با خودروی جدید النترا BTR بیشتر آشنا شوید !

با خودروی جدید النترا BTR بیشتر آشنا شوید !

النترا BTR را بیشتر بشناسیم 

 

النترا BTR یکی از اخیر ترین خودروهای کمپانی هیوندا میباشد در ادامه می‌توانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

شمارش معکوس برای نمایشگاه “سما” شروع شده و بهمین مناسبت هیوندایی از یکیدیگر از خودروهای اسپورت و ارتقاء یافته خود برای کمپانی در این نمایشگاه پرده‌برداری کرده هست.

 

به گزارش تالاب ، این نسخه مدل BTR از مدل مفهومی النترای اسپورت هست و قرار هست در اوایل ماه آینده به نمایش درآید. مدل آن از النترای اسپورت گرفته شده و استدیوهای گوناگون طراحی به شکل مخصوصاً تیون بدنه، چراغ و حتی رنگ آن پرداخته‌اند.

 

این النترا روی چرخ‌هاي 19 اینچی قرار گرفته و دارای بال پشتی هست. ماشین همینطور به تجهیزات ایمنی سرعت در قسمت جلوی بدنه مجهز هست.

 

استایل و ظاهر اسپورت به درون اتومبیل نیز کشیده شده و ما شاهد فرمان فیبرکربنی، پوشش‌هاي ارتقاء یافته و دوخت‌هاي مات الماس‌شکل روی کف هستیم.  اتومبیل دارای چراغ‌هاي LED و تجهیزات سفارشی در صندوق عقب هست.

 

در زیر کاپوت ماشین شاهد یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر هستیم که به دریچه‌هاي هوا و یک ECU بهینه‌سازی مجهز هست. هیچ شرحی در خصوص ویژگی‌هاي عملکردی ماشین وجود ندارد. اما مسلم هست  اتومبیل با گشتاور 264 نیوتن‌متر قدرتی معادل 201 اسب‌ بخار ساخت میکند.

 

در کنار این موتور، با سامانه تعلیق پشرفته و تجهیزات ترمز ارتقاء یافته روبه‌رو هستیم. شاسی نیز به صورت سفارشی برای ماشین تغییر کرده و کیت بدنه در نمای عقب نیز متحول شده هست.

 

توسعه تعداد زیادی از موارد در این نسخه اسپورت از النترا باعث اشتیاق علاقه‌مندان به مدل‌هاي کامپکت و قدرتمند خواهد شد. این موضوع می تواند نظیر‌اي از خودروهای قدرتمند رابه صورت اقتصادی برای طیف وسیعی از ارباب رجوع فراهم کند.

 

جدیدترین مطالب سایت