شاسی بلند جک S7 ، ماشین تشریفات نشست شانگهای 2018 (عکس)

شاسی بلند جک S7 ، ماشین تشریفات نشست شانگهای 2018 (عکس)

خودروسازی جک توانست در نشست شانگهای ماشین ت جک s7 را ماشین تشریفات کند . اینکار برای شرکت جک باعث اعتبار بیشتر شد و این برند خودروسازی چینی را بیش از پیش مطرح کرد.

 

تالاب: خودروساز چینی جک وظیفه تامین خودرو های رسمی نشست سازمان همکاری شانگهای را در خرداد سال جاری برعهده داشت. به گزارش تالاب شاسی بلند جک S7 در نمایشگاه ماشین پکن 2018 موفق به دریافت سفارش از کشور های پرو، فیلیپین، شیلی، قزاقستان، برزیل و کشور مکزیک شد و به علاوه، به 11 کشور دیگر برای آزمون تولید ارسال شد

 

بیش از 140 نسخه از محصولات جک ازجمله S7؛ M6 و IEVA50 به منظور اسکورت رهبران سیاسی و نیز مهمانان برجسته طی این نشست به کارگرفته شد و این دومین باری است که شرکت جک پس از کنفرانس تولید جهانی وظیفه تامین خودرو های مراسم رسمی را برعهده دارد که در واقع قدرت این برند و تصویر جدید تولیدات چینی به نمایش گذاشته شد.

شاسی بلند جک S7 ، ماشین تشریفات نشست شانگهای 2018 (عکس)

خودرو شاسی بلند جک S7

 

سازمان همکاری شانگهای درسال ۲۰۰۱ با هدف توسعه همکاری در منطقه شکل گرفت و سهم زیادی در ارتقا سطح روابط منطقه دارد. چین، نقش اصلی و تعیین کننده را در سازمان همکاری شانگهای ایفا می کند که در واقع این نشست فضای مناسبی برای معرفی برندهای چینی است.

 

انتخاب شرکت جک بعنوان تامین کننده خودرو های این مراسم افتخاری بزرگ برای ان است و خودرو های مانند S7؛ M6 و IEVA50 مجال نمایش قدرت خودرو های چینی رابه جهان پیدا کرده اند.

شاسی بلند جک S7 ، ماشین تشریفات نشست شانگهای 2018 (عکس)

شاسی بلند جک S7

 

سازمان نشست همکاری شانگهای «SCO» به منظور حفظ امنیت کشور های همسایه به وجود آمده و به دنبال تقویت اعتماد و حس همجواری میان کشور های عضو برای تثبیت همکاری در زمینه هاي‌ مختلف است و چون دراین کنفرانس امنیت حرف اول را میزند، استانداردهای خودروها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

به لطف سیستم ایمنی و کیفیت بالای این خودروساز چینی، مدل جک S7 بعنوان خودروی رسمی این نشست انتخاب شد تا وظیفه حفاظت و اسکورت اعضای این نشست رابا استانداردهای بالا برعهده بگیرد.

شاسی بلند جک S7 ، ماشین تشریفات نشست شانگهای 2018 (عکس)

شاسی بلند جک S7

 

ماشین محبوب S7 حاصل تجربه و فناوری 50 ساله برند مطرح جک است و مزیت هایي مانند برخورداری از تیم هاي‌ تحقیق و توسعه در سراسر اروپا، چین و ژاپن، 5 ستاره ایمنی و البته فناوری و سیستم هاي‌ امنیتی منجر شده تا ارزش ایمنی فوق العاده از جمله ساختار ایمن، ایمنی هوشمند و ایمنی اضطراری برای مشتریان خود ایجاد کند.ذکر این نکته ضروری است که صادرات خودرو های چین به منطقه “یک جاده، یک کمربند” یا همان ” راه ابریشم جدید” گسترش پیدا کرده است.

 

شرکت خودروسازی جک همواره از عنوان نماینده مطرح تولیدات چینی در بازار کشور های اروپا، آمریکای لاتین، آسیا و کشور های حوزه خلیج فارس برخوردار است.

