه خودرویی پژو 508 به ایران (عکس)عرضه خودرویی پژو 508 به ایران (عکس)

جدیدترین مطالب سایت