رنگ خودروی مورد علاقه شما چیست

رنگ خودروی مورد علاقه شما چیست

بررسی رنگ خودروی مورد علاقه خریدار

 

بابررسی ها انجام شده بر میزان خرید خودرو هاي در کل دنیا متوجه این موضوع شدند خریدارران به رنگ سفید علاقه زیادی دارند ادامه مطالب را درسایت تالاب دیدن نمایید از میان خودروهای رنگارنگ که هر روزه به تنوع انها اضافه می شود، محبوب‌ترین رنگ ماشین‌ها در دنیا کدامند و بیشتر مردم دنیا برای خرید کدامیک شور و اشتیاق بیشتری به خرج میدهند؟

 

رنگ خودروی مورد علاقه شما چیست و تا چه حد این فاکتور در تصمیم‌گیری شما برای خرید یک خودرو نقش دارد؟
آیا یک رنگ به خصوص میتواند شما را از خرید خودروی مورد نظر بازدارد یا برعکس به خرید خودرویی دیگر ترغیب کند. تصور میکنید از میان خودروهای رنگارنگ که هر روزه به تنوع آن ها اضافه میشود، محبوب‌ترین رنگ خودرو‌ها در دنیا کدامند و بیشتر مردم دنیا برای خرید کدامیک شور و اشتیاق بیشتری به خرج می دهند.

 

بیشتر مردم دنیا در هنگام خرید خودرو، ملاحظات زیادی را در خصوص رنگ خودرو به خرج میدهند.
بیشتر مواقع مردم تنها رنگ و سایز عمومی خودرو را برای خرید خود مرجع قرار می دهند که از نظر کارشناسی عمده دقیق و قابل اعتماد نیست. کارشناسان تاکید دارند در انتخاب یک خودرو به نکاتی مثل حجم موتور، قدرت و خروجی آن دقت بیشتری باید نشان داد تا گزینش مناسب‌تری را با بودجه متناسب پیدا کرد.

 

رنگ خودروی مورد علاقه شما چیست

بررسی رنگ خودروی مورد علاقه خریدار

 

به گزارش گروه خودروی تالاب: به نقل از “ددرایو”، یک بررسی و تحقیق صورت گرفته توسط موسسه چوسان مدیا نشان می دهد که مردم دنیا خودرو‌هاي سفیدرنگ را بیشتر بقیه خودروها دوست دارند.

حدود 37 درصد از خودروهای جاده‌اي به رنگ سفیده بوده و مورد علاقه اغلب رانندگان در این کره خاکی هست. با این وجود دومین رنگ محبوب مردم دنیا با اختلاف عمده در تضاد جدی با سفید قرار دارد.

این بدان معناست که حدود 18 درصد از خریداران خودرو پس از رنگ سفید به خرید خودرو‌هاي مشکی علاقه نشان میدهند.  طرفداران رنگ مشکی در آمریکای شمالی، از دیگر نقاط دنیا بیشترند و آمار 21 درصدی انها گواهی بر این موضوع هست.

 

رنگ خودروی مورد علاقه شما چیست

بررسی رنگ خودروی مورد علاقه خریدار

 

با وجود این که این آمار در کشور های و ناحیه‌هاي گوناگون متفاوت هست، اما به طور متوسط بعد از این دو رنگ خاکستری و نقره‌اي در مقام سوم محبوب‌ها قرار دارد.

به طور متوسط 11 درصد انتخاب مشتریان خودرو در دنیا بعد از خودروهای سفید و مشکی در طیف خاکستری و نقره‌اي قرار دارد. گرچه این آمار در کشور های آمریکای جنوبی و آفریقا کاملا متفاوت هست.

نقره‌اي‌ها در آمریکای جنوبی 24 درصد انتخاب خرید و آمریکای جنوبی 16 درصد انتخاب مشتریان محسوب می شوند. از نگاه مردم این دو بخش دنیا، این رنگ بر مشکی پرطرفدار الویت دارد.

 

رنگ خودروی مورد علاقه شما چیست

بررسی رنگ خودروی مورد علاقه خریدار

 

اما یکی از رنگ‌هاي شایان ذکر در بین خودروها قرمز هست. رنگی که 10 درصد خرید مشتریان در آمریکای شمالی را تشکیل می دهد.
این انتخاب در آمریکای شمالی تقریبا دو برابر دیگر نقاط دنیا محسوب می شود.

اما به طور متوسط در نگاهی کلی، 6 درصد کل انتخاب‌هاي خرید ماشین دنیا به قرمز ختم میشود. با وجود این که آمار در نقاط گوناگون دنیا متفاوت هست اما انتخاب‌هاي برتر مردم بین سه رنگ سفید، مشکی و «نقره‌اي یا خاکستری» باقی مانده و تغییری نشان نمیدهد.

 

جدیدترین مطالب سایت