در آینده نزدیک جیلی کارخانه بنز را خریداری میکند !!

در آینده نزدیک جیلی کارخانه بنز را خریداری میکند !!

خریداری سهام بنز توسط جیلی 

 

کارخانه هاي بزرگ جیلی که اتومبیل هاي چینی رابه بازار ارائه میکند در طی خبری گفت می‌خواهد یکی از سهام هاي کارخانه ابر قدرت بنز را خریداری کند . 

 

شرکت بنز , سانه‌هاي ملی چین گزارش داده اند که احتمال خرید سهام دایملر توسط خودروساز بزرگ جیلی چین قوت گرفته است.

در آینده نزدیک جیلی کارخانه بنز را خریداری میکند !!

خودروساز چند ملیتی جیلی که در چین واقع شده است، یکی از بزرگ ترین سهامداران و دارندگان شرکت هاي وولو سوئد، تاکسی رانی لندن و لوتوس انگلستان است، الان تصمیم گرفته است که ۲ الی ۵ درصد از سهام دایملر کشور آلمان – شرکت مادر مرسدس بنز – راکه به ارزش ۳.۵۲ میلیارد پوند است خریداری کند و بدین ترتیب امپراطوری بزرگ خودرا وسعت بیشتری ببخشد.

 

در اصل این شرکت چند ملیتی با استراتژی خرید برندهای برتر دنیا از جمله شرکت هاي اروپائی نیت دارد از فناوری به روز آن ها در محصولات آتی خود استفاده کند. همان طور که این استراتژی توسط غول هاي تکنولوژی هم چون گوگل، اپل و مایکروسافت نیز مورد استفاده قرار گرفته بودو نتیجه مثبتی نیز برای آن ها به ارمغان آورده بود.

در آینده نزدیک جیلی کارخانه بنز را خریداری میکند !!

حالا این خودروساز چینی با خرید پنج درصد از سهام دایملر آلمانی سفره بسیار گسترده اي برای خود پهن میکند و پس از انجام اینکار، جیلی به سومین سهامدار بزرگ دایملر مبدل خواهد شد.

 

براساس گزارش هاي منتشر شده، این دومین باری است که جیلی برای خرید سهام دایملر کشور آلمان تلاش می‌کند چرا که جیلی در ماه گذشته به این شرکت اروپائی پیشنهاد خرید سهام با تخفیف را داد اما دایملر این پیشنهاد و معامله را رد کرد و نپذیرفت و به جای آن به جیلی پیشنهاد داد سهام آنرا در بازار آزاد تهیه و خریداری کند.

در آینده نزدیک جیلی کارخانه بنز را خریداری میکند !!

این خودروساز چینی پس ازآن که سهام شرکت خودروسازی ولوو سوئد به ارزش ۱.۸ میلیارد دلار را خریداری کرد رشد بسیار بالایی را تجریه کرد. جیلی همینطور درسال جاری میلادی «۲۰۱۷» اقدام به خرید بالغ بر ۶۵ میلیون دلار از سهام شرکت لوتوس انگلستان کرد و پس ازآن با تصاحب شرکت ترافوگیا به پیشرفت  هاي خود ادامه داد.

 

به نظر میرسد شرکت جیلی با سیاست ها و استراتژی هاي جاه طلبانه اي که در پیش گرفته است در سال های آینده به یکی از بزرگ ترین سهامداران و همینطور صاحبان فناوری و تکنولوژی در حوزه خودروسازی مبدل شود.

 

جدیدترین مطالب سایت