شاسی بلند جک S7 ، ماشین تشریفات نشست شانگهای 2018 (عکس)

صادرات خودرو های جک درسال 2017 به ترتیب به 66 هزار نسخه رسید و رتبه چهارم را برای این خودروساز چینی به همراه داشت.

 

علاوه بر این، بیش از 40 هزار نسخه شاسی بلند جک به بازارهای بيرون از کشور صادر شد و منجر شد تا جایگاه نخست به این برند نام آشنا برسد.

 

شاسی بلند جک S7 در نمایشگاه ماشین پکن 2018 موفق به دریافت سفارش از کشور های پرو، فیلیپین، شیلی، قزاقستان، برزیل و کشور مکزیک شد و به علاوه، به 11 کشور دیگر برای آزمون تولید ارسال شد که خود حاکی از تایید ثبات و عملکرد فوق العاده ان است.

شاسی بلند جک S7 ، ماشین تشریفات نشست شانگهای 2018 (عکس)

شرکت خودروسازی جک پس از نمایشگاه پکن تمام تلاش خود رابه کارگرفت تا بار دیگر قدرت خودرا در نشست سازمان همکاری شانگهای به جهانیان نشان دهد.

 

شركت كرمان موتور بعنوان نماینده رسمی جك در ایران، نوید معرفی و رونمایی از ماشین S7 را در نیمه دوم سال جاری داده است. پیشبینی میشود این ماشین سمبل تكامل خودرو های ساخت چین در ایران باشد.

شاسی بلند جک S7 ، ماشین تشریفات نشست شانگهای 2018 (عکس)

مشخصات خودرو جک S7 

در بازار کشور چین، جک S7 با ۲ پیشرانه عرضه میشود. مدل ارزان‌تر، دارای موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۷۱ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن‌متر است؛ در حالی که نمونه‌ي قوی تر با پیشرانه‌ي ۲ لیتری توربوشارژ، همراه قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر فروخته میشود. تمامی نسخه‌هاي‌  جک S7؛ مجهز به گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته هستند و مدل ۲ لیتری، امکان تعویض دنده دستی نیز، خواهد داشت.

 

بنا به ادعای شرکت سازنده در بروشور منتشر شده در چین،  جک S7 با موتور ۱.۵ لیتری، ۱۰.۸ ثانیه پس از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد و میانگین مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

 

مدل ۲ لیتری، زمان‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۹.۸ ثانیه دارد و با میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عرضه میشود.

 

جک S7 از نظر ایمنی و سطح آپشن‌هاي‌ رفاهی، فراتر از کراس‌اورهای سنتی ساخت چین عمل میکند. نمونه‌ي فول‌آپشن دارای نمایشگر لمسی میان داشبورد، ۱۲.۳ اینچ است و با سه حالت گرافیکی چشم‌گیر، قابل استفاده خواهد بود.

 

این ماشین می تواند با صفحه‌ي عریض نمایشگر، در پشت پنل فرمان همراه شود و فاقد عقربه‌هاي‌ سنتی باشد. فناوری نمایش اطلاعات روی شیشه‌ در مقابل راننده «HUD»؛ سیستم سرمایشی نیرومند و دوگانه با پخش یک‌نواخت هوا در فضای داخلی، ۳ ردیف صندلی برای ۷ سرنشین، ۶ کیسه‌ي هوا، سیستم‌ حفظ تعادل و ایمنی ESP، EBD و ABS،  نمایشگر فشار باد لاستیک، حفظ اتومبیل در شیب، دوربین و سنسورهای ۳۶۰ درجه، ترمز خودکار همراه با کروز نظارت هوشمند مجهز به افزایش و کاهش خودکار سرعت، هشدار خروج از خط و اعلام خطر به هنگام تشخیص اجسام در نقطه کور، مهمترین امکانات جک S7 هستند.

 

جدیدترین مطالب سایت