پرطرفدارترین رنگ خودرو در دنیا

پرطرفدارترین رنگ خودرو در دنیا

رنگ خودرو

در ایران رنگ خودروی سفید بیشترین طرفدار را دارد ولی در جهان طبق آمار اینطور نیست و رنگ هاي پرطرفدار به شرح زیر میباشند. سفید رنگ محبوب مردم تعداد زیادی از کشور های جهان در انتخاب اتومبیل محسوب می شود. اما امسال ظاهراً برای تعداد زیادی از مردم جهان ورق برگشته و مردم کشوری مانند بریتانیا دریک تغییر ذائقه جدی “مشکی” را ترجیح داده‌اند.

 

تالاب به نقل از “تلگراف”، درسال 2017 بیش از نیم میلیون خریدار بریتانیایی خودرو های مشکی رنگ را انتخاب کرده‌اند و رنگ محبوب سفید با این انتخاب به جایگاه سوم جدول رنگ‌هاي محبوب خودرویی سقوط کرده است.

 

اما نگهداری و تمیز نگهداشتن یک خودروی سفید در زندگی کار سختی است ودر زندگی پر مشغله امروزی در کشوری پر باران مانند انگلستان سخت‌تر نیز می شود.  با این وجود درسال 2017  حدود 482099 دستگاه خودروی سفید در انگلستان به ثبت رسیده‌اند که 15 درصد بیش از میزان ثبت این خودروها درسال 2015 بنظر میرسند.

 

تقریباً 60 درصد از 2.54 میلیون  خودروی جدید بریتانیا که خرید آن ها درسال 2017 به ثبت رسیده است، مشکی، خاکستری یا سفید هستند.

پرطرفدارترین رنگ خودرو در دنیا

رنگ مناسب ماشین

 

رنگ آبی تنها رنگ اصلی است که در بین 5 رنگ مورد علاقه مردم قرار گرفته است. دراین فهرست بدلیل محبوبیت رنگ نقره‌اي، رنگ اصلی قرمز نیز رده ششم سقوط کرده است.

 

سبز نیز که درسال 1996 یکی از 5 رنگ محبوب مردم محسوب می ‌شد، درسال 2017 به رده هفتم جدول رنگ محبوب خودروها بازگشته و 1.1 درصد خوردوهای سبز در انگلستان به ثبت رسیده‌اند. این در حالیست که سبز تا سال 2002  در فهرست رنگ‌هاي محبوب مردم انگلیس دیده نشد.

 

0.8 درصد خودرو های خریداری شده در انگلستان – درسال 2017-  نارنجی، 0.5 درصد برنزی و 0.4 درصد زرد هستند.

 

اما محبوبیت خودرو های طلایی رنگ نیز دراین کشور به شدت در حال رشد است. در حال حاضر 0.2 درصد از کل خودرو های بازار انگلیس طلایی رنگ هستند و افزایش 19 درصدی تقاضا برای این خودروها پیش‌بینی می شود.

 

جدیدترین مطالب سایت